Geef mij Hendriks op de Italiëlaan maar.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:20 schreef FUFR het volgende:
zojuist boeffie laten insla... eh inspuiten met de 9 weken spuit en meteen gechipt. (80 euro, kaching!)
wat joekelde hijkroop helemaal tegen mij aan van de schrik.
Nic Ypenburg blijft de meest enthousiaste DA in en rond eindhoven, wat een man
Dus voel jij jezelf op je gemak?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:03 schreef Inu het volgende:
Er werken hier best een aantal contactgestoorde mensen
Boeken prikken niet nee, maar al die letters e.d. wel. Maar waar is hier?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, misschien moet jij hier ook eens solliciterenBoeken prikken niet
Je moet ze ook niet lezen, je moet ze verwerkenquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Boeken prikken niet nee, maar al die letters e.d. wel. Maar waar is hier?
het is een quotequote:Op donderdag 14 januari 2010 13:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
A pony is not a hairdo, it's a little horse!
It's a CAR:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik gek zou worden van al het georden e.d.. Maar Utrecht is mij te ver, helaas anders konden wij misschien de collega wel een beetje gek makenquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet lezen, je moet ze verwerken
Hier is hier
Ik werk in Den Haagquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gek zou worden van al het georden e.d.. Maar Utrecht is mij te ver, helaas anders konden wij misschien de collega wel een beetje gek maken
070 Den Haag? Weer wat bijgeleerdquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik werk in Den Haag
Maar ik werk eigenlijk niet met de boeken... al een tijdje niet meer.. alles wordt digitaal he
Ja, gelukkig niet verticaal.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:13 schreef Juup© het volgende:
Kijk ik net in de keuken naar de muur, zit er sinds vandaag een vette horizontale scheur in de tegelsGelukkig gaan wij hier weg.
Utrecht is 030quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
070 Den Haag? Weer wat bijgeleerdDen Haag is ook te ver weg. Het digitale is dan weer wel leuk om te doen lijkt mij.
Ken ik nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:17 schreef amaranta het volgende:
Ik bedoelde, ik heb het niet zelf verzonnen. Het is een quote van Carrie Heffernan.
Dat is toch ook helemaal niet leukquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:03 schreef Juup© het volgende:
Evi is het er niet mee eens dat zij na het voeden terug naar bed moet van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |