quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
een hele collectie. Staan overigens tussen onze foto's.
Ben je foto's aan het kijken, denk je ineens: mijn kont ziet er best goed uitwaar zijn die foto's gemaakt?
Ga je verder kom je erachter dat dat niet jouw kont is.
hell no, ik wazzum dagelijks!quote:
Echt waar? Dat hebben onze dogs nooit gehad.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:32 schreef FUFR het volgende:
Boeffie is erg ziek nu van de spuit.
Moet m vanavond temperaturen.
MENTAL NOTE: temperatuurmeter niet meer in de mond doen
en je dan vergissenquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Echt waar? Dat hebben onze dogs nooit gehad.
Gewoon even een andere temp. meter kopen, das wel zo fris
Als jij straks thuis komt liggen ze met z'n 3-en op de bank onder t fleecekleedjequote:Op donderdag 14 januari 2010 14:41 schreef FUFR het volgende:
reactie DA: laat m maar effe zielig zijn, dekentje erover, bemoedigend toespreken en afwachten.
9 weken dus nog niets gewend.
doorgegeven aan vrouw, hij krijgt een fleece
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Als jij straks thuis komt liggen ze met z'n 3-en op de bank onder t fleecekleedje
Zieke puppy's zijn idd heel zieligquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:41 schreef FUFR het volgende:
reactie DA: laat m maar effe zielig zijn, dekentje erover, bemoedigend toespreken en afwachten.
9 weken dus nog niets gewend.
doorgegeven aan vrouw, hij krijgt een fleece
aandacht he, dat weten ze.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Zieke puppy's zijn idd heel zielig
Al kan onze 6 jaar oude hond zichzelf ook nog erg zielig vinden als ie pijn heeft aan zn pootje
nee dan zat je nu in een blijf van mijn lijf huisquote:
Bahquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee dan zat je nu in een blijf van mijn lijf huis
Wat een lolquote:Herstel van griep
Herstellen van griep kan heel lang duren. De patiënt kan zich lang behoorlijk zwak en uitgeput voelen, totaal energieloos en vreselijk vermoeid. Na het doormaken van een infectieziekte is het normaal dat men zich zo lusteloos voelt. Het lichaam heeft bijzonder zwaar werk moeten verrichten tijdens het gevecht tegen de griep en moet daarvan herstellen. Onderschat deze herstelperiode niet! Ga rustig, stapje voor stapje, aan de dagelijkse bezigheden beginnen en neem voldoende rust tussen door. Luister naar je lichaam! Blijft men zich vermoeid voelen, neem meer rust, drink meer water en vruchtensappen en neem contact op met de huisarts!
Algemene adviezen tijdens griep
* Veel drinken, veel vruchtensappen, het liefst verse sinasappelsap en
* Grapefruitsap, maar ook veel verse groentesappen zoals wortelsap en bietensap.
* Veel kruidenthee drinken
* Veel vers fruit eten
* Veel rauwkost eten
* Doe het heel rustig aan
* Trek warme kleren aan
* Zorg voor warme voeten
* Was goed en vaker de handen
* Verhoog de luchtvochtigheidsgraad in huis
* Tijdens koorts: geen eiwitrijk voedsel eten en geen dierlijk vet tot je nemen!
* Goede mondhygiëne tijdens griep is noodzakelijk, zo vaak en veel mogelijk de tanden poetsen.
Duurt nu al 10 minutenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 05:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat een lol
Elke slok water o.i.d. die ik tot mij neem is er binnen 5 minuten weer uit, zal wel met de GBP te maken hebben denk ik.
Dat is een goed teken Juup!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 06:11 schreef Juup© het volgende:
Ik heb honger
Straks appels en sinaasappelen halen, lekker gezond en goed voor de darmflora.
Shit happensquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat is een goed teken Juup!
Goeiemorgen.
Autisten discrimineren ons gewone mensen (NT'ers) Zie het overigens erg drukke Autisten-topique.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:21 schreef Inu het volgende:
Een van mijn Facebook-vriendjes heeft dit als status: If you know somebody (or you're related to) with autism. My wish for 2010 is that people will understand that Autism is not an illness, people with autism are not looking for a remedy but for UNDERSTANDING. Copy and paste this for at least 1 hour if you are with me!
Zouden alle autisten het daarmee eens zijn? Juup?
Dit is trouwens dezelfde jongen die pas na het organiseren van het hele zomerkamp en de eerste drie dagen tegen de rest van het team zei dat hij Asperger hadAls je niks zegt krijg je ook geen understandig nee
ik had niks zinnigs te zeggen. Then again...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:12 schreef FUFR het volgende:
Waar is SQ eigenlijk?
zit ie stiekem in een hoekje te roken?
are the ghosts gone?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had niks zinnigs te zeggen. Then again...
Ben het er wel mee eens ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:21 schreef Inu het volgende:
Een van mijn Facebook-vriendjes heeft dit als status: If you know somebody (or you're related to) with autism. My wish for 2010 is that people will understand that Autism is not an illness, people with autism are not looking for a remedy but for UNDERSTANDING. Copy and paste this for at least 1 hour if you are with me!
Zouden alle autisten het daarmee eens zijn? Juup?
Dit is trouwens dezelfde jongen die pas na het organiseren van het hele zomerkamp en de eerste drie dagen tegen de rest van het team zei dat hij Asperger hadAls je niks zegt krijg je ook geen understandig nee
Net als kanker b.v..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:02 schreef bleiblei het volgende:
het is gewoon aanstelleritis. al die hippe mode dingen tegenwoordig. vroeger hadden ze al die flauwekul niet. vroeger...
dramaqueen!quote:
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
dramaqueen!
je moet nu niet autism gelijk stellen aan kanker. Daar zou mijn overleden moeder het niet mee eens zijn.
autisme is niet dodelijk, kanker wel.
Autisme is pas dodelijk als je perse alle bielzen in de rails wil tellen.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:05 schreef Juup© het volgende:
Zoek het maar fijn uit hier, ben het geneuzel een beetje beu de laatste tijd.
een r8tje!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:28 schreef ColtZ40 het volgende:
juup doet een articje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |