Als je door de openstaande achterkant dr beha openmaakt is dat idd te ver jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:57 schreef FUFR het volgende:
oh, ik heb een niet sex-contract moeten tekenen, ivm stagaire.
nu zei ik vanmorgen dat ze haar truitje verkeerd om aan had. (voor gesloten, achter open ruggetje.
ben ik daarmee te ver gegaan?
een chinees met tietenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Als je door de openstaande achterkant dr beha openmaakt is dat idd te ver ja
Echt wel, meisje is bij aanvang en tussendoor duidelijk gemaakt dat ik tegengas verwacht. En dat doet ze ook wel hoor, wees gelustquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:03 schreef amaranta het volgende:
Wat ben jij gemeen foofur, natuullijk gaat ze er niks van zeggen
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Als je door de openstaande achterkant dr beha openmaakt is dat idd te ver ja
nou.......quote:
quote:...In een geil tlio klijgen deze twee geile bamisletten hun geile neukgaatjes hald volgespoten...
gewoon bijna niets, maar ik praat liever niet over tietenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
NepOf het is een halve chinees...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
Goede vraag!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:47 schreef amaranta het volgende:
Dus even over 'nijntje'.
Ik begrijp gewoon heel veel tekenfilms niet.
Nijntje is dus een KONIJN. Ze is bevriend met twee BEREN en twee VARKENS.
Nijntje woont nog thuis maar haar vrienden wonen allemaal al opzichzelf!!
Maargoed, al deze dieren kunnen praten....![]()
Maar dat is niet het gekke! Nee, nijntje heeft een HOND, maar die kandan niet praten.
Waarom kunnen alle andere dieren wel praten en de hond niet???
sgoe, zoek zn adres maar ffquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:54 schreef amaranta het volgende:
Doe jij het eens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |