hoe kan dat dan? maar de keuken lag vol glas dusquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
wel godverdomme, sta ik zo de oven te poetsen, flikkert de FADO zo uit het plafond
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:47 schreef amaranta het volgende:
Dus even over 'nijntje'.
Ik begrijp gewoon heel veel tekenfilms niet.
Nijntje is dus een KONIJN. Ze is bevriend met twee BEREN en twee VARKENS.
Nijntje woont nog thuis maar haar vrienden wonen allemaal al opzichzelf!!
Maargoed, al deze dieren kunnen praten....![]()
Maar dat is niet het gekke! Nee, nijntje heeft een HOND, maar die kandan niet praten.
Waarom kunnen alle andere dieren wel praten en de hond niet???
Bambi kon ook pratenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:55 schreef amaranta het volgende:
En zo zijn er dus veel meer tekenfilms die niet kloppen!
Waarin sommige dieren dus wel praten en andere dieren gewoon dier zijn
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
wel godverdomme, sta ik zo de oven te poetsen, flikkert de FADO zo uit het plafond
glazen luik?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:39 schreef amaranta het volgende:
Wat is de Fado? Dat glazen luik?
wie hangt er dan een portugese zangeres aan het plafond??quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
fado is een lied geen zangeresquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
wie hangt er dan een portugese zangeres aan het plafond??
dan vraag je erom!
ok, wie heeft er dan een lied aan het plafondquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:11 schreef Stormqueen het volgende:
nu eten we brood omdat ik de keuken niet wil bevuilen
hij had het laatst in een interview al over een onbekende vreemde vrouw die vaak langs zijn huis kwam en dan binnen gluurde. jong, donker haar, pony en een rotte fiets was het signalement van de stalkerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:01 schreef Inu het volgende:
Ik word altijd blij van Dick BrunaHeb een goede dag als ik hem zie fietsen
En ik spiek ook altijd bij het Nijntje huis naar binnen om de grote gouden Nijn te zien als ik erlangs kom
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
hij had het laatst in een interview al over een onbekende vreemde vrouw die vaak langs zijn huis kwam en dan binnen gluurde. jong, donker haar, pony en een rotte fiets was het signalement van de stalker
Gewoon slecht gereedschap gebruikt.quote:
En dat geld is nu aan jou besteed?quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:20 schreef febster het volgende:
Ama:
Die blijlage is geschrapt ivm, eeuuhh geld.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
prima! De eerste week zit er op
ik hoop het ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
![]()
Hopelijk blijft het goed gaan op deze manier
quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb niet eens gedroomd over sigaretten. Wel dat ik een biertje dronk met Obama, dat ik aangevallen werd door een specht, dat ik op een Amerikaanse highschool was en dat er een malloot begon te schieten tijdens een footballgame, dat ik een goddelijke geit redde van de verdrinkingsdood in een bushokje en dat ik mee deed aan een quiz die werd gepresenteerd door de paus
Nope. Afbouwen (lees afkicken) van de "oude" medicatie gaat moeizaam en is zwaar. Nieuwe medicatie werkt nog niet.quote:
nu op controle of ga je iets anders proberen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nope. Afbouwen (lees afkicken) van de "oude" medicatie gaat moeizaam en is zwaar. Nieuwe medicatie werkt nog niet.
SPACEEEEEEEEEquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
speciaal voor Juup!!!
[ afbeelding ]
Controlé. Het kan sowieso 6 weken duren eer het fatsoenlijk aanslaat zeg maar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nu op controle of ga je iets anders proberen?
En hoelang ben je al bezig?quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Controlé. Het kan sowieso 6 weken duren eer het fatsoenlijk aanslaat zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |