Ik haat TT'squote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 14:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik haat TT's
Dus meestal doe ik er niet aan
ik nietquote:Op maandag 11 januari 2010 14:43 schreef Piles het volgende:
Doen we niet meer aan TT's?
Bagger, woensdag vindt er werkoverdracht plaats van de ene afdeling naar de ander. Ik ben betrokken bij het project, of ik nog even een presentatie kan maken
Van mij mag alles hoor, vind het alleen zo kaalquote:Op maandag 11 januari 2010 14:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik niet
en de vorige had geen TT dus ik dacht dat het wel mocht
quote:Op maandag 11 januari 2010 15:03 schreef PieterBas het volgende:
ja.. Ik vraag me af.. of het wel zo verstandig is.. om een uur voor je functioneringsgesprek uitgebreid zit te Fok!ken..
quote:
Is ook nutteloos ook bij de meeste telefoons, als je hem verliest staat ie meestal aanquote:Op maandag 11 januari 2010 15:13 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn mobiel heeft trouwens geen pincode
is dat heel slecht?
nee dat overleven we wel denk ik
quote:Op maandag 11 januari 2010 15:13 schreef rhubarbje het volgende:
is het er zo een!!!
goed om te weten!
nu noem je jezelf nu rt?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:07 schreef Bravebart het volgende:
Godsiedorie, de 2 van mn mobiel is stukNu kan ik mn eigen naam niet eens meer typen
Gelukkig zit er geen 2 in mn pincode
en ik heb nog ouderwets beltegoedquote:Op maandag 11 januari 2010 15:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Is ook nutteloos ook bij de meeste telefoons, als je hem verliest staat ie meestal aan
[..]
Doe je toch nog eens wat nuttigsquote:Op maandag 11 januari 2010 15:19 schreef jna het volgende:
Ja na een nachtje opladen deed de accu van de boormachine het weer dus nu toch maar mn rolgordijnen opgehangen
Nee, teveel inspanning.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:25 schreef jna het volgende:
Zal ik nou ook nog een schilderij gaan ophangen? nee he. dat bewaar ik voor een andere keer
Ik heb hier nog een oud horloge voor je liggenquote:Op maandag 11 januari 2010 15:26 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb hier nog een klok die opgehangen moet worden?
oke hang je die dan ook even op?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:29 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een oud horloge voor je liggen
Like what?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:30 schreef jna het volgende:
[..]
Ik moet mn energie voor andere dingen gebruiken ja
Weer een chick?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:34 schreef jna het volgende:
[..]
Zware fysieke inspanning als ik weer een chick hossel
Elke dag natuurlijkquote:Op maandag 11 januari 2010 15:35 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Weer een chick?
Je gaat opzoek naar een nieuwe dus?
dat is toch juist leukquote:
Als ik dat wist, midden in een smsje deed hij het opeens niet meerquote:
Ja maar sommige gaan te furquote:Op maandag 11 januari 2010 15:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is toch juist leuk
anders is de lol er zo snel af
misschien is een van je kids er onder gekropenquote:Op maandag 11 januari 2010 15:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als ik dat wist, midden in een smsje deed hij het opeens niet meerIk maakte al tijden biertjes open met mn mobiel, maar dat zit heel ver van de 2 af, dus dat kan het amper zijn
Die moet je dan ook gewoon slaanquote:
dus dat.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is toch juist leuk
anders is de lol er zo snel af
ga ik te fur?quote:
Ik heb hem nooit mee in het lab, mag nietquote:Op maandag 11 januari 2010 15:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien is een van je kids er onder gekropen
doe toch maar evenquote:Op maandag 11 januari 2010 15:58 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik kan nu heel veel dingen zeggen.. maar dat vind ik snue voor iemand anders
Ja maar wat goes around, comes around. Ik word dus keihard terug gepaktquote:Op maandag 11 januari 2010 16:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
doe toch maar even
want ik ben nieuw en zo en ik weet niet hoe het allemaal zit hier
ow dan pm maar evenquote:Op maandag 11 januari 2010 16:03 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja maar wat goes around, comes around. Ik word dus keihard terug gepakt
Ik geloof er niks vanquote:
Heus niet!quote:Op maandag 11 januari 2010 16:10 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja jij, jij bent zo wantrouwend als wat.
Nee duhquote:
Hebben we gister zo'n enorm diepgaand gesprek gehad, wat overigens meer over mij ging, ga je me zo wantrouwen.quote:
pm jij me dan even met hoe het hier allemaal zit?quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:15 schreef TheHawk90 het volgende:
Ik kan niet actief worden binnen S&S zonder hoi gezegd te hebben op aller spamthread Stage SC! Lurk al een tijdje mee op Fok maar ga nu ook daadwerkelijk wat zinnigs (hoop ik) toevoegen aan de community!
Ik wantrouw je niet, ik denk alleen dat het helemaal geen grapje was jwtquote:Op maandag 11 januari 2010 16:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hebben we gister zo'n enorm diepgaand gesprek gehad, wat overigens meer over mij ging, ga je me zo wantrouwen.
Neejohquote:Op maandag 11 januari 2010 16:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pm jij me dan even met hoe het hier allemaal zit?
of is dit niet zo'n kliekjes SC?
Neequote:Op maandag 11 januari 2010 16:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pm jij me dan even met hoe het hier allemaal zit?
of is dit niet zo'n kliekjes SC?
Halloquote:Op maandag 11 januari 2010 16:15 schreef TheHawk90 het volgende:
Ik kan niet actief worden binnen S&S zonder hoi gezegd te hebben op aller spamthread Stage SC! Lurk al een tijdje mee op Fok maar ga nu ook daadwerkelijk wat zinnigs (hoop ik) toevoegen aan de community!
Dan is het goed.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wantrouw je niet, ik denk alleen dat het helemaal geen grapje was jwt
Jaja.quote:
quote:
aah daar geloof ik niks vanquote:
Ja maar hier kan je gewoon toetreden tot het kliekje hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 16:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
aah daar geloof ik niks van
alle SC's op fok zijn uiteindelijk gewoon kliekjes
Alleen dien en lien zijn een kliekje.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
aah daar geloof ik niks van
alle SC's op fok zijn uiteindelijk gewoon kliekjes
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:31 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar hier kan je gewoon toetreden tot het kliekje hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja maar dan is er dus ook dirt als het een kliekje isquote:Op maandag 11 januari 2010 16:31 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar hier kan je gewoon toetreden tot het kliekje hoor
Dirt?quote:Op maandag 11 januari 2010 16:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar dan is er dus ook dirt als het een kliekje is
en ik hou wel van dirt
dirt genoegquote:Op maandag 11 januari 2010 16:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar dan is er dus ook dirt als het een kliekje is
en ik hou wel van dirt
Met Monica uit Friendsquote:Op maandag 11 januari 2010 16:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee deze
http://www.imdb.com/title/tt0496275/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Met Monica uit Friends
als je nu naar het archief gaat, weet ik genoeg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Met Monica uit Friends
nee, met Courtney Cox die Monica spéélt in FriendsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou zegquote:Op maandag 11 januari 2010 16:42 schreef Milou__ het volgende:
als je nu naar het archief gaat, weet ik genoeg...
Jaja, dat was veel te langquote:Op maandag 11 januari 2010 16:43 schreef Psychonikeo het volgende:
nee, met Courtney Cox die Monica spéélt in Friends
pm maarquote:
Het is cultuur geworden. Persoonsgerichte cultuur oftewel dionysus.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet ik
Maar dacht dat ik er na een jaar wel vanaf was
dat is juist leuk dan word het allemaal lekker ujit zn verband gerukt en overdrevenquote:Op maandag 11 januari 2010 16:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, ik ben niet objectief genoeg in sommige gevallen
daar heb ik het ook een week vol gehoudenquote:Op maandag 11 januari 2010 16:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is juist leuk dan word het allemaal lekker ujit zn verband gerukt en overdreven
ja sorry ik hing eerst nogal eens rond in de singles SC
daar waren regelmatig ruizies om roddels e.d.
heerlijk
en dat was de topickillerquote:Op maandag 11 januari 2010 16:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
daar heb ik het ook een week vol gehouden
Kloonalert!quote:
Ik wist wel dat limburg buitenland was.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:47 schreef jna het volgende:
Bedankt voor je kerstkaart Lien, ik krijg 'm net door de brievenbus
ik kreeg een paar weken geleden een kaart van mijn tante die me feliciteerde met mijn nieuwe huis. Waar ik al een jaar woon en die hem echt een jaar eerder had verstuurdquote:Op maandag 11 januari 2010 17:47 schreef jna het volgende:
ja, hij heeft wat Afrikaanse uitgestorven stammen in de koelkast staan. Die zijn ooit door een mug geprikt en die muggen zijn goed geconserveerd gebleven. Met dat bloed in die muggen kloont hij nu die Afrikaanse stammen.quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 18:04 schreef rhubarbje het volgende:
bezoeken
dat hoef ik niet hoor
maar als het kan wil ik me wel inschrijven voor zo'n stam als hulp in de huishouding?
Ik heb nog wel een kelder waar ze allemaal in kunnen slapen
alles beter dan die vriezer lijkt me
daarom ook in de vriezer. Zo zullen ze alles doen om een warmer slaapplekje te krijgen.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:04 schreef rhubarbje het volgende:
bezoeken
dat hoef ik niet hoor
maar als het kan wil ik me wel inschrijven voor zo'n stam als hulp in de huishouding?
Ja joh, ik heb al hele volken die rotklusjes voor me doen, als jagen, koken en irritante buren op afstand houdenquote:Op maandag 11 januari 2010 17:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, hij heeft wat Afrikaanse uitgestorven stammen in de koelkast staan. Die zijn ooit door een mug geprikt en die muggen zijn goed geconserveerd gebleven. Met dat bloed in die muggen kloont hij nu die Afrikaanse stammen.
Over een tijdje gaat er een eiland open waar je die stammen kan bezoeken.
Nee, -55 is juist niet koud genoeg, normaal staan ze op -85quote:
Beter gebruik je daar Chinezen voor, daar passen er 42 van in een trapkastquote:Op maandag 11 januari 2010 18:04 schreef rhubarbje het volgende:
bezoeken
dat hoef ik niet hoor
heb je daar ook een stam van liggen dan?quote:Op maandag 11 januari 2010 18:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Beter gebruik je daar Chinezen voor, daar passen er 42 van in een trapkast
Ik heb wel levende exemplaren op zolder zitten, is dat ook goed?quote:Op maandag 11 januari 2010 18:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb je daar ook een stam van liggen dan?
Dan hou ik me graag aanbevolen
Je mag wel aan mijn stam komen..?quote:Op maandag 11 januari 2010 18:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb je daar ook een stam van liggen dan?
Dan hou ik me graag aanbevolen
quote:Op maandag 11 januari 2010 18:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je mag wel aan mijn stam komen..?
je date ging niet goed (genoeg)?quote:Op maandag 11 januari 2010 18:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jawel hoor, heel goed zelfs. Vind het alleen grappig om soms flauwe grappen te maken.. Beetje de boel op stelten te zetten..quote:Op maandag 11 januari 2010 18:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je date ging niet goed (genoeg)?
Whehehehequote:Op maandag 11 januari 2010 18:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee. Kudows wel, is dat ook goed?quote:Op maandag 11 januari 2010 18:54 schreef Psychonikeo het volgende:
zijn er nog koekjes voor voorspelbaarheid?
dan ga ik sowieso niet aan je stam zitten hoor!quote:Op maandag 11 januari 2010 18:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jawel hoor, heel goed zelfs. Vind het alleen grappig om soms flauwe grappen te maken.. Beetje de boel op stelten te zetten..
oeh ja.. dat is beter voor de lijnquote:Op maandag 11 januari 2010 18:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee. Kudows wel, is dat ook goed?
Superdudesquote:Op maandag 11 januari 2010 18:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee. Kudows wel, is dat ook goed?
Nou, vergeet niet wat je alleen voor kudows kan kopen hequote:Op maandag 11 januari 2010 19:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oeh ja.. dat is beter voor de lijn
sex toch?quote:Op maandag 11 januari 2010 19:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, vergeet niet wat je alleen voor kudows kan kopen he
Onder andere ouwequote:
ow in dat geval, hoe kom ik zo snel mogelijk aan die dingen?quote:
oh.. verder heb ik nog niet gekeken. Dat vond ik wel genoeg eigenlijk.quote:
ja, dat zou je wel willen weten he?quote:Op maandag 11 januari 2010 19:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow in dat geval, hoe kom ik zo snel mogelijk aan die dingen?
Tietenfoto's sturen naar jna en dan komt het helemaal goedquote:Op maandag 11 januari 2010 19:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh.. waarschijnlijk kan je ze bij bootje wel ophalenquote:Op maandag 11 januari 2010 19:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
voor breezers krijg je alleen geile minderjarige meisjes.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:09 schreef rhubarbje het volgende:
breezers ook trouwens?
want dan moet ik er wel heel veel hebben...
Ik heb er een nieuwe set pannenlappen voor gekochtquote:Op maandag 11 januari 2010 19:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh.. verder heb ik nog niet gekeken. Dat vond ik wel genoeg eigenlijk.
oh, kan dat ook? had ik toch beter moeten zoeken.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb er een nieuwe set pannenlappen voor gekocht
niks mis meequote:Op maandag 11 januari 2010 19:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
voor breezers krijg je alleen geile minderjarige meisjes.
ja, maar dat is net als dollars kopen voor euro's. Ook zinloos!quote:Op maandag 11 januari 2010 19:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niks mis mee
maar ik bedoelde eigenlijk of je breezers kon kopen met je kudos maar never mind
Nondejuquote:Op maandag 11 januari 2010 19:15 schreef rhubarbje het volgende:
niet, breezers zijn lekker
maar ik snap hem, jij denkt alleen in manieren om minderjarige meisjes te lokken
erg hequote:
Je bent ook een echte vrouw-vrouw hequote:Op maandag 11 januari 2010 19:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
erg he
maar ik weet dat je er niet meer mee kunt laten zien tegenwoordig
dus dan maar coebergh sparkle![]()
als je het niet erg vindt neem ik dat dan maar op als een complimentquote:Op maandag 11 januari 2010 19:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je bent ook een echte vrouw-vrouw he
Altijd doenquote:Op maandag 11 januari 2010 19:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je het niet erg vindt neem ik dat dan maar op als een compliment
Wtf, wat is mis met jouw stad.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:47 schreef jna het volgende:
kan je dat drinken dan?quote:Op maandag 11 januari 2010 19:15 schreef rhubarbje het volgende:
niet, breezers zijn lekker
maar ik snap hem, jij denkt alleen in manieren om minderjarige meisjes te lokken
quote:
Zware dag gehad Cees?quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 19:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, best wel eigenlijk![]()
En het is al zo'n chaos in mn hoofd![]()
quote:Op maandag 11 januari 2010 19:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]Hoe heet ze?
PM-box staat wijd open!
Cees tochquote:Op maandag 11 januari 2010 19:54 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Nee, dat kan er nu echt ff niet bijWerk & studie is al genoeg chaos
Over 2 weken moet mn studie klaar zijnquote:Op maandag 11 januari 2010 19:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Cees tochStraks word je nu workaholic en wordt het nooit wat met het gezinnetje
Mooiquote:Op maandag 11 januari 2010 19:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Over 2 weken moet mn studie klaar zijnEn daarna kan ik gewoon lekker werken zonder aan studie denken
Dus dat komt wel goed
De TT en OP zijn heiligquote:Op maandag 11 januari 2010 20:00 schreef rhubarbje het volgende:
ooh het is echt een ding he die TT
de vorige had ook geen TT!
Hoop het, wordt nog spannend of ik alles haalquote:
Dat was ook al een gemis.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:00 schreef rhubarbje het volgende:
ooh het is echt een ding he die TT
de vorige had ook geen TT!
die is nog mooier ja!quote:Op maandag 11 januari 2010 19:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Samen met Natalie
Maar wel geweldig om te zien
Meer dan je best kan je niet doen Pilliequote:Op maandag 11 januari 2010 20:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoop het, wordt nog spannend of ik alles haal
Lang geleden dat ik mn best heb gedaanquote:Op maandag 11 januari 2010 20:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Meer dan je best kan je niet doen Pillie
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:14 schreef rhubarbje het volgende:
Volgende keer zal ik beter mijn best doen
Jullie kunnen het, ik heb er vertrouwen inquote:Op maandag 11 januari 2010 20:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik mn best heb gedaan![]()
Ik sluit me hier volledig bij aan.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Jullie kunnen het, ik heb er vertrouwen in
oh wee als het nu niet lukt he.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:22 schreef Piles het volgende:
Wat een vertrouwen, dan moet het wel goed komen
Ja, dan heb ik echt een probleemquote:Op maandag 11 januari 2010 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh wee als het nu niet lukt he.
Toedels!quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:52 schreef PieterBas het volgende:
Hallo allemaal
Functioneringsgesprek ging goed![]()
, wel een paar verbeterpuntjes, qua leiding geven enzo
Precies, maar voor die competentie moet je dus meer ervaring hebben.. en als jr. heb dat nog nietquote:Op maandag 11 januari 2010 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Als er geen verbeterpuntjes meer zouden zijn, zou het ook niet meer leuk zijn.
En die ervaring kan je ook alleen maar krijgen door het te doen.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Precies, maar voor die competentie moet je dus meer ervaring hebben.. en als jr. heb dat nog niet
Precies hetzelfde hierquote:Op maandag 11 januari 2010 21:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Precies, maar voor die competentie moet je dus meer ervaring hebben.. en als jr. heb dat nog niet
Vind die versie van DJ Madman leukerquote:
Leidinggeven is makkelijk zolang iedereen luistertquote:Op maandag 11 januari 2010 21:25 schreef PieterBas het volgende:
ja, ik kan best leiding geven, maar ja als de jongste op kantoor... moet je je rug rechten en zoiets hebben.. je luistert maar wat ik te vertellen heb en je voert uit...
en dat lukt volgens mij nog niet echt...![]()
DJ Madman is gewoon te slechtquote:
Ja inderdaadquote:
Ik ben altijd heel goed in luisteren.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Leidinggeven is makkelijk zolang iedereen luistertMaar als ze dat niet doen, dan wordt het lastig ja
![]()
Wilde wel zo gaan slapen eigenlijk, morgen om 8 uur begin ik weer aan huiswerkquote:Op maandag 11 januari 2010 23:14 schreef Milou__ het volgende:
oh ik was al bang dat ik me moest vervelen
Nee, vandaag niet aan begonnenquote:Op maandag 11 januari 2010 23:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Wilde wel zo gaan slapen eigenlijk, morgen om 8 uur begin ik weer aan huiswerk
Is het nog beetje gelukt met je Bedrijfseconomie?
Ah, ook leukquote:Op maandag 11 januari 2010 23:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee, vandaag niet aan begonnen..
Alleen bedrijfskunde en rekenen.
Weltrustequote:Op maandag 11 januari 2010 23:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, ook leuk![]()
Maar ik ga nu echt slapen
Naar aviko. Ik weet niet waar wij heen moeten, volgens mij zijn we vrij.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:24 schreef Houniet het volgende:
Ik moet naar Steenderen vrijdagavond Milou___________.
Jullie hadden toch verlorenquote:Op maandag 11 januari 2010 23:27 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Naar aviko. Ik weet niet waar wij heen moeten, volgens mij zijn we vrij.
Mja dat welquote:
Ik vind het niksquote:
Mja, dat wel, maar ik heb die sound te vaak gehoordquote:
Whehequote:
Kon slechterquote:
Hm jammer oke.quote:
quote:005. 443 Bravebart
quote:
Succes ouwequote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
over anderhalf uur begint mijn horror gesprek bij AkzoNobel...! Wish me good luck!![]()
Eyquote:
Succes man!! Komt helemaal goed! Je kan het! Whooozzaaaaa!!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
over anderhalf uur begint mijn horror gesprek bij AkzoNobel...! Wish me good luck!![]()
quote:
Geluksvogelquote:
Op die temperatuur kan ik mijn stam ook ff niet vinden hoor...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:41 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb mn Afrikaanse stammen weer gevondenZe zaten op -84 te chillen in een andere vriezer
!
Ik zou amper kunnen vertellen wat een accountant doetquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Eh?
Je gaat toch niet beweren dat je dat leuk vind hè
Blijf er dan maar heel ver vandaan, raad ik je aanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:46 schreef Bootje84 het volgende:
Ik zou amper kunnen vertellen wat een accountant doetLaat staan dat ik het leuk zou kunnen vinden..
gelukkig maar! Nu alleen ff erin slaan dat ze gewoon in de vriezer blijven zitten waar je ze instopt!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:41 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb mn Afrikaanse stammen weer gevondenZe zaten op -84 te chillen in een andere vriezer
!
Ik heb er een touwtje aan zitten, net als bij tampons, vet handigquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Op die temperatuur kan ik mijn stam ook ff niet vinden hoor...
Ik heb er een briefje opgeplakt dat als ze denken weg te kunnen gaan, dat ik ze kapot zal makenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gelukkig maar! Nu alleen ff erin slaan dat ze gewoon in de vriezer blijven zitten waar je ze instopt!
sterkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb er een briefje opgeplakt dat als ze denken weg te kunnen gaan, dat ik ze kapot zal maken
Ze komen trouwens echt uit Afrika zag ikZe zijn van een Zuid-Afrikaanse heek geïsoleerd
![]()
Heb je vaker zulke invallen?quote:
Whut is een heekquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb er een briefje opgeplakt dat als ze denken weg te kunnen gaan, dat ik ze kapot zal maken
Ze komen trouwens echt uit Afrika zag ikZe zijn van een Zuid-Afrikaanse heek geïsoleerd
![]()
Een heek is een van de roofvissen uit de familie Merlucciidae of Gadidae. Dikwijls wordt met heek naar de Europese heek (Merluccius merluccius) verwezen.quote:
Jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
regelmatig.. Ken je toevallig ook iemand met een D in zijn naam?
Hoho, ik heb de Merluccius capensis hequote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Een heek is een van de roofvissen uit de familie Merlucciidae of Gadidae. Dikwijls wordt met heek naar de Europese heek (Merluccius merluccius) verwezen.
De Europese heek heeft een grijze kleur en leeft voornamelijk in het oostelijk deel van de Atlantische Oceaan. Hij komt in mindere mate ook in de Noordzee voor. Zijn maximale lengte is ongeveer 1,80 m, doch gevangen exemplaren zijn meestal 60–80 cm groot.
met plaatje:
[ afbeelding ]
Ik zie hem heel dichtbij je staan. Hij zegt dat het hem spijt. Blijkbaar ooit eens ruzie gehad vroeger.quote:
ja ok, maar dit is 'een heek'quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoho, ik heb de Merluccius capensis he
Rabarbertjequote:
Ja klopt, ik herkende hem nooit op de fiets en daar was hij nogal boos omquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zie hem heel dichtbij je staan. Hij zegt dat het hem spijt. Blijkbaar ooit eens ruzie gehad vroeger.
Stimmt jaquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:19 schreef rhubarbje het volgende:
Goeiemorgen heren!
Ook hard aan het werk op stage?
De competentie "internetten tijdens stage"?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:22 schreef rhubarbje het volgende:
Ja maar ik ben nu uiteraard niet aan het lesgeven he
Dan kan ik toch niet op internet!
Nee ik ben weer aan mijn competenties( :’)) aan het werken
Dat kreeg ik door inderdaad. Maar hij wil dus graag zijn spijt betuigen. Het was nogal overdreven om er zo boos over te worden. Dat moest ik even doorgeven..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja klopt, ik herkende hem nooit op de fiets en daar was hij nogal boos om
nope..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:19 schreef rhubarbje het volgende:
Goeiemorgen heren!
Ook hard aan het werk op stage?
Succesquote:
Zeg maar dat het mij ook spijt en dat ik hem stiekem best aantrekkelijk vond altijd, met zn strakke broekquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat kreeg ik door inderdaad. Maar hij wil dus graag zijn spijt betuigen. Het was nogal overdreven om er zo boos over te worden. Dat moest ik even doorgeven..
Best of luckquote:
oh.. hij trok zich meteen terug in de wc toen ik dat doorgaf.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zeg maar dat het mij ook spijt en dat ik hem stiekem best aantrekkelijk vond altijd, met zn strakke broek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |