Ik haat TT'squote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 14:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik haat TT's
Dus meestal doe ik er niet aan
ik nietquote:Op maandag 11 januari 2010 14:43 schreef Piles het volgende:
Doen we niet meer aan TT's?
Bagger, woensdag vindt er werkoverdracht plaats van de ene afdeling naar de ander. Ik ben betrokken bij het project, of ik nog even een presentatie kan maken
Van mij mag alles hoor, vind het alleen zo kaalquote:Op maandag 11 januari 2010 14:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik niet
en de vorige had geen TT dus ik dacht dat het wel mocht
quote:Op maandag 11 januari 2010 15:03 schreef PieterBas het volgende:
ja.. Ik vraag me af.. of het wel zo verstandig is.. om een uur voor je functioneringsgesprek uitgebreid zit te Fok!ken..
quote:
Is ook nutteloos ook bij de meeste telefoons, als je hem verliest staat ie meestal aanquote:Op maandag 11 januari 2010 15:13 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn mobiel heeft trouwens geen pincode
is dat heel slecht?
nee dat overleven we wel denk ik
quote:Op maandag 11 januari 2010 15:13 schreef rhubarbje het volgende:
is het er zo een!!!
goed om te weten!
nu noem je jezelf nu rt?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:07 schreef Bravebart het volgende:
Godsiedorie, de 2 van mn mobiel is stukNu kan ik mn eigen naam niet eens meer typen
Gelukkig zit er geen 2 in mn pincode
en ik heb nog ouderwets beltegoedquote:Op maandag 11 januari 2010 15:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Is ook nutteloos ook bij de meeste telefoons, als je hem verliest staat ie meestal aan
[..]
Doe je toch nog eens wat nuttigsquote:Op maandag 11 januari 2010 15:19 schreef jna het volgende:
Ja na een nachtje opladen deed de accu van de boormachine het weer dus nu toch maar mn rolgordijnen opgehangen
Nee, teveel inspanning.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:25 schreef jna het volgende:
Zal ik nou ook nog een schilderij gaan ophangen? nee he. dat bewaar ik voor een andere keer
Ik heb hier nog een oud horloge voor je liggenquote:Op maandag 11 januari 2010 15:26 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb hier nog een klok die opgehangen moet worden?
oke hang je die dan ook even op?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:29 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een oud horloge voor je liggen
Like what?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:30 schreef jna het volgende:
[..]
Ik moet mn energie voor andere dingen gebruiken ja
Weer een chick?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:34 schreef jna het volgende:
[..]
Zware fysieke inspanning als ik weer een chick hossel
Elke dag natuurlijkquote:Op maandag 11 januari 2010 15:35 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Weer een chick?
Je gaat opzoek naar een nieuwe dus?
dat is toch juist leukquote:
Als ik dat wist, midden in een smsje deed hij het opeens niet meerquote:
Ja maar sommige gaan te furquote:Op maandag 11 januari 2010 15:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is toch juist leuk
anders is de lol er zo snel af
misschien is een van je kids er onder gekropenquote:Op maandag 11 januari 2010 15:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als ik dat wist, midden in een smsje deed hij het opeens niet meerIk maakte al tijden biertjes open met mn mobiel, maar dat zit heel ver van de 2 af, dus dat kan het amper zijn
Die moet je dan ook gewoon slaanquote:
dus dat.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is toch juist leuk
anders is de lol er zo snel af
ga ik te fur?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |