quote:Op zondag 10 januari 2010 20:05 schreef Vierkantblokje het volgende:
waar zijn die tetten dan ik had ze gezien maar ben ze weer kwijtgeraakt
Neen.quote:
beetje slechte kwaliteit hoorquote:
Daar waag ik me niet aanquote:
Doe normaal... kom op zegquote:Op zondag 10 januari 2010 20:04 schreef Pixie. het volgende:
Het meisje dat haar tetten op fok heeft gepost.
En immers verschikkelijke spijt heb vanwege haar ADHD
Helaas pindakaas hier maar een deeltje 2
Omdat we toch heerlijk erover verder gaan![]()
[ afbeelding ]
Vorige topic :
onzin VAN en MET WHITJE-B
Ik heb hem al weggehaald, maar hij is toch al duizend keer gequotequote:Op zondag 10 januari 2010 20:08 schreef smegmanus het volgende:
Boh, kom op met die tetten. Nu wil ik ze zien ook
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:08 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]http://i48.tinypic.com/id7x9x_th.jpg
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:09 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik heb hem al weggehaald, maar hij is toch al duizend keer gequote
Jij bent hierover mede begonnen hoorquote:
Die heeft ze ineens op prive gezet, wat ze misschien beter eerder had kunnen doenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:10 schreef Lonker het volgende:
[..]
Jij bent hierover mede begonnen hoor![]()
Wat een grafkop heeft ze trouwens...en dat is 14![]()
Moeten jullie niet haar hyves vol spammmen ?
quote:
Met mijn hulp.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:10 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Die heeft ze ineens op prive gezet, wat ze misschien beter eerder had kunnen doen
Arme kind zit nu met een heftige paniekaanval achter de computerquote:Op zondag 10 januari 2010 20:11 schreef Brainfish het volgende:
Hier wederom voor iedereen om niet te vergeten:
[ afbeelding ]
Porsche.. je had nooit mee moeten doen...jij hebt haar aangepsoort om dit allemaal te doenquote:
ze vraagt zich af of ze hoi zegtquote:Op zondag 10 januari 2010 20:11 schreef Brainfish het volgende:
Hier wederom voor iedereen om niet te vergeten:
[ afbeelding ]
Jup. Maar ik neem afstand van al het anderen wat er is gebeurt.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:12 schreef Lonker het volgende:
[..]
Porsche.. je had nooit mee moeten doen...jij hebt haar aangepsoort om dit allemaal te doen
quote:
Bedtijd voor haar he!quote:
Goedzo...nu de 20 anderen nogquote:Op zondag 10 januari 2010 20:13 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Jup. Maar ik neem afstand van al het anderen wat er is gebeurt.
Ik heb alleen maar om foto's gevraagt. Niet op een hyve gezet. Wel in andere topics gepost. maar zorgen dat die weg zijn gehaald.quote:
Ben trots op jequote:Op zondag 10 januari 2010 20:16 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar om foto's gevraagt. Niet op een hyve gezet. Wel in andere topics gepost. maar zorgen dat die weg zijn gehaald.
Me.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:17 schreef -SG- het volgende:
Wie heeft haar eigenlijk zo ver gekregen.
Weet ik. Maar ze kunnen mij moeilijk gaan vervolgen want ik ben ongeveer even oud als haar.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:18 schreef Lonker het volgende:
[..]
Ben trots op je![]()
Maar volgens mij mag dit ook helemaal niet op FOK volgens de Nederlandse wet.. lijkt me
porsche1, die er nu spijt van heeftquote:Op zondag 10 januari 2010 20:17 schreef -SG- het volgende:
En dan loop jij hier de heilige maria uit te hangen ?quote:
Niet zozeer spijt van het vragen. Maar ik vind dat dit te ver is gegaan.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:18 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
porsche1, die er nu spijt van heeft
Hoe oud ben jij dan ?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:18 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ze kunnen mij moeilijk gaan vervolgen want ik ben ongeveer even oud als haar.
hier begon het allemaal.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:17 schreef -SG- het volgende:
Jij weet niet wat er vanacht is besproken tussen mij en seven.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:19 schreef Pixie. het volgende:
[..]
En dan loop jij hier de heilige maria uit te hangen ?
Zoiets had je kunnen verwachten uiteraard.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Niet zozeer spijt van het vragen. Maar ik vind dat dit te ver is gegaan.
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Niet zozeer spijt van het vragen. Maar ik vind dat dit te ver is gegaan.
En ik snap niet waarom FOK dit goedkeurd...maar ja.. dit is fok hequote:Op zondag 10 januari 2010 20:18 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ze kunnen mij moeilijk gaan vervolgen want ik ben ongeveer even oud als haar.
quote:
Ja dat hoef ik ook niet te wetenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Jij weet niet wat er vanacht is besproken tussen mij en seven.
Wat een onthullende en schokkende dingen trouwensquote:Op zondag 10 januari 2010 20:21 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ja dat hoef ik ook niet te weten
Maar alsnog___!!
Het blijft spannendquote:Op zondag 10 januari 2010 20:24 schreef Lonker het volgende:
[..]
Wat een onthullende en schokkende dingen trouwens!
Eerst met Paul...en nu dit
SRSLLLY, AANSWEEER MEEEEEquote:Op zondag 10 januari 2010 20:19 schreef Suusje-V het volgende:
Wtf
een noob die in gaat op "TITS OR GTFO" posts?
Is dit echt?![]()
![]()
![]()
Met Paul was leukerquote:
Agh ik vind dit ook wel vermakelijkquote:
Met poep er aan?quote:
Nee was alleen z'n hoofdquote:
Is die foto nog ergens?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:30 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Nee was alleen z'n hoofd
maar hij wou liever anoniem blijven
dus iedereen die hem had gezien kreeg een emailtje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:31 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Is die foto nog ergens?
Want van paul vind ik het wel kunnen.En paul heeft niks te verbergen. Denk ik. Dit is wel wat erger.
OH ECHT ?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:32 schreef porsche1 het volgende:
Ze zei dat ze een mes ging pakken jongens.Omdat jullie niet normaal doen.
ja dit zei ze serieus.
Jaquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:32 schreef porsche1 het volgende:
Ze zei dat ze een mes ging pakken jongens.Omdat jullie niet normaal doen.
ja dit zei ze serieus.
Prikken zei ze.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:34 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Wat gaat ze ermee doen dan?
Misschien wel kipfilet snijden om daarna op te eten?
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:30 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Nee was alleen z'n hoofd
maar hij wou liever anoniem blijven
dus iedereen die hem had gezien kreeg een emailtje
Prikkenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:35 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Prikken zei ze.
Ik zei: doe is normaal.
Ja, ik heb het zo overgenomen van msn.quote:
IK VOORZIE EEN NIEUWE FOK!RELquote:Op zondag 10 januari 2010 20:35 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Prikken zei ze.
Ik zei: doe is normaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:38 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
IK VOORZIE EEN NIEUWE FOK!RELMag mijn naam er dan bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan word ik beroemd.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
Jij gaat naar de gevangenisquote:Op zondag 10 januari 2010 20:38 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Mag mijn naam er dan bij?Dan word ik beroemd.
stacey?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:39 schreef -Willempie- het volgende:
Zo'n onschuldig, naief meisje al helemaal verpest. Die komt nooit meer op internet of eindigt zoals Stacey.
Ik ben minderjarig, ongeveer even oud als haar. Dus ik kan niet.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:39 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Jij gaat naar de gevangenis
want jij heb haar over gehaald
En uiteindelijk heeft ze zelfmoord daarom gepleegd
Hihi
Jawelquote:Op zondag 10 januari 2010 20:40 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik ben minderjarig, ongeveer even oud als haar. Dus ik kan niet.
Mag ik naar een inrichting met computers?quote:
Maak er maar grapjes overquote:Op zondag 10 januari 2010 20:41 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Mag ik naar een inrichting met computers?
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:41 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Mag ik naar een inrichting met computers?
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:42 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Maak er maar grapjes over
jij zit straks in een celletje
Volgens de laatste berichten een mes aan het pakkenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:42 schreef Thomas B. het volgende:
Waar is user in kwestie? Hoog gebouw aan het zoeken?
hahaquote:
Ik denk dat ie lekker mag schoffelenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:42 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Maak er maar grapjes over
jij zit straks in een celletje
Om te prikkenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:42 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Volgens de laatste berichten een mes aan het pakken
Wat is het moeilijk om die foto van Paul niet te posttenquote:
Wat?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:43 schreef Lonker het volgende:
[..]
Wat is het moeilijk om die foto van Paul niet te postten
Ah! We hebben een emoquote:Op zondag 10 januari 2010 20:42 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Volgens de laatste berichten een mes aan het pakken
laat ons toch genieten van zn poephoofdquote:Op zondag 10 januari 2010 20:43 schreef Lonker het volgende:
[..]
Wat is het moeilijk om die foto van Paul niet te postten
Gewoon... maar ik heb het hem beloofd.. dus ik houd hem geheimquote:
Zou ik ook niet doen als ik hun was.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:43 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En die mannen die naast haar staan gaan niet met haar knikkeren.![]()
Neequote:Op zondag 10 januari 2010 20:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
laat ons toch genieten van zn poephoofdnee laat ook maar 1 leven verpesten is wel genoeg voor vandaag
Gaan die dan poulen.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:43 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is het verhaal daar achter dan?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:43 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Don & Ad - Stacey | Deel III hier iets meer infoquote:Op zondag 10 januari 2010 20:45 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Wat is het verhaal daar achter dan?
Ik ken haar alleen als ui van bowa
Oh ik las het vekeerdquote:Op zondag 10 januari 2010 20:45 schreef Lonker het volgende:
[..]
Gewoon... maar ik heb het hem beloofd.. dus ik houd hem geheim
Danny zal met genot het journaal bekijken dan Publicity yeahhhquote:Op zondag 10 januari 2010 20:44 schreef Lonker het volgende:
Enne.. als zij morgen echt van een gebouw is gesprongen....weet ik wel een paar users die zich schuldig voelen
Dat is allemaal van ver voor hun tijdquote:Op zondag 10 januari 2010 20:46 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Don & Ad - Stacey | Deel III hier iets meer info
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
laat ons toch genieten van zn poephoofdnee laat ook maar 1 leven verpesten is wel genoeg voor vandaag
Is ze nog op msn ?quote:
Gozer, viel best mee.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:47 schreef Lonker het volgende:
[..]
![]()
Neuh... die dag....veranderde heel mijn FOK beeld... zo een held.. en dan plots dat![]()
Het viel ook mee :quote:
quote:
Nee, al een tijdje geleden weg gegaan.quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:49 schreef Lonker het volgende:
[..]
Weet ik... maar moet toch beetje dramatiseren
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:50 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, al een tijdje geleden weg gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:52 schreef Pixie. het volgende:
Nu zullen we het nooit weten
of ze nog leeft of niet
Ik hoop het ook voor der... maarja.. tieten posten van jezelf op Fok!..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Once upon a time a man came along that said we should be nice to eachother...
so we nailed him to a cross"
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:52 schreef Pixie. het volgende:
Nu zullen we het nooit weten
of ze nog leeft of niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaadquote:Op zondag 10 januari 2010 20:52 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor der... maarja.. tieten posten van jezelf op Fok!..
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:54 schreef Gotrick het volgende:
Misschien dat Porsche1 nu bezig is met haar over halen om te snijden
Als ik Porsche1 was zou ik dik me excuses aanbieden aan drquote:Op zondag 10 januari 2010 20:54 schreef Gotrick het volgende:
Misschien dat Porsche1 nu bezig is met haar over halen om te snijden
Haal dr over om het niet te doen dan !!!!!quote:
Eigenlijk is het niet zo erg. Misschien zien ze je als slet op school. Zei is toch over 1-2 jaar van school af denk ik. Dus dan begint ze weer overnieuw.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:55 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Inderdaad
Agh ik heb het ook is op school meegemaakt met een oud klasgenoot
die had gemastrubeert op de webcam![]()
2 weken ging het rond
toen nooit meer over gesproken
dus het valt best mee als het eigenlijk uitkomt
Ze is niet online.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:56 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Haal dr over om het niet te doen dan !!!!!
Ik heb al aan haar gevraagt of ze boos op mij is. Ze zei niet. Ze was eerder boos op jullie omdat jullie zo kinderachtig doen.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:55 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Als ik Porsche1 was zou ik dik me excuses aanbieden aan dr
En anders naar een andere school.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:56 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het niet zo erg. Misschien zien ze je als slet op school. Zei is toch over 1-2 jaar van school af denk ik. Dus dan begint ze weer overnieuw.
Makkelijk praten voor jou. Maar leef je eens in haar in, voor haar zullen het waarschijnlijk de twee langste jaren van dr leven zijn.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:56 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het niet zo erg. Misschien zien ze je als slet op school. Zei is toch over 1-2 jaar van school af denk ik. Dus dan begint ze weer overnieuw.
Daarom zei ik ook tegen har: Doe is even normaal.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:57 schreef Pixie. het volgende:
[..]
En anders naar een andere school.
Maar wat ik dus zei ook al doe ik wel zo kinderachtig erover, ik vind niet dat iemand om deze reden zelfmoord zou plegen en ik kan daar van schrikken als mensen daar mee dreigen![]()
Maar je zal het natuurlijk wel even horen
maar dat is net als met alle roddels het waait zo weer over
kinderachtigquote:Op zondag 10 januari 2010 20:57 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik heb al aan haar gevraagt of ze boos op mij is. Ze zei niet. Ze was eerder boos op jullie omdat jullie zo kinderachtig doen.
Dat begrijp ik.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:58 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Makkelijk praten voor jou. Maar leef je eens in haar in, voor haar zullen het waarschijnlijk de twee langste jaren van dr leven zijn.
Hehe wij kinderachtig ?? ironischquote:Op zondag 10 januari 2010 20:57 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik heb al aan haar gevraagt of ze boos op mij is. Ze zei niet. Ze was eerder boos op jullie omdat jullie zo kinderachtig doen.
Jij?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:59 schreef murp het volgende:
iemand anders die zijn eigen tetten willen posten?
Ja dat snap ikquote:Op zondag 10 januari 2010 20:58 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook tegen har: Doe is even normaal.
Ik schrok er eerder van dat ze zoiets zei.
Ze hebben het lef er meestal niet voor. En dat hoop ik nu ook.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:59 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ja dat snap ik
ik moest ook wel even slikken hoor toen ik het las eerder gezegd![]()
Maar ze zeggen de mensen die zeggen dat ze het gaan doen
doen het niet
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:59 schreef murp het volgende:
iemand anders die zijn eigen tetten willen posten?
En het is een fotoquote:Op zondag 10 januari 2010 21:00 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ze hebben het lef er meestal niet voor. En dat hoop ik nu ook.
Wowquote:
Laten we het maar hopen. Hoop der morgen of vanavond nog online te zien.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:01 schreef Pixie. het volgende:
[..]
En het is een foto
dat is minder erg dan een filmpje![]()
Maar ik hoop het ook voor dr
want het is helemaal nergens voor nodig om over zo iets zelfmoord te gaan plegen
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:01 schreef JanPiraat het volgende:
Hehehe jaja porsche ik heb je door hoor ff beetje moraalridder spelen en haar troosten en dan sneaky over een paar daagjes een ontmoeting regelen en keihard batsen he ouwe snoeperd
Daar hadden wij op de kleuterschool prikpennen voor!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:37 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja, ik heb het zo overgenomen van msn.
Flappen bedoel je?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:01 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Sja.. wat je zaait zul je oogsten. Zij zaaide tieten, ze oogst onze reacties
en nu ga ik even verder met fappen.
TVP voor afloop dan maarquote:Op zondag 10 januari 2010 21:02 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Laten we het maar hopen. Hoop der morgen of vanavond nog online te zien.
ieww een fappende vrouwquote:Op zondag 10 januari 2010 21:01 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Sja.. wat je zaait zul je oogsten. Zij zaaide tieten, ze oogst onze reacties
en nu ga ik even verder met fappen.
Filmpje is erger las ik net.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ik maak wel een paar foto's voor fok
Zat Justin Timberlake er nou inquote:
nee, totdat ze weer eens zelf gaat postenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:09 schreef JanPiraat het volgende:
een deeltje 3 zit er niet meer in ben ik bang
zal me niks verbazen als ze haar volgende topic in R&P maaktquote:Op zondag 10 januari 2010 21:14 schreef murp het volgende:
[..]
nee, totdat ze weer eens zelf gaat posten
Zo dom zal je ook wel weer niet zijnquote:Op zondag 10 januari 2010 21:16 schreef _Fanta het volgende:
[..]
zal me niks verbazen als ze haar volgende topic in R&P maakt
Dacht ik ook aan toen ze die foto net had gepost.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:13 schreef smegmanus het volgende:
Wie gaat de tettenfoto uitprinten en eroverheen kwakken?![]()
For teh lulz.
met Whitje-B weet je maar nooitquote:Op zondag 10 januari 2010 21:18 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Zo dom zal je ook wel weer niet zijn
pfff pfffff pfffffoequote:Op zondag 10 januari 2010 21:20 schreef smegmanus het volgende:
Ik wil wel maar ik heb al 8x achter elkaar gefapt.... er komt nu alleen nog maar lucht uit.
Ik imiteerde de lucht!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:22 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
heee pluis! wat een gepuf en gesteun zeg
Kijk uit dat je niet te hard valt he. Straks doe je jezelf nog pijnquote:Op zondag 10 januari 2010 21:23 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ik imiteerde de lucht!
en ik ben aan het bevallen
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:24 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Kijk uit dat je niet te hard valt he. Straks doe je jezelf nog pijn
quote:
Story of my life, dudette.quote:
Tss, heb je niet genoeg aan mijn pics.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:38 schreef Brainfish het volgende:
Kom terug Whitje
Of lig je echt al in je bedje met die D's te spelen?
Ze was geloof ik aardig van streek denet. Dus denk niet dat die nog komt.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:38 schreef Brainfish het volgende:
Kom terug Whitje
Of lig je echt al in je bedje met die D's te spelen?
Ik heb 4 weken fitness ingehaald dankzij je foto's.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:40 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Tss, heb je niet genoeg aan mijn pics.
pics van jou? waar?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:40 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Tss, heb je niet genoeg aan mijn pics.
Ohja, videos zijn beter.
Aww. Het boxxy effect all over again.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:40 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ze was geloof ik aardig van streek denet. Dus denk niet dat die nog komt.
quote:
quote:
Jij kan haar nu eenvoudig je bed in lullenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:40 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ze was geloof ik aardig van streek denet. Dus denk niet dat die nog komt.
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij kan haar nu eenvoudig je bed in lullen
Heb je haar hoofd wel gezien ?quote:
Succesquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:49 schreef Pixie. het volgende:
[ afbeelding ]
Niet omdat ik het heb geopend
Maar om jullie
Verwijder je smileys eens niet!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:49 schreef Pixie. het volgende:
[ afbeelding ]
Maar om jullie
whahahha murp wijzigd jouw berichtenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:49 schreef Pixie. het volgende:
[ afbeelding ]
Maar om jullie
murp waaromquote:
Is die gast dood?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:49 schreef Pixie. het volgende:
[ afbeelding ]
Maar om jullie
Ja diequote:
Wat is een PLORK?quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:56 schreef choclat het volgende:
plork
acronym voor 'prachtig lichaam ongelooflijke rotkop' (bron: chattaal, MSN)
Dankuuuuu.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:56 schreef choclat het volgende:
plork
onzin Van en MET Whitje-B deel 2quote:Op zondag 10 januari 2010 21:53 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
he die dikke reet is verdwenen!
Van wie was die kont!
Wat is dan acronym voor prachtig kop ongelooflijke lelijke lichaam?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:56 schreef choclat het volgende:
plork
pkollquote:Op zondag 10 januari 2010 22:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat is dan acronym voor prachtig kop ongelooflijke lelijke lichaam?
Ik zie geen dikke reet maar een fantastische reet hoor. Jij valt zeker op mini kontjes of zo?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:53 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
he die dikke reet is verdwenen!
Van wie was die kont!
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:05 schreef zoekjewat het volgende:
ME SCHATJE IS TERUUUGen wij vanacht sporen uitwissen, slaat helemaal nergens op, kut seven
. maar ik was dus ook ff weg. iemand samenvatting?
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:07 schreef Brainfish het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beste samenvatting ooit.
ja daar was ik bij jaquote:Op zondag 10 januari 2010 22:07 schreef Brainfish het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beste samenvatting ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |