Met mijn hulp.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:10 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Die heeft ze ineens op prive gezet, wat ze misschien beter eerder had kunnen doen
Arme kind zit nu met een heftige paniekaanval achter de computerquote:Op zondag 10 januari 2010 20:11 schreef Brainfish het volgende:
Hier wederom voor iedereen om niet te vergeten:
[ afbeelding ]
Porsche.. je had nooit mee moeten doen...jij hebt haar aangepsoort om dit allemaal te doenquote:
ze vraagt zich af of ze hoi zegtquote:Op zondag 10 januari 2010 20:11 schreef Brainfish het volgende:
Hier wederom voor iedereen om niet te vergeten:
[ afbeelding ]
Jup. Maar ik neem afstand van al het anderen wat er is gebeurt.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:12 schreef Lonker het volgende:
[..]
Porsche.. je had nooit mee moeten doen...jij hebt haar aangepsoort om dit allemaal te doen
quote:
Bedtijd voor haar he!quote:
Goedzo...nu de 20 anderen nogquote:Op zondag 10 januari 2010 20:13 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Jup. Maar ik neem afstand van al het anderen wat er is gebeurt.
Ik heb alleen maar om foto's gevraagt. Niet op een hyve gezet. Wel in andere topics gepost. maar zorgen dat die weg zijn gehaald.quote:
Ben trots op jequote:Op zondag 10 januari 2010 20:16 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar om foto's gevraagt. Niet op een hyve gezet. Wel in andere topics gepost. maar zorgen dat die weg zijn gehaald.
Me.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:17 schreef -SG- het volgende:
Wie heeft haar eigenlijk zo ver gekregen.
Weet ik. Maar ze kunnen mij moeilijk gaan vervolgen want ik ben ongeveer even oud als haar.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:18 schreef Lonker het volgende:
[..]
Ben trots op je![]()
Maar volgens mij mag dit ook helemaal niet op FOK volgens de Nederlandse wet.. lijkt me
porsche1, die er nu spijt van heeftquote:Op zondag 10 januari 2010 20:17 schreef -SG- het volgende:
En dan loop jij hier de heilige maria uit te hangen ?quote:
Niet zozeer spijt van het vragen. Maar ik vind dat dit te ver is gegaan.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:18 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
porsche1, die er nu spijt van heeft
Hoe oud ben jij dan ?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:18 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ze kunnen mij moeilijk gaan vervolgen want ik ben ongeveer even oud als haar.
hier begon het allemaal.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:17 schreef -SG- het volgende:
Jij weet niet wat er vanacht is besproken tussen mij en seven.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:19 schreef Pixie. het volgende:
[..]
En dan loop jij hier de heilige maria uit te hangen ?
Zoiets had je kunnen verwachten uiteraard.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Niet zozeer spijt van het vragen. Maar ik vind dat dit te ver is gegaan.
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Niet zozeer spijt van het vragen. Maar ik vind dat dit te ver is gegaan.
En ik snap niet waarom FOK dit goedkeurd...maar ja.. dit is fok hequote:Op zondag 10 januari 2010 20:18 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ze kunnen mij moeilijk gaan vervolgen want ik ben ongeveer even oud als haar.
quote:
Ja dat hoef ik ook niet te wetenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Jij weet niet wat er vanacht is besproken tussen mij en seven.
Wat een onthullende en schokkende dingen trouwensquote:Op zondag 10 januari 2010 20:21 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ja dat hoef ik ook niet te weten
Maar alsnog___!!
Het blijft spannendquote:Op zondag 10 januari 2010 20:24 schreef Lonker het volgende:
[..]
Wat een onthullende en schokkende dingen trouwens!
Eerst met Paul...en nu dit
SRSLLLY, AANSWEEER MEEEEEquote:Op zondag 10 januari 2010 20:19 schreef Suusje-V het volgende:
Wtf
een noob die in gaat op "TITS OR GTFO" posts?
Is dit echt?![]()
![]()
![]()
Met Paul was leukerquote:
Agh ik vind dit ook wel vermakelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |