Goedzo...nu de 20 anderen nogquote:Op zondag 10 januari 2010 20:13 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Jup. Maar ik neem afstand van al het anderen wat er is gebeurt.
Ik heb alleen maar om foto's gevraagt. Niet op een hyve gezet. Wel in andere topics gepost. maar zorgen dat die weg zijn gehaald.quote:
Ben trots op jequote:Op zondag 10 januari 2010 20:16 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar om foto's gevraagt. Niet op een hyve gezet. Wel in andere topics gepost. maar zorgen dat die weg zijn gehaald.
Me.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:17 schreef -SG- het volgende:
Wie heeft haar eigenlijk zo ver gekregen.
Weet ik. Maar ze kunnen mij moeilijk gaan vervolgen want ik ben ongeveer even oud als haar.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:18 schreef Lonker het volgende:
[..]
Ben trots op je![]()
Maar volgens mij mag dit ook helemaal niet op FOK volgens de Nederlandse wet.. lijkt me
porsche1, die er nu spijt van heeftquote:Op zondag 10 januari 2010 20:17 schreef -SG- het volgende:
En dan loop jij hier de heilige maria uit te hangen ?quote:
Niet zozeer spijt van het vragen. Maar ik vind dat dit te ver is gegaan.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:18 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
porsche1, die er nu spijt van heeft
Hoe oud ben jij dan ?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:18 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ze kunnen mij moeilijk gaan vervolgen want ik ben ongeveer even oud als haar.
hier begon het allemaal.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:17 schreef -SG- het volgende:
Jij weet niet wat er vanacht is besproken tussen mij en seven.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:19 schreef Pixie. het volgende:
[..]
En dan loop jij hier de heilige maria uit te hangen ?
Zoiets had je kunnen verwachten uiteraard.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Niet zozeer spijt van het vragen. Maar ik vind dat dit te ver is gegaan.
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Niet zozeer spijt van het vragen. Maar ik vind dat dit te ver is gegaan.
En ik snap niet waarom FOK dit goedkeurd...maar ja.. dit is fok hequote:Op zondag 10 januari 2010 20:18 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ze kunnen mij moeilijk gaan vervolgen want ik ben ongeveer even oud als haar.
quote:
Ja dat hoef ik ook niet te wetenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Jij weet niet wat er vanacht is besproken tussen mij en seven.
Wat een onthullende en schokkende dingen trouwensquote:Op zondag 10 januari 2010 20:21 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ja dat hoef ik ook niet te weten
Maar alsnog___!!
Het blijft spannendquote:Op zondag 10 januari 2010 20:24 schreef Lonker het volgende:
[..]
Wat een onthullende en schokkende dingen trouwens!
Eerst met Paul...en nu dit
SRSLLLY, AANSWEEER MEEEEEquote:Op zondag 10 januari 2010 20:19 schreef Suusje-V het volgende:
Wtf
een noob die in gaat op "TITS OR GTFO" posts?
Is dit echt?![]()
![]()
![]()
Met Paul was leukerquote:
Agh ik vind dit ook wel vermakelijkquote:
Met poep er aan?quote:
Nee was alleen z'n hoofdquote:
Is die foto nog ergens?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:30 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Nee was alleen z'n hoofd
maar hij wou liever anoniem blijven
dus iedereen die hem had gezien kreeg een emailtje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:31 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Is die foto nog ergens?
Want van paul vind ik het wel kunnen.En paul heeft niks te verbergen. Denk ik. Dit is wel wat erger.
OH ECHT ?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:32 schreef porsche1 het volgende:
Ze zei dat ze een mes ging pakken jongens.Omdat jullie niet normaal doen.
ja dit zei ze serieus.
Jaquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:32 schreef porsche1 het volgende:
Ze zei dat ze een mes ging pakken jongens.Omdat jullie niet normaal doen.
ja dit zei ze serieus.
Prikken zei ze.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:34 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Wat gaat ze ermee doen dan?
Misschien wel kipfilet snijden om daarna op te eten?
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:30 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Nee was alleen z'n hoofd
maar hij wou liever anoniem blijven
dus iedereen die hem had gezien kreeg een emailtje
Prikkenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:35 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Prikken zei ze.
Ik zei: doe is normaal.
Ja, ik heb het zo overgenomen van msn.quote:
IK VOORZIE EEN NIEUWE FOK!RELquote:Op zondag 10 januari 2010 20:35 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Prikken zei ze.
Ik zei: doe is normaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:38 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
IK VOORZIE EEN NIEUWE FOK!RELMag mijn naam er dan bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan word ik beroemd.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |