Jij gaat naar de gevangenisquote:Op zondag 10 januari 2010 20:38 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Mag mijn naam er dan bij?Dan word ik beroemd.
stacey?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:39 schreef -Willempie- het volgende:
Zo'n onschuldig, naief meisje al helemaal verpest. Die komt nooit meer op internet of eindigt zoals Stacey.
Ik ben minderjarig, ongeveer even oud als haar. Dus ik kan niet.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:39 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Jij gaat naar de gevangenis
want jij heb haar over gehaald
En uiteindelijk heeft ze zelfmoord daarom gepleegd
Hihi
Jawelquote:Op zondag 10 januari 2010 20:40 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik ben minderjarig, ongeveer even oud als haar. Dus ik kan niet.
Mag ik naar een inrichting met computers?quote:
Maak er maar grapjes overquote:Op zondag 10 januari 2010 20:41 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Mag ik naar een inrichting met computers?
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:41 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Mag ik naar een inrichting met computers?
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:42 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Maak er maar grapjes over
jij zit straks in een celletje
Volgens de laatste berichten een mes aan het pakkenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:42 schreef Thomas B. het volgende:
Waar is user in kwestie? Hoog gebouw aan het zoeken?
hahaquote:
Ik denk dat ie lekker mag schoffelenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:42 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Maak er maar grapjes over
jij zit straks in een celletje
Om te prikkenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:42 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Volgens de laatste berichten een mes aan het pakken
Wat is het moeilijk om die foto van Paul niet te posttenquote:
Wat?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:43 schreef Lonker het volgende:
[..]
Wat is het moeilijk om die foto van Paul niet te postten
Ah! We hebben een emoquote:Op zondag 10 januari 2010 20:42 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Volgens de laatste berichten een mes aan het pakken
laat ons toch genieten van zn poephoofdquote:Op zondag 10 januari 2010 20:43 schreef Lonker het volgende:
[..]
Wat is het moeilijk om die foto van Paul niet te postten
Gewoon... maar ik heb het hem beloofd.. dus ik houd hem geheimquote:
Zou ik ook niet doen als ik hun was.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:43 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En die mannen die naast haar staan gaan niet met haar knikkeren.![]()
Neequote:Op zondag 10 januari 2010 20:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
laat ons toch genieten van zn poephoofdnee laat ook maar 1 leven verpesten is wel genoeg voor vandaag
Gaan die dan poulen.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:43 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is het verhaal daar achter dan?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:43 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Don & Ad - Stacey | Deel III hier iets meer infoquote:Op zondag 10 januari 2010 20:45 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Wat is het verhaal daar achter dan?
Ik ken haar alleen als ui van bowa
Oh ik las het vekeerdquote:Op zondag 10 januari 2010 20:45 schreef Lonker het volgende:
[..]
Gewoon... maar ik heb het hem beloofd.. dus ik houd hem geheim
Danny zal met genot het journaal bekijken dan Publicity yeahhhquote:Op zondag 10 januari 2010 20:44 schreef Lonker het volgende:
Enne.. als zij morgen echt van een gebouw is gesprongen....weet ik wel een paar users die zich schuldig voelen
Dat is allemaal van ver voor hun tijdquote:Op zondag 10 januari 2010 20:46 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Don & Ad - Stacey | Deel III hier iets meer info
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
laat ons toch genieten van zn poephoofdnee laat ook maar 1 leven verpesten is wel genoeg voor vandaag
Is ze nog op msn ?quote:
Gozer, viel best mee.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:47 schreef Lonker het volgende:
[..]
![]()
Neuh... die dag....veranderde heel mijn FOK beeld... zo een held.. en dan plots dat![]()
Het viel ook mee :quote:
quote:
Nee, al een tijdje geleden weg gegaan.quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:49 schreef Lonker het volgende:
[..]
Weet ik... maar moet toch beetje dramatiseren
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:50 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, al een tijdje geleden weg gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:52 schreef Pixie. het volgende:
Nu zullen we het nooit weten
of ze nog leeft of niet
Ik hoop het ook voor der... maarja.. tieten posten van jezelf op Fok!..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Once upon a time a man came along that said we should be nice to eachother...
so we nailed him to a cross"
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:52 schreef Pixie. het volgende:
Nu zullen we het nooit weten
of ze nog leeft of niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaadquote:Op zondag 10 januari 2010 20:52 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor der... maarja.. tieten posten van jezelf op Fok!..
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:54 schreef Gotrick het volgende:
Misschien dat Porsche1 nu bezig is met haar over halen om te snijden
Als ik Porsche1 was zou ik dik me excuses aanbieden aan drquote:Op zondag 10 januari 2010 20:54 schreef Gotrick het volgende:
Misschien dat Porsche1 nu bezig is met haar over halen om te snijden
Haal dr over om het niet te doen dan !!!!!quote:
Eigenlijk is het niet zo erg. Misschien zien ze je als slet op school. Zei is toch over 1-2 jaar van school af denk ik. Dus dan begint ze weer overnieuw.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:55 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Inderdaad
Agh ik heb het ook is op school meegemaakt met een oud klasgenoot
die had gemastrubeert op de webcam![]()
2 weken ging het rond
toen nooit meer over gesproken
dus het valt best mee als het eigenlijk uitkomt
Ze is niet online.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:56 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Haal dr over om het niet te doen dan !!!!!
Ik heb al aan haar gevraagt of ze boos op mij is. Ze zei niet. Ze was eerder boos op jullie omdat jullie zo kinderachtig doen.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:55 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Als ik Porsche1 was zou ik dik me excuses aanbieden aan dr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |