goed geteldquote:
Ja, maar ik heb hier ook niet voor gekozen. Ik heb er maar mee leer om te gaan. Als je dat soort dingen kon kiezen had ik wel een ander pakket gekozen!quote:Op zondag 10 januari 2010 10:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, ik snap het wel. De mensen die je minder goed kennen hebben moeite om je in te schatten, dat is niet verwonderlijk. En van je ouders begrijp ik ook wel. Jij bent er misschien wat meer nuchter onder maar vindt dat het moet, terwijl zij inderdaad elkaars hand fijn knijpen in de tussentijd.
Maar goed, lijkt me voor jou ook wel lastig toch? Ik bedoel, je fysieke gesteldheid is al ruk en als cadeautje krijg je er die hele berg sociale toestanden ook nog bij...
Die laatste twee dingen kosten hooguit samen 1 minuut! Dat stofzuigen duurde vast wat langer!quote:Op zondag 10 januari 2010 15:46 schreef Dupje het volgende:
Zooo ik heb net ook even mijn kamer gestofzuigd, mijn nieuwe externe harde schijf aan de computer gehangen, en mijn nieuwe toetsenbord geïnstalleerd.
Haha nou, mijn pc herkende mijn externe harde schijf eerst niet, dus moest helemaal via via dat ding eerst formatteren. Is uiteindelijk gelukt. En bij mijn toetsenbord heb ik allemaal programmatjes aan de extra knoppen gehangen, dus dat kostte ook eerst wat tijd.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die laatste twee dingen kosten hooguit samen 1 minuut! Dat stofzuigen duurde vast wat langer!
Extra knoppen? Alsof dat ding van nature te weinig toetsen heeft! Of ben jij er zo eentje die een macro nodig heeft bij World of Warcraftquote:Op zondag 10 januari 2010 16:06 schreef Dupje het volgende:
[..]
Haha nou, mijn pc herkende mijn externe harde schijf eerst niet, dus moest helemaal via via dat ding eerst formatteren. Is uiteindelijk gelukt. En bij mijn toetsenbord heb ik allemaal programmatjes aan de extra knoppen gehangen, dus dat kostte ook eerst wat tijd.
Haha nee, dat speel ik niet. Het gaat alleen om openen van mail, google, muziekspeler en word hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 16:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Extra knoppen? Alsof dat ding van nature te weinig toetsen heeft! Of ben jij er zo eentje die een macro nodig heeft bij World of Warcraft
O die heb ik ook! Als ik op het knopje email duwt gaat internet explorer aan, als ik op het knopje afspelen duw krijg ik outlook en dat soort ongein! Misschien maar eens de drivers updaten!quote:Op zondag 10 januari 2010 16:38 schreef Dupje het volgende:
[..]
Haha nee, dat speel ik niet. Het gaat alleen om openen van mail, google, muziekspeler en word hoor
Ben je voorstander van de Big Crunch of the Big Rip?quote:Op zondag 10 januari 2010 16:58 schreef SLP_ het volgende:
ben nu druk bezig met het maken van een presentatie over het heelalen kom allemaal ingewikkelde dingen tegen als relativiteitstheorie en snaartheorie enz
Ik denk dat de big rip wat waarschijnlijk is, maarja ik heb er geen verstand vanquote:Op zondag 10 januari 2010 17:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ben je voorstander van de Big Crunch of the Big Rip?
Ik ben meer voorstander van de Big Macquote:Op zondag 10 januari 2010 17:01 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik denk dat de big rip wat waarschijnlijk is, maarja ik heb er geen verstand van
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben meer voorstander van de Big Mac
Tartaar! Barbaar! Schaamhaar!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |