hihihihiquote:Op zondag 10 januari 2010 15:07 schreef CharlyLownoise het volgende:
Hihi er staat kak op die verpakking, en het is bruin
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:09 schreef Countess het volgende:
Het komt dan ook uit Duitsland, waar ze gek zijn op quasi brave Duitse kindertjes en zompige volwassenen met een doos Merci.
quote:
Heb dat altijd zon Hitlerjugend geval gevonden, weet ook niet waaromquote:Op zondag 10 januari 2010 15:07 schreef Paul het volgende:
Waarom wordt er nog steeds zo'n ouderwetse foto gebruikt op die kinderchocolade repen?
Dat vroeg ik mij zo af, en ik vind dat ze aan vernieuwing toe zijn
[ afbeelding ]
Mensen die de OP quotenquote:Op zondag 10 januari 2010 15:15 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Heb dat altijd zon Hitlerjugend geval gevonden, weet ook niet waarom
Liever met surprise erinquote:Op zondag 10 januari 2010 15:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Origineel topic. Ik bedacht me gister toevallig hetzelfde toen ik Sunlight zeep in de winkel zag staan, dat zit ook al sinds ik klein was nogsteeds in dezelfde verpakking.
[ afbeelding ]
Kinderchocolade is wel fucking lekkere chocolade trouwens.
Beste choco die er is!quote:Op zondag 10 januari 2010 15:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je lultquote:Op zondag 10 januari 2010 15:27 schreef Ensaf het volgende:
In Duitsland is 'ie al vernieuwd:
[ afbeelding ]
Heb hem nog niet geproefd, maar hij kan niet lekkerder zijn dan de gewonequote:
Ze zijn allebei heel anders :x maar ik ga toch voor witquote:Op zondag 10 januari 2010 15:28 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Heb hem nog niet geproefd, maar hij kan niet lekkerder zijn dan de gewone
quote:Kinder Surprise (from the German original Kinder-Überraschung), also known as a Kinder Egg (Kinder being the German word for "Children")
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Omdat niemand hem dan niet meer durft te kopen.
[ afbeelding ]
die lijkt op een modquote:Op zondag 10 januari 2010 15:39 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik lul nooit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.kinderschokolade.de/ks_produkt_02.htm
Waarom NL dan nietquote:Op zondag 10 januari 2010 15:39 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik lul nooit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Omdat niemand hem dan niet meer durft te kopen.
[ afbeelding ]
Is hij het niet ?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:45 schreef Countess het volgende:
Hoe zou dat kutjoch er nu uitzien? Is het een dikke Duitser geworden of kan zoiets ook leuk oopdrogen?
quote:De Duitse jongen wiens wonderlijke glimlach al 32 jaar lang Kinder chocolade doet verkopen, heeft zich eindelijk bekend gemaakt. De nu 42-jarige Guenter Euringer heeft voor al die publiciteit niet meer dan 150 euro verdiend.
sterker nog.. ik weet 100% zeker dat ik deze ook in de supermarkt heb liggen!quote:Op zondag 10 januari 2010 15:39 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik lul nooit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:45 schreef Countess het volgende:
Hoe zou dat kutjoch er nu uitzien? Is het een dikke Duitser geworden of kan zoiets ook leuk oopdrogen?
Op zich wel met je eens. In Duitsland zie je ze ook meer, groter en vaker liggen dan in Nederland.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond dat ook altijd een typisch fout duits product .
Hij heeft ook echt zo'n Duits bekkie, waar zou dat aan liggen?quote:
Daarbij komt dat de k in het Italiaanse woordenboek niet voorkomtquote:Op zondag 10 januari 2010 16:04 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Op zich wel met je eens. In Duitsland zie je ze ook meer, groter en vaker liggen dan in Nederland.
Aan zijn nationaliteit?quote:Op zondag 10 januari 2010 16:06 schreef Nemain het volgende:
[..]
Hij heeft ook echt zo'n Duits bekkie, waar zou dat aan liggen?
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:50 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Zijn tanden zijn er in ieder geval niet witter op geworden, Teveel chocolade gegeten misschien?
[ afbeelding ]
Dat is Matthias Kinder, oprichter van Kinder Chocolade GMHB Deutschland toen hij nog een jongetje was. Dus vernieuwing is geen optiequote:Op zondag 10 januari 2010 15:07 schreef Paul het volgende:
Waarom wordt er nog steeds zo'n ouderwetse foto gebruikt op die kinderchocolade repen?
Dat vroeg ik mij zo af, en ik vind dat ze aan vernieuwing toe zijn
[ afbeelding ]
Hoeveel kost zo'n ei, 80 cent ofzo? Voor nog geen 1 cm³ chocolade. Toch wil ieder kind het hebben. Heeft ie inderdaad slim aangepaktquote:Op zondag 10 januari 2010 16:01 schreef honda1990 het volgende:
Die Italiaans is 1 van de rijkste personen van Italia, hij heeft het slim bekeken. Een speeltje in een chocolade ei stoppen en dat vervolgens zo lang mogelijk uitmelkenHij is ook de eigenaar van Nutella
![]()
Crepes con nutella
Nutella heb ikquote:Op zondag 10 januari 2010 16:01 schreef honda1990 het volgende:
Die Italiaans is 1 van de rijkste personen van Italia, hij heeft het slim bekeken. Een speeltje in een chocolade ei stoppen en dat vervolgens zo lang mogelijk uitmelkenHij is ook de eigenaar van Nutella
![]()
Crepes con nutella
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Origineel topic. Ik bedacht me gister toevallig hetzelfde toen ik Sunlight zeep in de winkel zag staan, dat zit ook al sinds ik klein was nogsteeds in dezelfde verpakking.
[ afbeelding ]
Wat nou, bij de Jumbo hier ligt ook gewoon die nieuwe (onderste)quote:Op zondag 10 januari 2010 15:39 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik lul nooit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat loop je op te scheppen, met je oma.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:09 schreef Snaavel het volgende:
[ afbeelding ] waarom vergeet iedereen het kinder suprise ei..
Ik moet nu opeens zo erg aan vroeger denken, vroeger als ik naar mijn opa en oma ging,
kregen wij een Kinder Suprise ei, dat kwam omdat mijn oma duits was.
dus daarom kregen wij dat altijd...
Lol ik kreeg die ook altijd als we naar oma gingen, mijn opa was een Duitser.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:09 schreef Snaavel het volgende:
Ik moet nu opeens zo erg aan vroeger denken, vroeger als ik naar mijn opa en oma ging,
kregen wij een Kinder Suprise ei, dat kwam omdat mijn oma duits was.
dus daarom kregen wij dat altijd...
dan kreeg jij zeker ook knoppers?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lol ik kreeg die ook altijd als we naar oma gingen, mijn opa was een Duitser.
Fuck yeah.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:24 schreef Snaavel het volgende:
[..]
dan kreeg jij zeker ook knoppers?[ afbeelding ]
Het is ook echt zo'n smerig arisch kutkindquote:Op zondag 10 januari 2010 15:09 schreef Countess het volgende:
Het komt dan ook uit Duitsland, waar ze gek zijn op quasi brave Duitse kindertjes en zompige volwassenen met een doos Merci.
Bah, zo'n reep met van die klonterige walvissperma erinquote:
Valt me tegen dat ik nog geen foto van zoeen ghetto negert heb gezien die zo stoer met 17 dollar in zijn knuist staat, zoals dat joch met zijn reepjesquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:04 schreef Ezio het volgende:
[..]
Valt me tegen dat ik nog geen foto van zoeen ghetto negert heb gezien die zo stoer met 17 dollar in zijn knuist staat, zoals dat joch met zijn reepjes
Deze dus:
[ afbeelding ]
Dat kan beter maar zoiets jaquote:
Komt dat enge joch opeens uit het eiquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:09 schreef Snaavel het volgende:
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:07 schreef CharlyLownoise het volgende:
Hihi er staat kak op die verpakking, en het is bruin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |