Is hij het niet ?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:45 schreef Countess het volgende:
Hoe zou dat kutjoch er nu uitzien? Is het een dikke Duitser geworden of kan zoiets ook leuk oopdrogen?
quote:De Duitse jongen wiens wonderlijke glimlach al 32 jaar lang Kinder chocolade doet verkopen, heeft zich eindelijk bekend gemaakt. De nu 42-jarige Guenter Euringer heeft voor al die publiciteit niet meer dan 150 euro verdiend.
sterker nog.. ik weet 100% zeker dat ik deze ook in de supermarkt heb liggen!quote:Op zondag 10 januari 2010 15:39 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik lul nooit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.kinderschokolade.de/ks_produkt_02.htm
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:45 schreef Countess het volgende:
Hoe zou dat kutjoch er nu uitzien? Is het een dikke Duitser geworden of kan zoiets ook leuk oopdrogen?
Op zich wel met je eens. In Duitsland zie je ze ook meer, groter en vaker liggen dan in Nederland.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond dat ook altijd een typisch fout duits product .
Hij heeft ook echt zo'n Duits bekkie, waar zou dat aan liggen?quote:
Daarbij komt dat de k in het Italiaanse woordenboek niet voorkomtquote:Op zondag 10 januari 2010 16:04 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Op zich wel met je eens. In Duitsland zie je ze ook meer, groter en vaker liggen dan in Nederland.
Aan zijn nationaliteit?quote:Op zondag 10 januari 2010 16:06 schreef Nemain het volgende:
[..]
Hij heeft ook echt zo'n Duits bekkie, waar zou dat aan liggen?
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:50 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Zijn tanden zijn er in ieder geval niet witter op geworden, Teveel chocolade gegeten misschien?
[ afbeelding ]
Dat is Matthias Kinder, oprichter van Kinder Chocolade GMHB Deutschland toen hij nog een jongetje was. Dus vernieuwing is geen optiequote:Op zondag 10 januari 2010 15:07 schreef Paul het volgende:
Waarom wordt er nog steeds zo'n ouderwetse foto gebruikt op die kinderchocolade repen?
Dat vroeg ik mij zo af, en ik vind dat ze aan vernieuwing toe zijn
[ afbeelding ]
Hoeveel kost zo'n ei, 80 cent ofzo? Voor nog geen 1 cm³ chocolade. Toch wil ieder kind het hebben. Heeft ie inderdaad slim aangepaktquote:Op zondag 10 januari 2010 16:01 schreef honda1990 het volgende:
Die Italiaans is 1 van de rijkste personen van Italia, hij heeft het slim bekeken. Een speeltje in een chocolade ei stoppen en dat vervolgens zo lang mogelijk uitmelkenHij is ook de eigenaar van Nutella
![]()
Crepes con nutella
Nutella heb ikquote:Op zondag 10 januari 2010 16:01 schreef honda1990 het volgende:
Die Italiaans is 1 van de rijkste personen van Italia, hij heeft het slim bekeken. Een speeltje in een chocolade ei stoppen en dat vervolgens zo lang mogelijk uitmelkenHij is ook de eigenaar van Nutella
![]()
Crepes con nutella
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |