quote:Op zondag 10 januari 2010 15:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Origineel topic. Ik bedacht me gister toevallig hetzelfde toen ik Sunlight zeep in de winkel zag staan, dat zit ook al sinds ik klein was nogsteeds in dezelfde verpakking.
[ afbeelding ]
Kinderchocolade is wel fucking lekkere chocolade trouwens.
Wat nou, bij de Jumbo hier ligt ook gewoon die nieuwe (onderste)quote:Op zondag 10 januari 2010 15:39 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik lul nooit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.kinderschokolade.de/ks_produkt_02.htm
Wat loop je op te scheppen, met je oma.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:09 schreef Snaavel het volgende:
[ afbeelding ] waarom vergeet iedereen het kinder suprise ei..
Ik moet nu opeens zo erg aan vroeger denken, vroeger als ik naar mijn opa en oma ging,
kregen wij een Kinder Suprise ei, dat kwam omdat mijn oma duits was.
dus daarom kregen wij dat altijd...
Lol ik kreeg die ook altijd als we naar oma gingen, mijn opa was een Duitser.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:09 schreef Snaavel het volgende:
Ik moet nu opeens zo erg aan vroeger denken, vroeger als ik naar mijn opa en oma ging,
kregen wij een Kinder Suprise ei, dat kwam omdat mijn oma duits was.
dus daarom kregen wij dat altijd...
dan kreeg jij zeker ook knoppers?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lol ik kreeg die ook altijd als we naar oma gingen, mijn opa was een Duitser.
Fuck yeah.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:24 schreef Snaavel het volgende:
[..]
dan kreeg jij zeker ook knoppers?[ afbeelding ]
Het is ook echt zo'n smerig arisch kutkindquote:Op zondag 10 januari 2010 15:09 schreef Countess het volgende:
Het komt dan ook uit Duitsland, waar ze gek zijn op quasi brave Duitse kindertjes en zompige volwassenen met een doos Merci.
Bah, zo'n reep met van die klonterige walvissperma erinquote:
Valt me tegen dat ik nog geen foto van zoeen ghetto negert heb gezien die zo stoer met 17 dollar in zijn knuist staat, zoals dat joch met zijn reepjesquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:04 schreef Ezio het volgende:
[..]
Valt me tegen dat ik nog geen foto van zoeen ghetto negert heb gezien die zo stoer met 17 dollar in zijn knuist staat, zoals dat joch met zijn reepjes
Deze dus:
[ afbeelding ]
Dat kan beter maar zoiets jaquote:
Komt dat enge joch opeens uit het eiquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:09 schreef Snaavel het volgende:
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:07 schreef CharlyLownoise het volgende:
Hihi er staat kak op die verpakking, en het is bruin
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |