abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76731077
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 18:41 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Zal wel weer met een sisser aflopen.
Hamer heeft zojuist van Balk geëist dat hij bepaalde opmerkingen terugneemt en vooral dat hij een aantal negatieve elementen uit het rapport onderstreept ipv tegenspreekt. Als balk nu overstag gaat staat 'ie flink voor lul. Als hij zegt; "Hamer, krijg de tering" en de PvdA reageert anders dan hun steun voor het kabinet intrekken, dan staat de PvdA voor lul. Door deze actie kan het opeens wel 'ns heel erg interessant worden.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_76731116
"Heeft u iets fout gedaan?"

Antwoord eens in 1 woord, JP.
sig verwijderd door FA
  dinsdag 12 januari 2010 @ 18:44:26 #253
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_76731129
Geef gewoon antwoord, bokkelul!

Heb je een fout gemaakt?
pi_76731137
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 18:41 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Zal wel weer met een sisser aflopen.
Ik vraag het me af. En anders knapt de boel wel straks met Afghanistan.
-
pi_76731168
die viespeuk wil geen normaal antwoord geven. daar heb ik hem nog nooit op betrapt
  dinsdag 12 januari 2010 @ 18:45:41 #256
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_76731179
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 18:44 schreef Horloge het volgende:
Geef gewoon antwoord, bokkelul!

Heb je een fout gemaakt?
Verkiezingen
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 18:45:53 #257
180385 Horloge
pi_76731191
Lol, morgen het rapport van de Ombudsman over De Roy van Zuidewijn. Nog zo'n dossier. Geweldig.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 januari 2010 @ 18:45:56 #258
862 Arcee
Look closer
pi_76731196
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:22 schreef Arcee het volgende:
Wat Balkenende doet is:

• Hij wou nooit een onderzoek naar de oorlog in Irak en had een uitgesproken mening over hoe het volgens hem allemaal zat.
  • Na jarenlange druk heeft-ie toch een onderzoek uit laten voeren in de vorm van een commissie.
  • Na de presentatie van het onderzoek van de commissie zegt-ie dat het allemaal nog precies zo is als hij voor het onderzoek ook al zei dat het allemaal was.
  • Halsema op Twitter: "De premier lijkt geen enkel nieuw inzicht aan Davids te ontlenen. Vrijwel letterlijke herhaling van argumenten van de afgelopen jaren"

Dat dus.
    Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
    pi_76731218
    Ik hoor nu ook Van Geel en eerder al Balkenende stellen dat in het rapport staat dat er geen verband is tussen de benoeming van De Hoop Scheffer en de stellingname van de regering. Maar zo zei Davids het absoluut niet: Davids zegt dat het nauwelijks denkbaar is dat de Hoop Scheffer SG van de NATO was geworden als de oorlog niet was gesteund, hij ziet alleen niet hoe het de benoeming vooraf de besluitvorming had beinvloed.

Dus het had wel invloed op de benoeming, maar de benoeming had geen invloed op de besluitvorming. Maar ja, Jaap zal ook geweten hebben dat een heleboel baantjes niet in het verschiet liggen zodra je niet naar de pijpen van Bush en de VS danst.
    Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
    pi_76731489
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 18:45 schreef Arcee het volgende:

[..]

Halsema op Twitter: "De premier lijkt geen enkel nieuw inzicht aan Davids te ontlenen. Vrijwel letterlijke herhaling van argumenten van de afgelopen jaren"

Dat dus.
    Als het aan Halsema lag hadden we hier de Sharya ingevoerd als opossing van de oorlogen met Irak en Afghanistan Maar hier heeft ze gelijk.
    -
    pi_76731564
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 18:53 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Als het aan Halsema lag hadden we hier de Sharya ingevoerd als opossing van de oorlogen met Irak en Afghanistan Maar hier heeft ze gelijk.
    Eh... volgens mij volg en/of begrijp jij de Nederlandse politiek niet helemaal.
      dinsdag 12 januari 2010 @ 18:55:35 #262
    180385 Horloge
    pi_76731592
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 18:46 schreef Weltschmerz het volgende:
    Ik hoor nu ook Van Geel en eerder al Balkenende stellen dat in het rapport staat dat er geen verband is tussen de benoeming van De Hoop Scheffer en de stellingname van de regering. Maar zo zei Davids het absoluut niet: Davids zegt dat het nauwelijks denkbaar is dat de Hoop Scheffer SG van de NATO was geworden als de oorlog niet was gesteund, hij ziet alleen niet hoe het de benoeming vooraf de besluitvorming had beinvloed.

Dus het had wel invloed op de benoeming, maar de benoeming had geen invloed op de besluitvorming. Maar ja, Jaap zal ook geweten hebben dat een heleboel baantjes niet in het verschiet liggen zodra je niet naar de pijpen van Bush en de VS danst.
    Exact. En ik vraag me af of dat laatste misschien een rol heeft gespeeld. In het onderzoek staat alleen een paragraaf over Secretaris-Generaal van de NAVO, maar waren er wellicht andere vrijkomende baantjes waarvoor een Nederlander dan kansrijk was geweest? (En dan die Nederlander in plaats van een Fransman/Duitser bijvoorbeeld, omdat die twee landen de inval nooit gesteund hebben.)
    pi_76731700
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 18:54 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Eh... volgens mij volg en/of begrijp jij de Nederlandse politiek niet helemaal.
    Want? Wou jij zeggen dat Halsema ooit met welke oorlog dan ook in zou stemmen?
    -
      dinsdag 12 januari 2010 @ 19:11:54 #264
    180385 Horloge
    pi_76732423
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 18:57 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Doet dat ter zake voor dit topic? Heeft de sharia ook maar iets te maken met de commissie-Davids? Tweemaal neen.
    pi_76732565
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 18:55 schreef Horloge het volgende:
    Exact. En ik vraag me af of dat laatste misschien een rol heeft gespeeld. In het onderzoek staat alleen een paragraaf over Secretaris-Generaal van de NAVO, maar waren er wellicht andere vrijkomende baantjes waarvoor een Nederlander dan kansrijk was geweest? (En dan die Nederlander in plaats van een Fransman/Duitser bijvoorbeeld, omdat die twee landen de inval nooit gesteund hebben.)
    De PNAC was toen net op weg en Bush was immens populair, dus dan hebben we het over baantjes die destijds vrij zouden komen in de komende 10 jaar. Als je dan de VS niet steunt, ben je veroordeeld tot de EU. Voor de wereldbank, het IMF en zo'n beetje alles onder VN vlag zul je het niet redden wanneer de VS je een lastige dwarsligger vond. Premierschap zat er ook niet meer in, dus als je dan nog iets wil is duidelijk welke kant je moet kiezen, en dan wel meteen heel erg enthousiast ook. Maar de internationale politiek is natuurlijk sowieso een spel van halve woorden, kleine knipogen en warme handdrukken. De ambassadeur of een ander vriendje van Bush hoeft maar even wat te laten vallen en een goed verstaander weet genoeg. Zo'n commissie kan dat niet vaststellen, een enquete ook niet, dat spel is te subtiel om voor ede vatbaar te zijn lijkt me.

Maar zo werkt het met de EU natuurlijk ook. Als je tegen de EU stelling neemt wordt je niet gevraagd, alle kandidaten worden gezuiverd op kritiekloos EU-enthousiasme. Het landsbelang schiet er bij in nu de rergering noch de kamer voor de leden het allerhoogste is.
      dinsdag 12 januari 2010 @ 19:19:58 #266
    64670 Dagonet
    Radicaal compromist
    pi_76732829
    Heeft Balkenende er sowieso nog wel zin in? Hij's de laatste tijd al nukkig en nu dit weer.
    Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
    Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
    Mijn grootste bijdrage aan de FP.
    pi_76732947
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 18:53 schreef Ritmo het volgende:

Lul niet zo dom, man.
    quote:
    Halsema: "Islam is een probleem en met de hoofddoek heb ik moeite"
    Dus, ga je onzin lekker vertellen op een PVV forumpje waar ze die onzin geloven.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2010 19:23:43 ]
    pi_76733008
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 19:11 schreef Horloge het volgende:

[..]

Doet dat ter zake voor dit topic? Heeft de sharia ook maar iets te maken met de commissie-Davids? Tweemaal neen.
    Nee, maar Halsema had het niet beter gedaan op Balkenendes plek.
    -
    pi_76733081
    Het zou me trouwens niet verbazen als Balkenende opzettelijk in de verdediging gaat om de PvdA uit te testen. Het CDA heeft veel minder te verliezen, terwijl de PvdA nu toch al met zichzelf aan het worstelen is. Klinkt misschien overdreven, maar je moet bedenken dat politiek ook grotendeels een spel is.
    pi_76733112
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 19:23 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Nee, maar Halsema had het niet beter gedaan op Balkenendes plek.
    Omdat? Was Halsema wel akkoord gegaan met steun aan een oorlog op valse voorwendselen? Je beweert net van niet.
      dinsdag 12 januari 2010 @ 19:38:52 #271
    177053 Klopkoek
    Woke Warrior
    pi_76733788
    Heel leuk dat de aandacht nu op de PvdA wordt gericht en iedereen zich zit te verlekkeren op een VVD-d66 regering maar ik wil jullie op twee punten wijzen:
    - Zalm zei als fractievoorzitter van de VVD toen dit:
    quote:
    Gerrit Zalm (VVD): 'De calculerende dictator uit Bagdad heeft met minimale concessies maximale verdeeldheid kunnen creëren. De VVD is het oneens met het kabinet dat Nederland geen actieve militaire bijdrage zal leveren aan militaire operaties inzake Irak. De VS politiek steunen maar militair boycotten is hypocriet. Het is salonsolidariteit. Deze halfslachtige en halfbakken opstelling lijkt de vrucht te zijn van de voortslepende kabinetsformatie. Als een toekomstig CDA/PvdA-kabinet problemen zo oplost, voorspelt dat weinig goeds.'
    De VVD wilde dus nog veel verder gaan toen. Overigens staat in het rapport dat minister van defensie Kamp, van de VVD, die oriëntatie ook had maar o.a. praktische beperkingen zag waardoor dit niet kon (dat de bevolking tegen was speelde ook een rol lees ik).

En toen D66 in het kabinet kwam kregen we dit soort teksten:
    quote:
    Tussen neus en lippen door krijgt Bos het verwijt opportunische politiek te bedrijven. D66-leider Dittrich: ,,Vorige week gaf PvdA'er Koenders de voorwaarden aan om in te kunnen stemmen met verlenging van de uitzending. Bos heeft het daar niet meer over. Misschien was het wel niet zo, maar nu lijkt het er wel heel erg op dat het standpunt te maken heeft met de aanslagen in Madrid. Als we nu vertrekken uit Irak wordt het land een terroristische vrijstaat.''
    quote:
    De derde regeringspartij D66 vindt een onderzoek een veel te zwaar middel. ,,Het is maar helemaal de vraag of de inlichtingen, en eventuele buitenlandse deskundigen hierheen krijgt,'' aldus D66-leider Dittrich.
    Die lieten zich dus helemaal inpakken.

Conclusie: ik ben geen fan van de PvdA maar ze hebben toch maar mooi een onderzoek uit het vuur weten te slepen ondanks dat het niet in het coalitieakkoord stond
    Deuger, Woke & Gutmensch
    "Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
      dinsdag 12 januari 2010 @ 19:39:46 #272
    222922 Fortune_Cookie
    I sit and ponder... Huh?
    pi_76733837
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 19:24 schreef Libereco het volgende:
    Klinkt misschien overdreven, maar je moet bedenken dat politiek ook grotendeels een spel is.
    Dat is ook exact wat er mis is.

Wellicht dienen er nog enkele politici naar de andere kant gestoken en/of geschoten te worden alvorens we weer even overgaan tot serieuze politiek.

Wat interesseert mij hun spelletje? Verantwoording afleggen en boete doen. De tijd van nuance is gvd wel een keer voorbij nu.
    Intelligent, but fucked up.
    pi_76733969
    quote:
    Het zou me trouwens niet verbazen als Balkenende opzettelijk in de verdediging gaat om de PvdA uit te testen. Het CDA heeft veel minder te verliezen, terwijl de PvdA nu toch al met zichzelf aan het worstelen is. Klinkt misschien overdreven, maar je moet bedenken dat politiek ook grotendeels een spel is.
    Ik zie het juist anders. Wat heeft de PvdA op dit moment nog te verliezen. In de peilingen doen ze het niet goed en op dit moment leeft het gevoel dat de PvdA blind achter het CDA aanloopt en hierdoor de eigen identiteit verliest.

De PvdA kan dus een statement maken dat ze waal enige daadkracht kunnen tonen. Daarmee zouden ze hun positie volgens mij wel versterken.
    pi_76734283
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ik zie het juist anders. Wat heeft de PvdA op dit moment nog te verliezen. In de peilingen doen ze het niet goed en op dit moment leeft het gevoel dat de PvdA blind achter het CDA aanloopt en hierdoor de eigen identiteit verliest.

De PvdA kan dus een statement maken dat ze waal enige daadkracht kunnen tonen. Daarmee zouden ze hun positie volgens mij wel versterken.
    Het klinkt misschien flauw, maar ik vraag me af of de PvdA haar positie voor de verkiezingen (wanneer die dan ook mogen zijn) uberhaupt nog wel kan versterken. Alles wat de PvdA doet lijkt haar eigen positie te verslechteren. Dan liever tijd rekken in de hoop op de nieuwe economische crisis waarbij Bos een mooie naam kan maken.
    pi_76734484
    quote:
    Dat idee heb ik ook. CDA zit gewoon weer in de volgende regering, gezien de peilingen. De kans dat de PvdA dan weer meeregeert lijkt me - gezien diezelfde peilingen - nihil .

Iets met eigen graf graven enzo.... Die Mariëtte Hamer doet 't blijkbaar graag .
    pi_76734512
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 19:47 schreef doubleyouteaare het volgende:

[..]

Het klinkt misschien flauw, maar ik vraag me af of de PvdA haar positie voor de verkiezingen (wanneer die dan ook mogen zijn) uberhaupt nog wel kan versterken. Alles wat de PvdA doet lijkt haar eigen positie te verslechteren. Dan liever tijd rekken in de hoop op de nieuwe economische crisis waarbij Bos een mooie naam kan maken.
    Ieder woord wat Hamer uitkraamt, kost de PvdA een zetel, geloof ik....
    pi_76734615
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 19:52 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

-
      dinsdag 12 januari 2010 @ 19:55:23 #278
    222922 Fortune_Cookie
    I sit and ponder... Huh?
    pi_76734662
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 19:51 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook. CDA zit gewoon weer in de volgende regering, gezien de peilingen. De kans dat de PvdA dan weer meeregeert lijkt me - gezien diezelfde peilingen - nihil .

Iets met eigen graf graven enzo.... Die Mariëtte Hamer doet 't blijkbaar graag .
    Haha, LOL, onze MP is een leugenaar die gniffelt om de ellende van tienduizenden

Is idd wel geinig ja.

Hij is nog leuker dan die van die patienten op de donorlijst
    pi_76734728
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 18:57 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Was GL niet vóór de Kosovo-oorlog?

Halsema had trouwens nog een mooie:
    quote:
    Hier wordt 1 stoep in ieder geval heel grondig geveegd
    pi_76734816
    quote:

[..]

Daar komt het wel op neer.
    Je kunt het ook zo zien: de PvdA heeft baat bij snelle verkiezingen, want beter dan nu zal het toch niet worden.
      dinsdag 12 januari 2010 @ 20:04:13 #281
    177053 Klopkoek
    Woke Warrior
    pi_76735088
    Het einde van de PvdA is toch al in zicht. Dat weten zijzelf ook.
    Deuger, Woke & Gutmensch
    "Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
      dinsdag 12 januari 2010 @ 20:07:40 #282
    222922 Fortune_Cookie
    I sit and ponder... Huh?
    pi_76735248
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 20:04 schreef Klopkoek het volgende:
    Prima. Trek de stekker uit deze lijdende patient, hef jezelf op en maak een heel land blij.

Go out with a bang. Toon ruggegraat.

Yeah right
    pi_76735353
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 19:56 schreef thettes het volgende:

[..]

Was GL niet vóór de Kosovo-oorlog?

Halsema had trouwens nog een mooie:
    Hm, ik ga toch maar eens serieus overwegen om GL te gaan stemmen. Ten eerste is Femke een lekker ding en ten tweede is ze behoorlijk ad rem, Hamer daarentegen...*zucht*...en dat is een diepe, trieste zucht van een PvdA lid.
    pi_76735367
    PvdA komt sowieso wel terug, maar misschien sneller als ze nu breken met dit kabinet.

D66 werd nog niet zo lang geleden ook doodverklaard.
      dinsdag 12 januari 2010 @ 20:13:50 #285
    177053 Klopkoek
    Woke Warrior
    pi_76735569
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 20:10 schreef JohnLocke het volgende:
    PvdA komt sowieso wel terug, maar misschien sneller als ze nu breken met dit kabinet.

D66 heeft altijd nog een gezinde pers achter zich gehad. Dat is bij de PvdA voorbij.
    Deuger, Woke & Gutmensch
    pi_76735729
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 20:13 schreef Klopkoek het volgende:

D66 heeft altijd nog een gezinde pers achter zich gehad. Dat is bij de PvdA voorbij.
    Momenteel wel, ja, maar 'de media' is net zo wispelturig als de Nederlandse kiezer. Als de PvdA nu eens de oude garde gaat uitdunnen en de jonge honden naar voren schuift die een stuk mediagenieker zijn en beter in staat zijn het spelletje met de media mee te spelen dan veranderd dat wel weer.

Weet je nog hoe D'66 afgefakkeld werd in de pers een paar jaar terug, zegt de naam Lousewies je nog wat?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2010 20:17:24 ]
    pi_76736193
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 20:10 schreef JohnLocke het volgende:

Ze hebben nu wel de zekerheid van, uit m'n hoofd, 33 zetels. Die hebben ze bij nieuwe verkiezingen zéker niet.
      dinsdag 12 januari 2010 @ 20:26:58 #288
    79102 Pool
    Noord noch Zuid
    pi_76736279
    quote:

[..]

Klopt. Daarom moet je bij de peilingen altijd wel een aantal zeteltjes voor de PvdA optellen, want in de verkiezingscampagne zul je Hamer veel minder horen en veel meer Bos / Plasterk / Van der Laan / Albayrak.
      dinsdag 12 januari 2010 @ 20:29:06 #289
    81187 ethiraseth
    Fuck you, got mine
    pi_76736392
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 20:04 schreef Klopkoek het volgende:
    Welnee. het CDA heeft ook slecht gestaan en is nu weer volledig terug. Partijen hebben last van golfbewegingen en nu is het even niet de tijd van de PvdA. Vanwege enkele slechte jaren meteen roepen om opheffen en het einde van een partij is wel heel kortzinnig.
    Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
    Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
    pi_76736411
    Waarschijnlijk zal het nu wel met een sisser aflopen en zal er een soort compromisverklaring van Balkenende en de PvdA uitkomen, vlees noch vis.

Maar daarna moet hij zich verdedigen in de Kamer en als de oppositie flink tekeer zal gaan (munitie zat met het rapport op zak), is er een grote kans dat Balkenende toch weer in de ontkenningsmodus schiet en daarmee weer de PvdA irriteren en dan kan het wel eens echt klappen.
    pi_76736546
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 20:25 schreef doubleyouteaare het volgende:

[..]

Ze hebben nu wel de zekerheid van, uit m'n hoofd, 33 zetels. Die hebben ze bij nieuwe verkiezingen zéker niet.
    Maar dat is over een jaartje denk ik niet beter. Juist door zich nu echt af te zetten tegen het CDA zouden ze weer wat eigen kracht terug krijgen, verwacht ik althans. Ze verliezen sowieso, maar het verlies is te beperken. Ik ben zelf geen PvdA stemmer, maar ik kan me voorstellen dat het niet alleen Hamer is die ze steun gekost heeft de laatste tijd, maar ook het feit dat ze al jaren de CDA over zich heen laten lopen.

Mits het goed verpakt wordt in de campagne, zou het goed kunnen uitpakken, ook voor de gemeenteverkiezingen.
      dinsdag 12 januari 2010 @ 20:34:43 #292
    180385 Horloge
    pi_76736688
    De PvdA-bewindslieden schijnen op dit moment in overleg te zijn. Bos heeft volgens mij nog niet gereageerd in de media, het zou kunnen dat hij het helemaal gehad heeft met Balkenende en dat ze nu plannen hoe ze dat kenbaar gaan maken.
    pi_76736798
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 19:38 schreef Klopkoek het volgende:

Conclusie: ik ben geen fan van de PvdA maar ze hebben toch maar mooi een onderzoek uit het vuur weten te slepen ondanks dat het niet in het coalitieakkoord stond
    Nee. Balkenende heeft ook dit dossier volledig uit de klauw laten lopen met afwisselend nietsdoen en de zaak verergen Het heeft zijn eigen dynamiek gekregen.
      dinsdag 12 januari 2010 @ 20:38:19 #294
    177053 Klopkoek
    Woke Warrior
    pi_76736879
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 20:16 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Momenteel wel, ja, maar 'de media' is net zo wispelturig als de Nederlandse kiezer. Als de PvdA nu eens de oude garde gaat uitdunnen en de jonge honden naar voren schuift die een stuk mediagenieker zijn en beter in staat zijn het spelletje met de media mee te spelen dan veranderd dat wel weer.

Weet je nog hoe D'66 afgefakkeld werd in de pers een paar jaar terug, zegt de naam Lousewies je nog wat?
    Ja dat weet ik wel maar D66 werd niet weggehoond om de standpunten. Bij de PvdA is dat wel het geval. Er is maar zeer weinig pers over die hun op de ideologische lijn steunt. Alleen de 'sociaal-liberale lijn' (ik krijg het bijna niet uit mijn strot) heeft wel wat steun in de pers maar dat heeft Pechtold al geclaimd.
    Deuger, Woke & Gutmensch
    pi_76736925
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 20:26 schreef Pool het volgende:

[..]

Klopt. Daarom moet je bij de peilingen altijd wel een aantal zeteltjes voor de PvdA optellen, want in de verkiezingscampagne zul je Hamer veel minder horen en veel meer Bos / Plasterk / Van der Laan / Albayrak.
    Die worden dan gelukkig meer naar voren geschoven. Allemaal meer capabel dan Hamer.
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 20:25 schreef doubleyouteaare het volgende:

[..]

Dan is het slechts uitstel van executie als de peilingen zich zo blijven ontwikkelen.Dan kan het het overwegen waard zijn om nu je punt te maken als PvdA zijnde.
      dinsdag 12 januari 2010 @ 20:40:37 #296
    177053 Klopkoek
    Woke Warrior
    pi_76736979
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 20:36 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee. Balkenende heeft ook dit dossier volledig uit de klauw laten lopen met afwisselend nietsdoen en de zaak verergen Het heeft zijn eigen dynamiek gekregen.
    In 2004 werd al voor de eerste keer gesproken over een onderzoek in de Kamer. Al die keren kwam het er niet van. D66 lukte het in 4 jaar niet. PvdA wel na 2 jaar.

Het is nog steeds wel een halfbakken rapport maar zelfs de gecensureerde versie is pikant genoeg zal ik maar zeggen.
    Deuger, Woke & Gutmensch
      dinsdag 12 januari 2010 @ 20:46:32 #297
    37676 freako
    Onverbeterlijke optimist
    pi_76737251
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 20:32 schreef JohnLocke het volgende:

Mits het goed verpakt wordt in de campagne, zou het goed kunnen uitpakken, ook voor de gemeenteverkiezingen.
    De PvdA gaat gigantisch verliezen in maart, omdat ze vier jaar geleden gigantisch gewonnen hebben. Ze stonden toen op 60 zetels in de peilingen.
    pi_76737687
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 20:46 schreef freako het volgende:

[..]

De PvdA gaat gigantisch verliezen in maart, omdat ze vier jaar geleden gigantisch gewonnen hebben. Ze stonden toen op 60 zetels in de peilingen.
    Met goed bedoel ik dan ook 'minder slecht'. Minder slecht dan wanneer ze door blijven gaan met Hamer en het CDA.
    pi_76738309
    tvp
    In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
      dinsdag 12 januari 2010 @ 21:10:50 #300
    177885 JoaC
    Het is patat
    pi_76738464
    Aan het einde van de week zijn ze of Demissionair, of heeft het kabinet een steun van nog maar 35 virtuele zetels
    [quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
    [..]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')