Gewoon een baantje in de stoep schoonvegen. Zo kan er nog altijd een slee over. En kunnen de oudjes ook nog glijvrij over straat.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:19 schreef Coelho het volgende:
Irritant, dat stoepjes vegen. Dat creëert schijnveiligheid en sleeën is geen optie meer.
Makkelijk, niks aan 't handje op de snelwegquote:Op zondag 10 januari 2010 10:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd! Ik rij vanmiddag in omgekeerde richting.
quote:KNMI trekt weeralarm voor Noord-Nederland in
DE BILT (ANP) - Het KNMI heeft het weeralarm dat van kracht was voor Noord-Nederland, zondagmiddag ingetrokken. Omdat de wind in de noordelijke provincies is afgenomen, is het gevaar van sneeuwjacht geweken. Het weerinstituut waarschuwt nog wel voor gladheid door sneeuw en opvriezing in het hele land. Het KNMI raadt aan de weerberichten en verkeersinformatie te blijven volgen.
Godsnondeju wat heb jij een geluk!quote:Op zondag 10 januari 2010 16:54 schreef superworm het volgende:
Gelukkig waren alle Hertogjes nog heel.
quote:Op zondag 10 januari 2010 16:57 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
De sneeuwduinen zijn nu drempels 2.0.
Ik zie all1 iets wat de wadden eilanden, Groningen en Friesland raken gaat meer niet.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:00 schreef superworm het volgende:
Dat sneeuwgebied dat nu onder Hamburg in midden-Duitsland ligt, bereikt dat ons nog? En zo ja: hoe laat?
Had de bevolking niet geveegd dan!!!quote:Op zondag 10 januari 2010 16:54 schreef superworm het volgende:
Ben na het boodschappen doen voor het eerst op m'n gat gegleden deze winter. Note to self: Sjouwen met een kratje Hertog Jan in de ene hand en een volle boodschappentas in de andere is geen goed idee als er sneeuw ligt
Die sneeuw gaat ook ooit weer smeltenquote:
Ben ik ook wel benieuwd naar ja, tot nu toe lijkt het nog niet op te lossen boven Duitsland maar juist vol op Nederland af te gaanquote:Op zondag 10 januari 2010 17:00 schreef superworm het volgende:
Dat sneeuwgebied dat nu onder Hamburg in midden-Duitsland ligt, bereikt dat ons nog? En zo ja: hoe laat?
quote:
Heel vaag! Waarom komt dit niet voor op de Europese radar?quote:Op zondag 10 januari 2010 17:28 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar ja, tot nu toe lijkt het nog niet op te lossen boven Duitsland maar juist vol op Nederland af te gaan
http://www.niederschlagsradar.de/
Dan is de buurman wiens tuin aan de stoep waar jij liep verantwoordelijk las ik hier vandaag.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:29 schreef superworm het volgende:
[..]
Krijg je ervan, hè. Nou is een natte zere reet nog 1 ding, maar het zou maar gebeuren dat er Hertog Jan moet sneuvelen door een ander z'n nalatigheid!
Dat is t zeker al is t zonde als ze bevriezen.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:33 schreef marcel-o het volgende:
Zo'n koelkast op je balkon is dan wél weer handig voor je bier en wijn
onder 0 is onder 0 en dan bevriest t wel als je t op je balkon neerzet.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:40 schreef junkiexp het volgende:
Met deze temperaturen bevriest er niet veel hoor.
Vind van wel. Gewoon aankloppen en het aantal bier dat je bent verloren opzuipenquote:Op zondag 10 januari 2010 17:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan is de buurman wiens tuin aan de stoep waar jij liep verantwoordelijk las ik hier vandaag.
hahahaha ja dat is ook een manier. Moet je t wel met rente rekenen he!quote:Op zondag 10 januari 2010 17:52 schreef superworm het volgende:
[..]
Vind van wel. Gewoon aankloppen en het aantal bier dat je bent verloren opzuipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |