quote:Op zondag 10 januari 2010 02:06 schreef Lkw het volgende:
Jullie hebben alleen zandwegen toch? Daar heb je geen zout voor nodig, die blijven vanzelf stroef
quote:Op zondag 10 januari 2010 02:06 schreef Lkw het volgende:
Jullie hebben alleen zandwegen toch? Daar heb je geen zout voor nodig, die blijven vanzelf stroef
IK DOE MORGEN GEWOON EXTRA ZOUT OP MIJN PATA!1!!11!!!1 DAT ZOUDEN JULLIE LEREN!!111!!1111111!11!1!!!!1!111!1quote:Op zondag 10 januari 2010 02:12 schreef SpecialK het volgende:
Wanneer gaan we nou eindelijk gewoon van die scherpe kiezeltjes strooien. Die blijven veel langer liggen.
quote:Op zondag 10 januari 2010 02:24 schreef SpecialK het volgende:
Je zal vanaf nu je patatzout van het wegdek moeten schrapen, jong.
Inderdaadquote:Op zondag 10 januari 2010 02:25 schreef Nemain het volgende:
Inhalig tuig daar in de Randstad. Braken de dijken maar eens door.
En dat.quote:Op zondag 10 januari 2010 02:25 schreef Nemain het volgende:
Inhalig tuig daar in de Randstad. Braken de dijken maar eens door.
Zijn ze te stom voor, krijg je van inteelt.quote:Op zondag 10 januari 2010 09:28 schreef LXIV het volgende:
Waarom verkopen jullie het niet. Tegen woekerprijzen?
Ahc, nee joh. Dat snappen die mensen (najaquote:Op zondag 10 januari 2010 09:39 schreef LXIV het volgende:
Nu wordt zuiver Saksisch zout gebruikt om de moslims in het Westen veilig in hun karretjes naar de moskee te brengen. Als ik een Twentenaar was zou ik helemaal woest worden!
En dan nog.....wat maakt het ons uit dat het in het oosten glad isquote:Op zondag 10 januari 2010 09:41 schreef gunk77 het volgende:
Met klompen kan je makkelijk over sneeuw en ijs lopen hoor, jullie hebben dus eigenlijk helemaal geen zou nodig...
Nog nooit met klompen over de sneeuw gelopen merk ik.quote:Op zondag 10 januari 2010 09:41 schreef gunk77 het volgende:
Met klompen kan je makkelijk over sneeuw en ijs lopen hoor, jullie hebben dus eigenlijk helemaal geen zou nodig...
Vanwege de v-e-i-l-i-g-h-e-i-d simpelaartje!quote:Op zondag 10 januari 2010 09:45 schreef GizartFRL het volgende:
Waarom moet er gestrooit worden in de randstad?
of ze daar nu stapvoets in de file rijden over een schone weg of stapvoets in de file rijden over een besneeuwde weg.
Poeh poeh, als je met dit weeral niets stapvoets kan rijden, dan mag je rijbewijs meteen door de shredder.quote:Op zondag 10 januari 2010 09:50 schreef Osramp het volgende:
[..]
Vanwege de v-e-i-l-i-g-h-e-i-d simpelaartje!
We willen niet dat onze mensen schade en/of letsel oplopen door die akelige sneeuw. En aangezien het zondagse leven bij ons verder gaat dan de kerkgang, moeten we ook vandaag nog de deur uit.
Als we daar zout van de Untermenschen uit het oosten voor nodig hebben, dan halen we dat daar PUNT.
Nee, maar ik woon ook in de Randstadquote:Op zondag 10 januari 2010 09:45 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Nog nooit met klompen over de sneeuw gelopen merk ik.
Er zijn er idd veel die niet durven rijden maar het toch doen, dat klopt. Zelf ben ik van het type, gewoon rijden alsof er niks aan de hand is. Iets rustiger als anders, dat wel.quote:Op zondag 10 januari 2010 09:56 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Poeh poeh, als je met dit weeral niets stapvoets kan rijden, dan mag je rijbewijs meteen door de shredder.
Het enige toffe aan Brabant is dat de Brabantse dames graag een Amsterdamse lul in hun reet willen.quote:Op zondag 10 januari 2010 06:09 schreef de_boswachter het volgende:
Kut Hollanders
Opzouten met dat koningshuis en dat corrupte zooitje in Den Haag. Die zijn verantwoordelijk voor deze
puinzooi..
En als die regio's bij duitsland en belgie horen, waar halen jullie het zout dan vandaan?quote:Op zondag 10 januari 2010 10:20 schreef FireFox1 het volgende:
Ach, niet zo zeuren boertjes![]()
Limburg kan het net zo goed uit Duitsland halen (want door horen ze meer bij)
Omgeving Twente ook.
Brabant kan het net zo goed uit België halen (want daar horen ze ook meer bij)
Face it, de Randstad is gewoon een stuk belangrijker dan de rest van Nederland
uit de kut van je moederquote:Op zondag 10 januari 2010 10:29 schreef FunFair het volgende:
[..]
En als die regio's bij duitsland en belgie horen, waar halen jullie het zout dan vandaan?
quote:Op zondag 10 januari 2010 06:09 schreef de_boswachter het volgende:
Kut Hollanders
Opzouten met dat koningshuis en dat corrupte zooitje in Den Haag. Die zijn verantwoordelijk voor deze
puinzooi..
Importeren. Wij zijn namelijk de motor van de Nederlandse economie, dus we kunnen het ons veroorlovenquote:Op zondag 10 januari 2010 10:29 schreef FunFair het volgende:
[..]
En als die regio's bij duitsland en belgie horen, waar halen jullie het zout dan vandaan?
Amenquote:Op zondag 10 januari 2010 10:42 schreef Appelknaller het volgende:
Dat komt omdat de randstad ook de belangrijkste regio is van Nederland.
Geniale troll!quote:Op zondag 10 januari 2010 09:39 schreef LXIV het volgende:
Nu wordt zuiver Saksisch zout gebruikt om de moslims in het Westen veilig in hun karretjes naar de moskee te brengen. Als ik een Twentenaar was zou ik helemaal woest worden!
Not. Vooral niet qua technologie en bijhorende bedrijven.quote:Op zondag 10 januari 2010 10:42 schreef Appelknaller het volgende:
Dat komt omdat de randstad ook de belangrijkste regio is van Nederland.
Ga je nu werkelijk ontkennen dat de Randstad de economische motor van dit land is?quote:Op zondag 10 januari 2010 11:00 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Not. Vooral niet qua technologie en bijhorende bedrijven.
Alleen al de zuid-as in Amsterdam, en de havens in Rotterdam is goed voor 1/10 van de Nederlandse economiequote:Op zondag 10 januari 2010 11:01 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ga je nu werkelijk ontkennen dat de Randstad de economische motor van dit land is?
Hoezo 'ik leef buiten de realiteit'?
http://nl.wikipedia.org/wiki/High_Tech_Campus_Eindhovenquote:Op zondag 10 januari 2010 11:01 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ga je nu werkelijk ontkennen dat de Randstad de economische motor van dit land is?
En op welke wijze spreekt dit het feit tegen dat de Randstad de economische motor van Nederland is?quote:Op zondag 10 januari 2010 11:20 schreef TommyGun het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/High_Tech_Campus_Eindhoven
Kom eens met iets dan, behalve met mooie kantoortjes, wat smerige industrie en een haven?quote:Op zondag 10 januari 2010 11:22 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
En op welke wijze spreekt dit het feit tegen dat de Randstad de economische motor van Nederland is?
Je ziet 't verkeerd, sorryquote:Je vertelt echt niets nieuws, maar blijkbaar valt er voor jou nog wel iets te leren. Pak die kans liever ipv hardnekkig vast te houden aan je ongelijk
Kom eens met wat? Gast, werkelijk iedereen behalve jij weet hoe het zit, dus vergeef ons onze verbazing en weifel.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:24 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Kom eens met wat dan, behalve met mooie kantoortjes, wat smerige industrie en een haven?
http://www2.minvrom.nl/notaruimte/0110020000.htmlquote:De Randstad Holland is het politieke, bestuurlijke, sociale en culturele hart én de belangrijkste economische motor van Nederland.
Nee, echt niet. Jouw calimero complex vervormt je perceptie.quote:Je ziet 't verkeerd, sorry
quote:Op zondag 10 januari 2010 11:28 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
De mensen met nog een beetje normen en waarden wonen natuurlijk buiten de Randstad, het Sodom en Gomorra de economische motor van Nederland.
Ik ga m'n tijd niet verdoen aan calimero praatjes van een 15 jarige, dus ik geef je helemaal gelijk. Niemand die het weet, maar eigenlijk zijn Groningers de baas.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:27 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ik hoop dat Groningen het gas eens een keertje dicht draait kijken hoe snel de de randstad komt schooien om brandhout
2 vlokjes sneeuw en de hele a10 staat vol. Rijden kunnen ze er ook al niet.
Precies, en zo zijn ook genoeg andere provincies die spul leveren aan de 'o zo oppermachtige' Randstad.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:27 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ik hoop dat Groningen het gas eens een keertje dicht draait kijken hoe snel de de randstad komt schooien om brandhout
De Randstad is dichter bevolkt, dus automatisch meer opbrengst per vierkante meter.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:01 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
En je punt is?quote:Op zondag 10 januari 2010 11:32 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Precies, en zo zijn ook genoeg andere provincies die spul leveren aan de 'o zo oppermachtige' Randstad.
quote:Op zondag 10 januari 2010 10:47 schreef Paul het volgende:
Mensen die niet in de randstad wonen
Dat zijn van die wereldvreemde
Het gas uit groningen wordt grotendeels geexporteerd hoor.. Voor Nederland moeten we het duur importeren :Squote:Op zondag 10 januari 2010 11:27 schreef FCZwolleZuid het volgende:
2 vlokjes sneeuw en de hele a10 staat vol. Rijden kunnen ze er ook al niet.
Dat komt door de uitspraken van de mensen uit de Randstad.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:28 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Jij denkt dat de uitspraak "De Randstad is de economische motor van Nederland" gelijk staat aan "Buiten de Randstad wonen alleen maar keuterboeren en de randstad brengt de voedselbonnen op die buiten de Randstad de voornaamste valuta vormen".
En dus automatisch meer opbrengst per geinvesteerde euro. Jammer dat een hoop mensen dat dan weer niet willen inzien.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:32 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De Randstad is dichter bevolkt, dus automatisch meer opbrengst per vierkante meter.
Er is goede toegang tot de zee waardoor er havens zijn aangelegd die flink konden groeien, dat trok bedrijven aan. Logische stap was dat er nog meer mensen kwamen wonen en dat daar de 2 grote luchthavens kwamen.
Valt wel mee. Het enige waar ik op neerkijk is het (christelijke) provinciale conservatisme.quote:Nadeel is dat ze geen ruimte meer hebben om in hun eigen voeding te voorzien, vaak vaststaan in de file, auto's niet meer fatsoenlijk kunnen parkeren e.d.
Ze kunnen dus niet zonder de rest van Nederland maar kijken er wel op neer.
quote:Op zondag 10 januari 2010 11:32 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De Randstad is dichter bevolkt, dus automatisch meer opbrengst per vierkante meter.
Er is goede toegang tot de zee waardoor er havens zijn aangelegd die flink konden groeien, dat trok bedrijven aan. Logische stap was dat er nog meer mensen kwamen wonen en dat daar de 2 grote luchthavens kwamen.
Nadeel is dat ze geen ruimte meer hebben om in hun eigen voeding te voorzien, vaak vaststaan in de file, auto's niet meer fatsoenlijk kunnen parkeren, huizen niet te betalen zijn, krap op elkaar gebouwd, e.d.
Ze kunnen dus niet zonder de rest van Nederland maar kijken er wel op neer.
Het enige verschil met de randstad, is dat we hier lekker veel ruimte hebben.
Je verdient in het Noorden zo'n 10% minder maar huizen zijn 25-70% goedkoper, wat een hoop goedmaakt
Dit dusquote:Op zondag 10 januari 2010 11:33 schreef LintuxCx het volgende:
[..]Wow, denken dat de Rampstad wat voorstelt, dat is pas wereldvreemd!
De meeste van die mensen zijn geboren in de provincie, let maar op.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:35 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Dat komt door de uitspraken van de mensen uit de Randstad.
Naja, dan blijft het evengoed een belangrijke inkomstenbron.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:34 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Het gas uit groningen wordt grotendeels geexporteerd hoor.. Voor Nederland moeten we het duur importeren :S
Het is één van de grootste verstedelijkte gebieden van Europa geloof ik.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:33 schreef LintuxCx het volgende:
[..]Wow, denken dat de Rampstad wat voorstelt, dat is pas wereldvreemd!
Nee, daarom kóst het minder. We moeten het duurder importeren dan dat we het exporteren.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Naja, dan blijft het evengoed een belangrijke inkomstenbron.
Geboren en getogen in de Hoofdstadquote:Op zondag 10 januari 2010 11:35 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
De meeste van die mensen zijn geboren in de provincie, let maar op.
'meeste'quote:Op zondag 10 januari 2010 11:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geboren en getogen in de Hoofdstad
Het wordt tijd dat wij in het noorden de gaskraan dicht draaien, zal ze leren die westerlingen.quote:Op zondag 10 januari 2010 10:20 schreef FireFox1 het volgende:
Ach, niet zo zeuren boertjes![]()
Limburg kan het net zo goed uit Duitsland halen (want door horen ze meer bij)
Omgeving Twente ook.
Brabant kan het net zo goed uit België halen (want daar horen ze ook meer bij)
Face it, de Randstad is gewoon een stuk belangrijker dan de rest van Nederland
Lezen is in ieder geval moeilijk: het gas van jullie wordt naar het buitenland gestuurd.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:45 schreef cvboer het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat wij in het noorden de gaskraan dicht draaien, zal ze leren die westerlingen.
Hoax,quote:Op zondag 10 januari 2010 02:03 schreef First het volgende:
, terwijl HUN hun zaken gewoon niet op orde hadden.
http://www.tctubantia.nl/(...)-aan-de-Randstad.ece
Dat is het zeker, de helft wordt geexporteerd, de andere helft is voor eigen gebruik, dus je verhaaltje klopt niet helemaal.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:47 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Lezen is in ieder geval moeilijk: het gas van jullie wordt naar het buitenland gestuurd.
Hmm, ik verbaas me hier over sommige weggebruikers.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:50 schreef gateway het volgende:
mensen in het oosten kunnen gewoon beter omgaan met de winterse omstandighedendus minder zout nodig
wij kunnen met minder zout op de weg ook prima rijden. Maar in de randstad heeft iedereen haast en moet alles snel snel snel dus moeten de wegen goed vrij zijn anders is het ongeval aan ongeval!
Er wordt blijkbaar een randstad vs noord/oost vete uitgevochtenquote:Op zondag 10 januari 2010 11:57 schreef misterDre het volgende:
Er wordt hier een hoop zout in open wonden gewreven![]()
Tja, ze proberen elkaar ongezouten de waarheid te zeggen.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:59 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Er wordt blijkbaar een randstad vs noord/oost vete uitgevochten
quote:Op zondag 10 januari 2010 06:09 schreef de_boswachter het volgende:
Kut Hollanders
puinzooi..
niet overal zout op leggen, maar zo zout heb ik het nog nooit gegeten hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 12:03 schreef misterDre het volgende:
[..]
Tja, ze proberen elkaar ongezouten de waarheid te zeggen.
Maar laten we het maar met een korreltje zout nemen.
iddquote:Op zondag 10 januari 2010 09:45 schreef GizartFRL het volgende:
Waarom moet er gestrooit worden in de randstad?
of ze daar nu stapvoets in de file rijden over een schone weg of stapvoets in de file rijden over een besneeuwde weg.
Flauw héquote:Op zondag 10 januari 2010 12:06 schreef Fortune_Cookie het volgende:
zouteloze grapjes, jeej!
maar uiteindelijk betalen we allemaal belasting... en waar wordt rijkswaterstaat van betaald?quote:Op zondag 10 januari 2010 12:08 schreef Bowlingbal het volgende:
Ja, en ons geld, wat we in de Randstad bij elkaar verdienen, gaat naar die luie paupers in het Oosten des lands.
Haal je daar 1x zout, beginnen ze al te zeiken. Ondankbare schelmen.
Meer door de Randstad dan door het Oosten des lands. Hoezo?quote:Op zondag 10 januari 2010 12:25 schreef FunFair het volgende:
[..]
maar uiteindelijk betalen we allemaal belasting... en waar wordt rijkswaterstaat van betaald?
quote:Op zondag 10 januari 2010 02:03 schreef First het volgende:
terwijl HUN hun zaken gewoon niet op orde hadden
Het hoort erbij, het is heel menselijk om jezelf superieur te voelen over je buren. Het gaat over zodra je de wereld leert kennen en ontdekt dat je zelf ook in een shithole woont. Geniet van je droom zolang 'ie nog leeft.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:40 schreef ssebass het volgende:
Ik zie deze topics te weinig, randstad vs de weilanden die nog binnen de Nederlandse grenzen vallen.
Dat weet ik al lang, ik heb namelijk ook in San Diego (SoCal) gewoond, de plek met het beste weer ter wereld. Het is gewoon leuk om weer een nieuwe te hebben na de hbo/wo, friet/pata discussie die nu ondertussen wel saai is geworden.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:02 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Het hoort erbij, het is heel menselijk om jezelf superieur te voelen over je buren. Het gaat over zodra je de wereld leert kennen en ontdekt dat je zelf ook in een shithole woont. Geniet van je droom zolang 'ie nog leeft.
i loledquote:Op zondag 10 januari 2010 13:35 schreef Jijbentmijnmoederniet het volgende:
[..]
Moet je er wat zout bij doen
Hebben ze al bussen bij jullie in het oosten?!quote:Op zondag 10 januari 2010 12:51 schreef First het volgende:
Er wordt hier alleen nog maar gestrooid op de busbanen.
Het is dus overal teringglad
KUTRANDSTAD!!1!11!~111121111111111EINZ!1!!11
RanstadRandstadquote:Op zondag 10 januari 2010 16:36 schreef FF_Serieus het volgende:
Ik snap de discussie Ranstad-provincie niet. Zo'n winter versterkt toch de gemeenschapszin? Nou?
Neequote:Op zondag 10 januari 2010 16:36 schreef FF_Serieus het volgende:
Ik snap de discussie Ranstad-provincie niet. Zo'n winter versterkt toch de gemeenschapszin? Nou?
Huh, het Oosten heeft meer uitkeringstrekkers dan het Westen?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:37 schreef koffiegast het volgende:
Het oosten teert toch bestwel op het inkomen van het westen.
UITKERINGSTREKKERquote:Op zondag 10 januari 2010 19:03 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Huh, het Oosten heeft meer uitkeringstrekkers dan het Westen?
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:37 schreef koffiegast het volgende:
Het oosten teert toch bestwel op het inkomen van het westen.
http://www.inoverheid.nl/(...)te-werkloosheid.htmlquote:Op zondag 10 januari 2010 19:44 schreef koffiegast het volgende:
UITKERINGSTREKKER
-Persoonsbenamingen -steuntrekker -iemand die op andermans zak teert
dats toch precies wat er staat.
quote:Op zondag 10 januari 2010 02:03 schreef First het volgende:
Terwijl wij gewoon spaarzaam omspringen met ons zout
Rijkswaterstaat die alleen aan de randstad denkt, terwijl HUN hun zaken gewoon niet op orde hadden.
http://www.tctubantia.nl/(...)-aan-de-Randstad.ece
Ja Nederlanders zijn altijd zo goedgehumeurd als grafweer isquote:Op zondag 10 januari 2010 16:36 schreef FF_Serieus het volgende:
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:10 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
http://www.inoverheid.nl/(...)te-werkloosheid.html
Fuck, misschien heb je toch gelijk.
JA MAAR DAT KOMT OMDAT JULLIE AL ONS ZOUT HEBBEN EN WIJ DAAROM MINDER ZOUTSTROOIERS KUNNEN AANNEMEN!!1!11!111EINZ!111!111111!1quote:Op zondag 10 januari 2010 20:52 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, zie dat maar eens ja!
Meeste Werklozen:
Groningen, Limburg, Flevoland, Drenthe, Overijssel, Friesland
Daarna:
Zuid-Holland, Noord-Holland, Utrecht, Gelderland, Noord-Brabant
Dikgedrukt: provincies die (gedeeltelijk of geheel) onder de randstad vallen
65 jaar geleden kwamen jullie ook al aardappelen halenquote:Op zondag 10 januari 2010 12:08 schreef Bowlingbal het volgende:
Ja, en ons geld, wat we in de Randstad bij elkaar verdienen, gaat naar die luie paupers in het Oosten des lands.
Haal je daar 1x zout, beginnen ze al te zeiken. Ondankbare schelmen.
Behalve dan een welvaartsniveau waar je u tegen zegt. Zonder de Randstad stonden jullie nu nog tot je oksels in de mest om de varkens te voeren.quote:Op maandag 11 januari 2010 08:01 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
65 jaar geleden kwamen jullie ook al aardappelen halenOok nooit meer wat van terug gezien.
Maar we konden toen geen aardappel reepjes frituren omdat jullie alles weghaalden. Nu ook nog het zout. Whats next? Fritessaus?quote:Op maandag 11 januari 2010 08:11 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Behalve dan een welvaartsniveau waar je u tegen zegt. Zonder de Randstad stonden jullie nu nog tot je oksels in de mest om de varkens te voeren.
Ja, maar zonder de aardappelen uit het Oosten waren jullie helemaal nergens. Zo ken ik er ook nog wel een paar.quote:Op maandag 11 januari 2010 08:11 schreef thingamajig het volgende:
Behalve dan een welvaartsniveau waar je u tegen zegt. Zonder de Randstad stonden jullie nu nog tot je oksels in de mest om de varkens te voeren.
Schattig. Waar ik nog dapper met bronnen komen die mijn punt onderuit halen, moet jij je punt ondersteunen met keiharde leugens. Ik heb even wat correcties voor je aangebracht. Nou klopt het wat beter.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:52 schreef DABAMaster het volgende:
Meeste Werklozen:
Groningen, Limburg, Flevoland, Drenthe, Overijssel, Friesland
Daarna:
Zuid-Holland, Noord-Holland, Utrecht, Gelderland, Noord-Brabant
Dikgedrukt: provincies die (gedeeltelijk of geheel) onder de rampstad vallen
quote:Op maandag 11 januari 2010 09:32 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Ja, maar zonder de aardappelen uit het Oosten waren jullie helemaal nergens. Zo ken ik er ook nog wel een paar.
[..]
Schattig. Waar ik nog dapper met bronnen komen die mijn punt onderuit halen, moet jij je punt ondersteunen met keiharde leugens. Ik heb even wat correcties voor je aangebracht. Nou klopt het wat beter.
Wat een in- en in trieste mensen wonen er toch in Nederland, de frustratie druipt er vanaf....quote:Op maandag 11 januari 2010 08:46 schreef Pinterman het volgende:
Ik pis op de randstad. Wat een hellehol van verderfelijke mensen is dat zeg. Iedere keer dat ik me in Amsterdam of Rotterdam begeven moet sta ik weer versteld van hoe weinig Nederlands er nog aan de randstad is, en hoe smerig en asociaal het er is. Totaal ander land.
Laten wij, de provincies, een bastion van Nederlandse cultuur vormen die het Sodom en Gomorra van de randstad kan weerstaan.
Gast, zolang ik niet in de randstad hoef te wonen ben ik nergens gefrustreerd over hoor - vind het alleen zielig voor mensen die er wel moeten leven. Als er al enige frustratie zou zijn, dan was dat over het feit dat Nederlands beleid mede bepaald wordt afgaande op de verpeste situatie in de randstad, en dat wij daar in de provincies ook gevolgen van ondervinden.quote:Op maandag 11 januari 2010 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een in- en in trieste mensen wonen er toch in Nederland, de frustratie druipt er vanaf....
Zoek hulp, echt...
Successful troll is successfulquote:Op maandag 11 januari 2010 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een in- en in trieste mensen wonen er toch in Nederland, de frustratie druipt er vanaf....
Zoek hulp, echt...
Was inderdaad al lang bekend dat jullie reserve Duitsers zijn. Hopelijk annexeren ze het snel.quote:Op maandag 11 januari 2010 09:48 schreef Pinterman het volgende:
[..].
Als de randstad het Nederland van de toekomst is, dan verwelkom ik de eerstvolgende Duitse bezetters met open armen.
We weten het wel, het boeit ons nietquote:Op maandag 11 januari 2010 19:04 schreef L-uuc het volgende:
Mensen uit de Randstad die niet weten en/of geen idee hebben waarom ze door het grootste deel van Nederland worden uitgekost
Tuurlijk weten we dat wel: afgunst en jaloezie...quote:Op maandag 11 januari 2010 19:04 schreef L-uuc het volgende:
Mensen uit de Randstad die niet weten en/of geen idee hebben waarom ze door het grootste deel van Nederland worden uitgekost
Mensen die denken dat de Randstad alleen bestaat uit Amsterdam en Rotterdamquote:Op maandag 11 januari 2010 08:46 schreef Pinterman het volgende:
Ik pis op de randstad. Wat een hellehol van verderfelijke mensen is dat zeg. Iedere keer dat ik me in Amsterdam of Rotterdam begeven moet sta ik weer versteld van hoe weinig Nederlands er nog aan de randstad is, en hoe smerig en asociaal het er is. Totaal ander land.
Inderdaad en daar zijn we jullie heel dankbaar voorquote:Op maandag 11 januari 2010 20:03 schreef thingamajig het volgende:
En in de Randstad wordt gewoon gewerkt, zodat de mensen in het Oosten op uitkeringen kunnen teren.
Aaaah, en daar gaat het mis. In de randstad wordt gewerkt maar niet door randstedelingen. Wij provincialen verlaten onze wonderschone oorden om in die treurige stinkzooi het land draaiende te houden om er tegen zessen weer uit te rijden. Alles wat werkloos is woont in zo´n troosteloze portiekflat staande in een door amateurs draaiend gehouden ´stadsdeel´.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:03 schreef thingamajig het volgende:
En in de Randstad wordt gewoon gewerkt, zodat de mensen in het Oosten op uitkeringen kunnen teren.
Ik snap best dat je weer tot 12 uur gaat slapen, als je al om 5 uur op moet om de koeien te melken...quote:Op maandag 11 januari 2010 20:07 schreef First het volgende:
[..]
Inderdaad en daar zijn we jullie heel dankbaar voor.
Ik ga morgen weer lekker tot 12 uur uitslapen om daarna een uurtje te gamen en daarna lekker chickies gaan hosselen in de stad.
Jij nog veel plezier met je 9 tot 5 baantje.
ah, vandaar dat ze in de niet-randstad provincies zoveel meer werklozen hebben... logisch...quote:Op maandag 11 januari 2010 20:11 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Aaaah, en daar gaat het mis. In de randstad wordt gewerkt maar niet door randstedelingen. Wij provincialen verlaten onze wonderschone oorden om in die treurige stinkzooi het land draaiende te houden om er tegen zessen weer uit te rijden. Alles wat werkloos is woont in zo´n troosteloze portiekflat staande in een door amateurs draaiend gehouden ´stadsdeel´.
mensen die in god geloven, dat soort eeuwenoude bijgeloven zijn hier allang uitgestorvenquote:Op maandag 11 januari 2010 20:16 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
sowiezo al dat zoutstrooien is onzin. En het is het is nog debieler dat het zout naar het westen moet om daar lekker de berm te verzilten. blijf toch lekker thuis om te genieten van het mooie uitzicht.
"god schiep uit de gouden korenaren de twentenaren, uit het kaf en de resten schiep hij de mensen uit het westen"
Nederlandse.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:25 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
hehe die onwetendheid.
wij hebben tenminste de nederlandse taal eigen gemaakt.
IAlsof er hier in het oosten geen belangrijke mensen zijn.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:24 schreef mazaru het volgende:
Ga maar huilen, dan heb je ook zout. In de randstad wonen de belangrijke mensen. Wij hebben er meer recht op.
noem er 1quote:Op maandag 11 januari 2010 20:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
IAlsof er hier in het oosten geen belangrijke mensen zijn.
nee, dat heet iemand die basisonderwijs genoten heeftquote:
Ilse de Lange en Herman Finkers zijn niet belangrijkquote:Op maandag 11 januari 2010 20:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
IAlsof er hier in het oosten geen belangrijke mensen zijn.
Die bedoel ik ook niet.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:31 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Ilse de Lange en Herman Finkers zijn niet belangrijk
Wat zou Nederland zijn zonder jullie?quote:
Inderdaadquote:Op maandag 11 januari 2010 20:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat zou Nederland zijn zonder jullie?.
Zo zijn wij arrogante randstedelingen nou eenmaal, komt omdat wij de resten zijnquote:Op maandag 11 januari 2010 20:34 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Waarom trouwens zo onvriendelijk Heatwave?
Dat valt allemaal wel mee, we zijn alleen iets directer, heel belgie vindt alle nederlanders weer arrogant, wij vinden duitsers weer arrogant etc etcquote:Op maandag 11 januari 2010 20:37 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Dat regeltje was gewoon een grapje![]()
Mensen uit het westen zijn idd wel arrogant. ( niet iedereen)
Sja, er komen hier weer bakken met mensen van niet uit de randstad om volledig los te gaan, want in Amsterdam kan en mag alles, incl tegen de bar pissen, met bier gooien etcquote:Op maandag 11 januari 2010 20:41 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
ja, misschien ook wel, maar ook dit jaar weer op vakantie waren er van die lui uit amsterdam die ons na gaan praten en van die flauwe grapjes maken ( ze waren verder wel aardig hoor)
Mooi manquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:56 schreef CrssY het volgende:
Gaan de provincialen ook bitchen dat de randstad voor het overgrote deel welvaart in Nederland zorgt, waardoor we überhaupt de middelen hebben om zout te winnen? Pauperboeren..
Gezien je uitspraak ben jij een Achterhoekse boer..quote:
Nee (wel Gelderlandquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:42 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Gezien je uitspraak ben jij een Achterhoekse boer..
Randstadquote:Op maandag 11 januari 2010 20:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel mee, we zijn alleen iets directer, heel belgie vindt alle nederlanders weer arrogant, wij vinden duitsers weer arrogant etc etc.
Ik word alleen een beetje moe van dat randstadgebash de hele tijd.
Notes, gotta love 'em. komende van een obvious leeghoofd als jij, tnxquote:
Ik kots alleen op de stad niet op de inwoners...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Notes, gotta love 'em. komende van een obvious leeghoofd als jij, tnx.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:51 schreef Fides het volgende:
West-Nederland![]()
Noord-Nederland![]()
Zuid-Nederland
Oost-Nederland![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:51 schreef Fides het volgende:
West-Nederland![]()
![]()
Noord-Nederland![]()
![]()
Zuid-Nederland![]()
![]()
Oost-Nederland![]()
Tis idd zo veel waard dat we het op de grond flikkeren, en we spugen er daarna ook nog even op!quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:44 schreef Saksenland het volgende:
zuiver Saksisch zout dat naar de randstad gaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |