We weten het wel, het boeit ons nietquote:Op maandag 11 januari 2010 19:04 schreef L-uuc het volgende:
Mensen uit de Randstad die niet weten en/of geen idee hebben waarom ze door het grootste deel van Nederland worden uitgekost
Tuurlijk weten we dat wel: afgunst en jaloezie...quote:Op maandag 11 januari 2010 19:04 schreef L-uuc het volgende:
Mensen uit de Randstad die niet weten en/of geen idee hebben waarom ze door het grootste deel van Nederland worden uitgekost
Mensen die denken dat de Randstad alleen bestaat uit Amsterdam en Rotterdamquote:Op maandag 11 januari 2010 08:46 schreef Pinterman het volgende:
Ik pis op de randstad. Wat een hellehol van verderfelijke mensen is dat zeg. Iedere keer dat ik me in Amsterdam of Rotterdam begeven moet sta ik weer versteld van hoe weinig Nederlands er nog aan de randstad is, en hoe smerig en asociaal het er is. Totaal ander land.
Inderdaad en daar zijn we jullie heel dankbaar voorquote:Op maandag 11 januari 2010 20:03 schreef thingamajig het volgende:
En in de Randstad wordt gewoon gewerkt, zodat de mensen in het Oosten op uitkeringen kunnen teren.
Aaaah, en daar gaat het mis. In de randstad wordt gewerkt maar niet door randstedelingen. Wij provincialen verlaten onze wonderschone oorden om in die treurige stinkzooi het land draaiende te houden om er tegen zessen weer uit te rijden. Alles wat werkloos is woont in zo´n troosteloze portiekflat staande in een door amateurs draaiend gehouden ´stadsdeel´.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:03 schreef thingamajig het volgende:
En in de Randstad wordt gewoon gewerkt, zodat de mensen in het Oosten op uitkeringen kunnen teren.
Ik snap best dat je weer tot 12 uur gaat slapen, als je al om 5 uur op moet om de koeien te melken...quote:Op maandag 11 januari 2010 20:07 schreef First het volgende:
[..]
Inderdaad en daar zijn we jullie heel dankbaar voor.
Ik ga morgen weer lekker tot 12 uur uitslapen om daarna een uurtje te gamen en daarna lekker chickies gaan hosselen in de stad.
Jij nog veel plezier met je 9 tot 5 baantje.
ah, vandaar dat ze in de niet-randstad provincies zoveel meer werklozen hebben... logisch...quote:Op maandag 11 januari 2010 20:11 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Aaaah, en daar gaat het mis. In de randstad wordt gewerkt maar niet door randstedelingen. Wij provincialen verlaten onze wonderschone oorden om in die treurige stinkzooi het land draaiende te houden om er tegen zessen weer uit te rijden. Alles wat werkloos is woont in zo´n troosteloze portiekflat staande in een door amateurs draaiend gehouden ´stadsdeel´.
mensen die in god geloven, dat soort eeuwenoude bijgeloven zijn hier allang uitgestorvenquote:Op maandag 11 januari 2010 20:16 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
sowiezo al dat zoutstrooien is onzin. En het is het is nog debieler dat het zout naar het westen moet om daar lekker de berm te verzilten. blijf toch lekker thuis om te genieten van het mooie uitzicht.
"god schiep uit de gouden korenaren de twentenaren, uit het kaf en de resten schiep hij de mensen uit het westen"
Nederlandse.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:25 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
hehe die onwetendheid.
wij hebben tenminste de nederlandse taal eigen gemaakt.
IAlsof er hier in het oosten geen belangrijke mensen zijn.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:24 schreef mazaru het volgende:
Ga maar huilen, dan heb je ook zout. In de randstad wonen de belangrijke mensen. Wij hebben er meer recht op.
noem er 1quote:Op maandag 11 januari 2010 20:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
IAlsof er hier in het oosten geen belangrijke mensen zijn.
nee, dat heet iemand die basisonderwijs genoten heeftquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |