Flauw héquote:Op zondag 10 januari 2010 12:06 schreef Fortune_Cookie het volgende:
zouteloze grapjes, jeej!
maar uiteindelijk betalen we allemaal belasting... en waar wordt rijkswaterstaat van betaald?quote:Op zondag 10 januari 2010 12:08 schreef Bowlingbal het volgende:
Ja, en ons geld, wat we in de Randstad bij elkaar verdienen, gaat naar die luie paupers in het Oosten des lands.
Haal je daar 1x zout, beginnen ze al te zeiken. Ondankbare schelmen.
Meer door de Randstad dan door het Oosten des lands. Hoezo?quote:Op zondag 10 januari 2010 12:25 schreef FunFair het volgende:
[..]
maar uiteindelijk betalen we allemaal belasting... en waar wordt rijkswaterstaat van betaald?
quote:Op zondag 10 januari 2010 02:03 schreef First het volgende:
terwijl HUN hun zaken gewoon niet op orde hadden
Het hoort erbij, het is heel menselijk om jezelf superieur te voelen over je buren. Het gaat over zodra je de wereld leert kennen en ontdekt dat je zelf ook in een shithole woont. Geniet van je droom zolang 'ie nog leeft.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:40 schreef ssebass het volgende:
Ik zie deze topics te weinig, randstad vs de weilanden die nog binnen de Nederlandse grenzen vallen.
Dat weet ik al lang, ik heb namelijk ook in San Diego (SoCal) gewoond, de plek met het beste weer ter wereld. Het is gewoon leuk om weer een nieuwe te hebben na de hbo/wo, friet/pata discussie die nu ondertussen wel saai is geworden.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:02 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Het hoort erbij, het is heel menselijk om jezelf superieur te voelen over je buren. Het gaat over zodra je de wereld leert kennen en ontdekt dat je zelf ook in een shithole woont. Geniet van je droom zolang 'ie nog leeft.
i loledquote:Op zondag 10 januari 2010 13:35 schreef Jijbentmijnmoederniet het volgende:
[..]
Moet je er wat zout bij doen
Hebben ze al bussen bij jullie in het oosten?!quote:Op zondag 10 januari 2010 12:51 schreef First het volgende:
Er wordt hier alleen nog maar gestrooid op de busbanen.
Het is dus overal teringglad
KUTRANDSTAD!!1!11!~111121111111111EINZ!1!!11
RanstadRandstadquote:Op zondag 10 januari 2010 16:36 schreef FF_Serieus het volgende:
Ik snap de discussie Ranstad-provincie niet. Zo'n winter versterkt toch de gemeenschapszin? Nou?
Neequote:Op zondag 10 januari 2010 16:36 schreef FF_Serieus het volgende:
Ik snap de discussie Ranstad-provincie niet. Zo'n winter versterkt toch de gemeenschapszin? Nou?
Huh, het Oosten heeft meer uitkeringstrekkers dan het Westen?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:37 schreef koffiegast het volgende:
Het oosten teert toch bestwel op het inkomen van het westen.
UITKERINGSTREKKERquote:Op zondag 10 januari 2010 19:03 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Huh, het Oosten heeft meer uitkeringstrekkers dan het Westen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |