Flauw héquote:Op zondag 10 januari 2010 12:06 schreef Fortune_Cookie het volgende:
zouteloze grapjes, jeej!
maar uiteindelijk betalen we allemaal belasting... en waar wordt rijkswaterstaat van betaald?quote:Op zondag 10 januari 2010 12:08 schreef Bowlingbal het volgende:
Ja, en ons geld, wat we in de Randstad bij elkaar verdienen, gaat naar die luie paupers in het Oosten des lands.
Haal je daar 1x zout, beginnen ze al te zeiken. Ondankbare schelmen.
Meer door de Randstad dan door het Oosten des lands. Hoezo?quote:Op zondag 10 januari 2010 12:25 schreef FunFair het volgende:
[..]
maar uiteindelijk betalen we allemaal belasting... en waar wordt rijkswaterstaat van betaald?
quote:Op zondag 10 januari 2010 02:03 schreef First het volgende:
terwijl HUN hun zaken gewoon niet op orde hadden
Het hoort erbij, het is heel menselijk om jezelf superieur te voelen over je buren. Het gaat over zodra je de wereld leert kennen en ontdekt dat je zelf ook in een shithole woont. Geniet van je droom zolang 'ie nog leeft.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:40 schreef ssebass het volgende:
Ik zie deze topics te weinig, randstad vs de weilanden die nog binnen de Nederlandse grenzen vallen.
Dat weet ik al lang, ik heb namelijk ook in San Diego (SoCal) gewoond, de plek met het beste weer ter wereld. Het is gewoon leuk om weer een nieuwe te hebben na de hbo/wo, friet/pata discussie die nu ondertussen wel saai is geworden.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:02 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Het hoort erbij, het is heel menselijk om jezelf superieur te voelen over je buren. Het gaat over zodra je de wereld leert kennen en ontdekt dat je zelf ook in een shithole woont. Geniet van je droom zolang 'ie nog leeft.
i loledquote:Op zondag 10 januari 2010 13:35 schreef Jijbentmijnmoederniet het volgende:
[..]
Moet je er wat zout bij doen
Hebben ze al bussen bij jullie in het oosten?!quote:Op zondag 10 januari 2010 12:51 schreef First het volgende:
Er wordt hier alleen nog maar gestrooid op de busbanen.
Het is dus overal teringglad
KUTRANDSTAD!!1!11!~111121111111111EINZ!1!!11
RanstadRandstadquote:Op zondag 10 januari 2010 16:36 schreef FF_Serieus het volgende:
Ik snap de discussie Ranstad-provincie niet. Zo'n winter versterkt toch de gemeenschapszin? Nou?
Neequote:Op zondag 10 januari 2010 16:36 schreef FF_Serieus het volgende:
Ik snap de discussie Ranstad-provincie niet. Zo'n winter versterkt toch de gemeenschapszin? Nou?
Huh, het Oosten heeft meer uitkeringstrekkers dan het Westen?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:37 schreef koffiegast het volgende:
Het oosten teert toch bestwel op het inkomen van het westen.
UITKERINGSTREKKERquote:Op zondag 10 januari 2010 19:03 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Huh, het Oosten heeft meer uitkeringstrekkers dan het Westen?
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:37 schreef koffiegast het volgende:
Het oosten teert toch bestwel op het inkomen van het westen.
http://www.inoverheid.nl/(...)te-werkloosheid.htmlquote:Op zondag 10 januari 2010 19:44 schreef koffiegast het volgende:
UITKERINGSTREKKER
-Persoonsbenamingen -steuntrekker -iemand die op andermans zak teert
dats toch precies wat er staat.
quote:Op zondag 10 januari 2010 02:03 schreef First het volgende:
Terwijl wij gewoon spaarzaam omspringen met ons zout
Rijkswaterstaat die alleen aan de randstad denkt, terwijl HUN hun zaken gewoon niet op orde hadden.
http://www.tctubantia.nl/(...)-aan-de-Randstad.ece
Ja Nederlanders zijn altijd zo goedgehumeurd als grafweer isquote:Op zondag 10 januari 2010 16:36 schreef FF_Serieus het volgende:
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:10 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
http://www.inoverheid.nl/(...)te-werkloosheid.html
Fuck, misschien heb je toch gelijk.
JA MAAR DAT KOMT OMDAT JULLIE AL ONS ZOUT HEBBEN EN WIJ DAAROM MINDER ZOUTSTROOIERS KUNNEN AANNEMEN!!1!11!111EINZ!111!111111!1quote:Op zondag 10 januari 2010 20:52 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, zie dat maar eens ja!
Meeste Werklozen:
Groningen, Limburg, Flevoland, Drenthe, Overijssel, Friesland
Daarna:
Zuid-Holland, Noord-Holland, Utrecht, Gelderland, Noord-Brabant
Dikgedrukt: provincies die (gedeeltelijk of geheel) onder de randstad vallen
65 jaar geleden kwamen jullie ook al aardappelen halenquote:Op zondag 10 januari 2010 12:08 schreef Bowlingbal het volgende:
Ja, en ons geld, wat we in de Randstad bij elkaar verdienen, gaat naar die luie paupers in het Oosten des lands.
Haal je daar 1x zout, beginnen ze al te zeiken. Ondankbare schelmen.
Behalve dan een welvaartsniveau waar je u tegen zegt. Zonder de Randstad stonden jullie nu nog tot je oksels in de mest om de varkens te voeren.quote:Op maandag 11 januari 2010 08:01 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
65 jaar geleden kwamen jullie ook al aardappelen halenOok nooit meer wat van terug gezien.
Maar we konden toen geen aardappel reepjes frituren omdat jullie alles weghaalden. Nu ook nog het zout. Whats next? Fritessaus?quote:Op maandag 11 januari 2010 08:11 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Behalve dan een welvaartsniveau waar je u tegen zegt. Zonder de Randstad stonden jullie nu nog tot je oksels in de mest om de varkens te voeren.
Ja, maar zonder de aardappelen uit het Oosten waren jullie helemaal nergens. Zo ken ik er ook nog wel een paar.quote:Op maandag 11 januari 2010 08:11 schreef thingamajig het volgende:
Behalve dan een welvaartsniveau waar je u tegen zegt. Zonder de Randstad stonden jullie nu nog tot je oksels in de mest om de varkens te voeren.
Schattig. Waar ik nog dapper met bronnen komen die mijn punt onderuit halen, moet jij je punt ondersteunen met keiharde leugens. Ik heb even wat correcties voor je aangebracht. Nou klopt het wat beter.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:52 schreef DABAMaster het volgende:
Meeste Werklozen:
Groningen, Limburg, Flevoland, Drenthe, Overijssel, Friesland
Daarna:
Zuid-Holland, Noord-Holland, Utrecht, Gelderland, Noord-Brabant
Dikgedrukt: provincies die (gedeeltelijk of geheel) onder de rampstad vallen
quote:Op maandag 11 januari 2010 09:32 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Ja, maar zonder de aardappelen uit het Oosten waren jullie helemaal nergens. Zo ken ik er ook nog wel een paar.
[..]
Schattig. Waar ik nog dapper met bronnen komen die mijn punt onderuit halen, moet jij je punt ondersteunen met keiharde leugens. Ik heb even wat correcties voor je aangebracht. Nou klopt het wat beter.
Wat een in- en in trieste mensen wonen er toch in Nederland, de frustratie druipt er vanaf....quote:Op maandag 11 januari 2010 08:46 schreef Pinterman het volgende:
Ik pis op de randstad. Wat een hellehol van verderfelijke mensen is dat zeg. Iedere keer dat ik me in Amsterdam of Rotterdam begeven moet sta ik weer versteld van hoe weinig Nederlands er nog aan de randstad is, en hoe smerig en asociaal het er is. Totaal ander land.
Laten wij, de provincies, een bastion van Nederlandse cultuur vormen die het Sodom en Gomorra van de randstad kan weerstaan.
Gast, zolang ik niet in de randstad hoef te wonen ben ik nergens gefrustreerd over hoor - vind het alleen zielig voor mensen die er wel moeten leven. Als er al enige frustratie zou zijn, dan was dat over het feit dat Nederlands beleid mede bepaald wordt afgaande op de verpeste situatie in de randstad, en dat wij daar in de provincies ook gevolgen van ondervinden.quote:Op maandag 11 januari 2010 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een in- en in trieste mensen wonen er toch in Nederland, de frustratie druipt er vanaf....
Zoek hulp, echt...
Successful troll is successfulquote:Op maandag 11 januari 2010 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een in- en in trieste mensen wonen er toch in Nederland, de frustratie druipt er vanaf....
Zoek hulp, echt...
Was inderdaad al lang bekend dat jullie reserve Duitsers zijn. Hopelijk annexeren ze het snel.quote:Op maandag 11 januari 2010 09:48 schreef Pinterman het volgende:
[..].
Als de randstad het Nederland van de toekomst is, dan verwelkom ik de eerstvolgende Duitse bezetters met open armen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |