quote:Op zondag 10 januari 2010 06:09 schreef de_boswachter het volgende:
Kut Hollanders
Opzouten met dat koningshuis en dat corrupte zooitje in Den Haag. Die zijn verantwoordelijk voor deze
puinzooi..
Importeren. Wij zijn namelijk de motor van de Nederlandse economie, dus we kunnen het ons veroorlovenquote:Op zondag 10 januari 2010 10:29 schreef FunFair het volgende:
[..]
En als die regio's bij duitsland en belgie horen, waar halen jullie het zout dan vandaan?
Amenquote:Op zondag 10 januari 2010 10:42 schreef Appelknaller het volgende:
Dat komt omdat de randstad ook de belangrijkste regio is van Nederland.
Geniale troll!quote:Op zondag 10 januari 2010 09:39 schreef LXIV het volgende:
Nu wordt zuiver Saksisch zout gebruikt om de moslims in het Westen veilig in hun karretjes naar de moskee te brengen. Als ik een Twentenaar was zou ik helemaal woest worden!
Not. Vooral niet qua technologie en bijhorende bedrijven.quote:Op zondag 10 januari 2010 10:42 schreef Appelknaller het volgende:
Dat komt omdat de randstad ook de belangrijkste regio is van Nederland.
Ga je nu werkelijk ontkennen dat de Randstad de economische motor van dit land is?quote:Op zondag 10 januari 2010 11:00 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Not. Vooral niet qua technologie en bijhorende bedrijven.
Alleen al de zuid-as in Amsterdam, en de havens in Rotterdam is goed voor 1/10 van de Nederlandse economiequote:Op zondag 10 januari 2010 11:01 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ga je nu werkelijk ontkennen dat de Randstad de economische motor van dit land is?
Hoezo 'ik leef buiten de realiteit'?
http://nl.wikipedia.org/wiki/High_Tech_Campus_Eindhovenquote:Op zondag 10 januari 2010 11:01 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ga je nu werkelijk ontkennen dat de Randstad de economische motor van dit land is?
En op welke wijze spreekt dit het feit tegen dat de Randstad de economische motor van Nederland is?quote:Op zondag 10 januari 2010 11:20 schreef TommyGun het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/High_Tech_Campus_Eindhoven
Kom eens met iets dan, behalve met mooie kantoortjes, wat smerige industrie en een haven?quote:Op zondag 10 januari 2010 11:22 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
En op welke wijze spreekt dit het feit tegen dat de Randstad de economische motor van Nederland is?
Je ziet 't verkeerd, sorryquote:Je vertelt echt niets nieuws, maar blijkbaar valt er voor jou nog wel iets te leren. Pak die kans liever ipv hardnekkig vast te houden aan je ongelijk
Kom eens met wat? Gast, werkelijk iedereen behalve jij weet hoe het zit, dus vergeef ons onze verbazing en weifel.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:24 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Kom eens met wat dan, behalve met mooie kantoortjes, wat smerige industrie en een haven?
http://www2.minvrom.nl/notaruimte/0110020000.htmlquote:De Randstad Holland is het politieke, bestuurlijke, sociale en culturele hart én de belangrijkste economische motor van Nederland.
Nee, echt niet. Jouw calimero complex vervormt je perceptie.quote:Je ziet 't verkeerd, sorry
quote:Op zondag 10 januari 2010 11:28 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
De mensen met nog een beetje normen en waarden wonen natuurlijk buiten de Randstad, het Sodom en Gomorra de economische motor van Nederland.
Ik ga m'n tijd niet verdoen aan calimero praatjes van een 15 jarige, dus ik geef je helemaal gelijk. Niemand die het weet, maar eigenlijk zijn Groningers de baas.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:27 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ik hoop dat Groningen het gas eens een keertje dicht draait kijken hoe snel de de randstad komt schooien om brandhout
2 vlokjes sneeuw en de hele a10 staat vol. Rijden kunnen ze er ook al niet.
Precies, en zo zijn ook genoeg andere provincies die spul leveren aan de 'o zo oppermachtige' Randstad.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:27 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ik hoop dat Groningen het gas eens een keertje dicht draait kijken hoe snel de de randstad komt schooien om brandhout
De Randstad is dichter bevolkt, dus automatisch meer opbrengst per vierkante meter.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:01 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
En je punt is?quote:Op zondag 10 januari 2010 11:32 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Precies, en zo zijn ook genoeg andere provincies die spul leveren aan de 'o zo oppermachtige' Randstad.
quote:Op zondag 10 januari 2010 10:47 schreef Paul het volgende:
Mensen die niet in de randstad wonen
Dat zijn van die wereldvreemde
Het gas uit groningen wordt grotendeels geexporteerd hoor.. Voor Nederland moeten we het duur importeren :Squote:Op zondag 10 januari 2010 11:27 schreef FCZwolleZuid het volgende:
2 vlokjes sneeuw en de hele a10 staat vol. Rijden kunnen ze er ook al niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |