quote:Op zondag 10 januari 2010 02:06 schreef Lkw het volgende:
Jullie hebben alleen zandwegen toch? Daar heb je geen zout voor nodig, die blijven vanzelf stroef
quote:Op zondag 10 januari 2010 02:06 schreef Lkw het volgende:
Jullie hebben alleen zandwegen toch? Daar heb je geen zout voor nodig, die blijven vanzelf stroef
IK DOE MORGEN GEWOON EXTRA ZOUT OP MIJN PATA!1!!11!!!1 DAT ZOUDEN JULLIE LEREN!!111!!1111111!11!1!!!!1!111!1quote:Op zondag 10 januari 2010 02:12 schreef SpecialK het volgende:
Wanneer gaan we nou eindelijk gewoon van die scherpe kiezeltjes strooien. Die blijven veel langer liggen.
quote:Op zondag 10 januari 2010 02:24 schreef SpecialK het volgende:
Je zal vanaf nu je patatzout van het wegdek moeten schrapen, jong.
Inderdaadquote:Op zondag 10 januari 2010 02:25 schreef Nemain het volgende:
Inhalig tuig daar in de Randstad. Braken de dijken maar eens door.
En dat.quote:Op zondag 10 januari 2010 02:25 schreef Nemain het volgende:
Inhalig tuig daar in de Randstad. Braken de dijken maar eens door.
Zijn ze te stom voor, krijg je van inteelt.quote:Op zondag 10 januari 2010 09:28 schreef LXIV het volgende:
Waarom verkopen jullie het niet. Tegen woekerprijzen?
Ahc, nee joh. Dat snappen die mensen (najaquote:Op zondag 10 januari 2010 09:39 schreef LXIV het volgende:
Nu wordt zuiver Saksisch zout gebruikt om de moslims in het Westen veilig in hun karretjes naar de moskee te brengen. Als ik een Twentenaar was zou ik helemaal woest worden!
En dan nog.....wat maakt het ons uit dat het in het oosten glad isquote:Op zondag 10 januari 2010 09:41 schreef gunk77 het volgende:
Met klompen kan je makkelijk over sneeuw en ijs lopen hoor, jullie hebben dus eigenlijk helemaal geen zou nodig...
Nog nooit met klompen over de sneeuw gelopen merk ik.quote:Op zondag 10 januari 2010 09:41 schreef gunk77 het volgende:
Met klompen kan je makkelijk over sneeuw en ijs lopen hoor, jullie hebben dus eigenlijk helemaal geen zou nodig...
Vanwege de v-e-i-l-i-g-h-e-i-d simpelaartje!quote:Op zondag 10 januari 2010 09:45 schreef GizartFRL het volgende:
Waarom moet er gestrooit worden in de randstad?
of ze daar nu stapvoets in de file rijden over een schone weg of stapvoets in de file rijden over een besneeuwde weg.
Poeh poeh, als je met dit weeral niets stapvoets kan rijden, dan mag je rijbewijs meteen door de shredder.quote:Op zondag 10 januari 2010 09:50 schreef Osramp het volgende:
[..]
Vanwege de v-e-i-l-i-g-h-e-i-d simpelaartje!
We willen niet dat onze mensen schade en/of letsel oplopen door die akelige sneeuw. En aangezien het zondagse leven bij ons verder gaat dan de kerkgang, moeten we ook vandaag nog de deur uit.
Als we daar zout van de Untermenschen uit het oosten voor nodig hebben, dan halen we dat daar PUNT.
Nee, maar ik woon ook in de Randstadquote:Op zondag 10 januari 2010 09:45 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Nog nooit met klompen over de sneeuw gelopen merk ik.
Er zijn er idd veel die niet durven rijden maar het toch doen, dat klopt. Zelf ben ik van het type, gewoon rijden alsof er niks aan de hand is. Iets rustiger als anders, dat wel.quote:Op zondag 10 januari 2010 09:56 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Poeh poeh, als je met dit weeral niets stapvoets kan rijden, dan mag je rijbewijs meteen door de shredder.
Het enige toffe aan Brabant is dat de Brabantse dames graag een Amsterdamse lul in hun reet willen.quote:Op zondag 10 januari 2010 06:09 schreef de_boswachter het volgende:
Kut Hollanders
Opzouten met dat koningshuis en dat corrupte zooitje in Den Haag. Die zijn verantwoordelijk voor deze
puinzooi..
En als die regio's bij duitsland en belgie horen, waar halen jullie het zout dan vandaan?quote:Op zondag 10 januari 2010 10:20 schreef FireFox1 het volgende:
Ach, niet zo zeuren boertjes![]()
Limburg kan het net zo goed uit Duitsland halen (want door horen ze meer bij)
Omgeving Twente ook.
Brabant kan het net zo goed uit België halen (want daar horen ze ook meer bij)
Face it, de Randstad is gewoon een stuk belangrijker dan de rest van Nederland
uit de kut van je moederquote:Op zondag 10 januari 2010 10:29 schreef FunFair het volgende:
[..]
En als die regio's bij duitsland en belgie horen, waar halen jullie het zout dan vandaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |