Ik lurk anoniemquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:22 schreef gomi het volgende:
[..]
wie ben jij eigenlijk op die chat? of ok anonieme lurker?
Ja bankstel tvquote:
Nr ?,quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:16 schreef gomi het volgende:
[..]
als palma en jaap nu een een webcam aanzetten en gaan zitten schijten. krijg je op de chat te horen dat t een wel hele mooie drol is is. 'ooh, aah, wat mooi. perfect gewoon'
tel nr zag ik. maar is van martin lees ik netquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Nr ?,
conversaties in Tarentino films zijn altijd top![]()
sorry OT: Die chat stort over een paar dagen helemaal in
Mooi, de complimenten vliegen je hier om de orenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens Gelboy Peter zou het een leuk idee zijn om een meeting voor de chatters te organiseren Goed voor de verbroedering.
Maar wat vinden onze buurtjes van Nowlive over ons?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is niet te volgen , je moet echt die stream erbij aan hebben en de chat , anders snap je het niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:58 schreef Maanvis het volgende:
ik begrijp geen barst van de COS.
Op de stream volgen ze de chat en de chat gaat nergens over, maar leef jezelf uit cap er op los zou ik zeggenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:02 schreef Maanvis het volgende:
Mensne met half commentaar wat als een tang op een varken slaat, zonder caps etc
Dan ben je nog wel even onderweg. Klein uurtje, drie kwartier.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Kan ik nog douchen? Hoe lang is het lopen als je dronken bent van Stratumsend naar SV?
Ik word altijd niet lekker van dat soort quasi interessante leuteraars met zgn normen en waardenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:19 schreef Chanel5 het volgende:
Hansie was voordat hij mod werd aldusss
Hansie2010 heeft zelf een mongooltje gehad zegt 'ie wat''ie daarmee zeggen wil is mij ook geheel onduidelijk.. want het blijven natuurlijk gewoon mongooltjes in welke context je ze ook plaatsen wil...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:17 schreef Jian het volgende:
hansie2010 vind het woord mongool gebruiken niet goed overkomen. Hansie is politiek correct, Hansie gebruikt zulke woorden niet, dat is de overtuiging van Hansie, Daaag Nijntje Hansie
11:21 DuhCon: nee hans maar wat wil je nou melij ofzoquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hansie2010 heeft zelf een mongooltje gehad zegt 'ie wat''ie daarmee zeggen wil is mij ook geheel onduidelijk.. want het blijven natuurlijk gewoon mongooltjes in welke context je ze ook plaatsen wil...
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:10 schreef Chanel5 het volgende:
Heb geen zin om hier lappen tekst neer te gaan plempen, kijk dan zelf.
Op wie ging je schelden? Wat was de reden dat je ging schelden ?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zal nog eens keihard stelletje achterlijke teringmongolen over de stream roepen zeg
Nee het ging erom Mera ging voor de grap schelden en schold met mongool en ja dat raakte hem.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:24 schreef Jian het volgende:
[..]
11:21 DuhCon: nee hans maar wat wil je nou melij ofzo
Die DuhCon heeft gewoon gelijk in dit geval, kom niet met dat soort verhalen op zo'n chat aanzetten, wat wil je daar nou mee ........ ?
Ja doe nog es, ik heb wel zin in nog een Dominee-Hansie-preekquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zal nog eens keihard stelletje achterlijke teringmongolen over de stream roepen zeg
Sorry hoor Fluiter, ik doe ook mijn best en vergeet wel eens te cappen, of ben met wat anders bezig.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:38 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
![]()
Probeer zo wel wat tekst te tikken..
En bedoelde ze daarmee het mongooltje dat Hansie ooit heeft gekregen dan ??? of gebruikte ze gewoon een term die zo vaak wordt gebruikt en had ze helemaal niet de intentie om daarmee iemand te kwetsen ofzo. Zender en ontvanger noemen ze dat en ik dit geval moet die ontvanger niet op dit soort chats of topics gaan zitten als ie daar niet tegen kan en al helemaal niet als modquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee het ging erom Mera ging voor de grap schelden en schold met mongool en ja dat raakte hem.
Nee hoor Chanel5 ik vind het fantastisch hoe leuk je met cappen bezig bent, is onmogelijk omquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:42 schreef Chanel5 het volgende:
Sorry hoor Fluiter, ik doe ook mijn best en vergeet wel eens te cappen, of ben met wat anders bezig.
Peter is nu weer gaan chattenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Da's zo weer voorbij als je een half uurtje de chat hebt gevolgd !
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:50 schreef Copycat het volgende:
Liesbeth heeft een groot deel van de avond besteed aan een leaflet voor Martin.
Dat is nu ook weg. Net als de website!
Neee!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:50 schreef Copycat het volgende:
Liesbeth heeft een groot deel van de avond besteed aan een leaflet voor Martin.
Dat is nu ook weg. Net als de website!
Weet ik, maar het kost geen moeite en sommige mensen vinden het schijnbaar leukquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:49 schreef Chanel5 het volgende:
De discusssies van vanavond, en het cappen daarvan, kun je mee bezigblijven en die caps hebben geen toegevoegde waarde m.i.
Wat let je Jian?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet ik, maar het kost geen moeite en sommige mensen vinden het schijnbaar leuk
Ze past dus prima in het team van Johan.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:54 schreef Copycat het volgende:
Je verzint het gewoon niet.
En dan vier uur aan dat lelijke kreng besteed! Vier uur!
Ja, ik had even mijn twijfels en dacht dat ze te 'slim' was hiervoor, maar nee. Ze past prima daar!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze past dus prima in het team van Johan.
Op het hele teamquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Op wie ging je schelden? Wat was de reden dat je ging schelden ?
Je bent gewoon niet goed in schelden , wist je niet zo gauw niks beters te verzinnen?![]()
De 25ste al!quote:Op zondag 10 januari 2010 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze weten nu hoe het moet. Een frisse nieuwe start.
zand erover lieverd maak je niet druk erom is gebeurt en ch hij is het ff kwijt.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Op het hele teamIk weet de hele voorgeschiedenis niet maar er was schijnbaar ruzie geweest met PeterN op de chat, en nu zeiden ze op de stream: Bel naar dit en dit nummer om te schelden! Was het nummer van Martin en het bleef akelig stil dus ik dacht ik ga ff bellen. Na een gezellig gesprekje hebben ze me op speaker gepleurd zodat ik even het goede voorbeeld kon geven
Dus ikke schelden en niemand daar neemt het serieus natuurlijk (zoals het hoort), maar op de chat en bij de buren konden ze het niet zo waarderen.
Dat oproepje van schelden heb ik gemist.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
Op het hele teamIk weet de hele voorgeschiedenis niet maar er was schijnbaar ruzie geweest met PeterN op de chat, en nu zeiden ze op de stream: Bel naar dit en dit nummer om te schelden! Was het nummer van Martin en het bleef akelig stil dus ik dacht ik ga ff bellen. Na een gezellig gesprekje hebben ze me op speaker gepleurd zodat ik even het goede voorbeeld kon geven
Dus ikke schelden en niemand daar neemt het serieus natuurlijk (zoals het hoort), maar op de chat en bij de buren konden ze het niet zo waarderen.
quote:Op zondag 10 januari 2010 00:11 schreef tuinfluiter het volgende:
Mera ik dacht dat mensen konden bellen om te raden wie achter het masker zat van dat jochie
die daar rond liep en net boven zijn broekriem uitkwam en dat wanneer je het antwoord gaf,
je twee exculsieve vipkaarten kon winnen voor de leukste beurs van Nederland, zondag om
18:00 uur in het restaurant van beursgebouw Eindhoven.
ach misschien weet hij nog niet goed hoezo iets werkt, denk dat ie er de volgende keer niet meer over begint.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]
En bedoelde ze daarmee het mongooltje dat Hansie ooit heeft gekregen dan ??? of gebruikte ze gewoon een term die zo vaak wordt gebruikt en had ze helemaal niet de intentie om daarmee iemand te kwetsen ofzo. Zender en ontvanger noemen ze dat en ik dit geval moet die ontvanger niet op dit soort chats of topics gaan zitten als ie daar niet tegen kan en al helemaal niet als mod
Nee, hij weet inderdaad niet hoe het werkt, tis een druiloor en een huiliequote:Op zondag 10 januari 2010 00:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach misschien weet hij nog niet goed hoezo iets werkt, denk dat ie er de volgende keer niet meer over begint.
Johan denkt dat Giel dat niet gaat doen. Ik denk ook niet dat Johan hem gaat vragen.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:26 schreef Jian het volgende:
12:25 terror_jaap: Johan vraag ff of Giel woensdag langskomt
Dat zou ik dan wel weer leuk vinden
Mijn punt was dus dat dit niét 'gelukkig' is. Dat hij zo'n stagiair iets voorspiegelt waar hij zelf niet eens in gelooft.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig ja! Dat ie zelf ook het absurde van zijn woorden inzag.
Martin is geen ex modquote:Op zondag 10 januari 2010 01:07 schreef tuinfluiter het volgende:
Modje PietjeSV: Japieooo had left de building, omdat het de echt Jaap niet is, Jaapio geen onzin hier.
Ex -modje Martin: Die kan ik er zo vanaf halen.
Jaapieooo: Neen.
Dottey belt: Je kan niet iedereen er zo maar vanaf halen.
Martin: Ja dit is echte Jaap niet.
Modje Hansie 2010: Moet dat nu online?
Spanningszoeker: Lief en leed delen we met iedereen.
Dottey: Kon je me horen, ik heb een kinderstemmetje.
Freak: Omdat je Martin mag, dan gaat je stemmetje de lucht in zei je gisteren.
Nog een gelukje dat de streamers van deze RLS niet zo fanatiek filmpjes maken als bij BB of DGK.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is al de tweede keer dat Peter van de slaapzaal saboteert.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:14 schreef Dottey het volgende:
het licht ging even uit op de stream![]()
zwart beeld is ondertussen omgezet door reporter Peter. "schakelaartje"
De mensen slapen allemaal lekker een nachtje zonder lampen en zoemende camera;s
Wij zullen het moeten doen met eenzame kerstknijper mickey tot morgen ochtend.
Ik vind die moderatie echt een aanfluiting, zo incapabel kom je ze zelden tegen. Dottey uitgezonderd maar die kan ook niet de hele tijd op die minkukels letten.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
De nieuwe moderator PietjeSV heeft zojuist Jaap van de chat gegooid maar wordt en masse teruggefloten door de overige mods, 3 stuks sterk.
Nee, daar heb je gelijk in. Maar wel helemaal des SV's, net als onze spraakverwarring. Mijn coherentie is hier volledig verdwenen. Gelukkig weet jij deze verslaving nog te weerstaan! Held!quote:Op zondag 10 januari 2010 01:16 schreef Gert het volgende:
Mijn punt was dus dat dit niét 'gelukkig' is. Dat hij zo'n stagiair iets voorspiegelt waar hij zelf niet eens in gelooft.
Dat waar Liesbeth uren mee aan het knutselen was? Volgens mij is ze wel ergens mee bezig maar je kunt niet zien wat. Het zegt ook niets want DTP is tegenwoordig behoorlijk inzichtelijk, daar hoef je niet op gestudeerd te hebben als je alleen maar een leafletje wilt maken.quote:Op zondag 10 januari 2010 10:21 schreef Copycat het volgende:
Is dat prachtig vormgegeven leaflet voor Martin nog afgemaakt?
Ook weer zo atypisch, dat dat op het laatste moment foetsie was.
Je zou bijna aan kwaliteiten en capaciteiten gaan twijfelen. Bijna!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |