Ze past dus prima in het team van Johan.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:54 schreef Copycat het volgende:
Je verzint het gewoon niet.
En dan vier uur aan dat lelijke kreng besteed! Vier uur!
Ja, ik had even mijn twijfels en dacht dat ze te 'slim' was hiervoor, maar nee. Ze past prima daar!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze past dus prima in het team van Johan.
Op het hele teamquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Op wie ging je schelden? Wat was de reden dat je ging schelden ?
Je bent gewoon niet goed in schelden , wist je niet zo gauw niks beters te verzinnen?![]()
De 25ste al!quote:Op zondag 10 januari 2010 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze weten nu hoe het moet. Een frisse nieuwe start.
zand erover lieverd maak je niet druk erom is gebeurt en ch hij is het ff kwijt.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Op het hele teamIk weet de hele voorgeschiedenis niet maar er was schijnbaar ruzie geweest met PeterN op de chat, en nu zeiden ze op de stream: Bel naar dit en dit nummer om te schelden! Was het nummer van Martin en het bleef akelig stil dus ik dacht ik ga ff bellen. Na een gezellig gesprekje hebben ze me op speaker gepleurd zodat ik even het goede voorbeeld kon geven
Dus ikke schelden en niemand daar neemt het serieus natuurlijk (zoals het hoort), maar op de chat en bij de buren konden ze het niet zo waarderen.
Dat oproepje van schelden heb ik gemist.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
Op het hele teamIk weet de hele voorgeschiedenis niet maar er was schijnbaar ruzie geweest met PeterN op de chat, en nu zeiden ze op de stream: Bel naar dit en dit nummer om te schelden! Was het nummer van Martin en het bleef akelig stil dus ik dacht ik ga ff bellen. Na een gezellig gesprekje hebben ze me op speaker gepleurd zodat ik even het goede voorbeeld kon geven
Dus ikke schelden en niemand daar neemt het serieus natuurlijk (zoals het hoort), maar op de chat en bij de buren konden ze het niet zo waarderen.
quote:Op zondag 10 januari 2010 00:11 schreef tuinfluiter het volgende:
Mera ik dacht dat mensen konden bellen om te raden wie achter het masker zat van dat jochie
die daar rond liep en net boven zijn broekriem uitkwam en dat wanneer je het antwoord gaf,
je twee exculsieve vipkaarten kon winnen voor de leukste beurs van Nederland, zondag om
18:00 uur in het restaurant van beursgebouw Eindhoven.
ach misschien weet hij nog niet goed hoezo iets werkt, denk dat ie er de volgende keer niet meer over begint.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]
En bedoelde ze daarmee het mongooltje dat Hansie ooit heeft gekregen dan ??? of gebruikte ze gewoon een term die zo vaak wordt gebruikt en had ze helemaal niet de intentie om daarmee iemand te kwetsen ofzo. Zender en ontvanger noemen ze dat en ik dit geval moet die ontvanger niet op dit soort chats of topics gaan zitten als ie daar niet tegen kan en al helemaal niet als mod
Nee, hij weet inderdaad niet hoe het werkt, tis een druiloor en een huiliequote:Op zondag 10 januari 2010 00:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach misschien weet hij nog niet goed hoezo iets werkt, denk dat ie er de volgende keer niet meer over begint.
Johan denkt dat Giel dat niet gaat doen. Ik denk ook niet dat Johan hem gaat vragen.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:26 schreef Jian het volgende:
12:25 terror_jaap: Johan vraag ff of Giel woensdag langskomt
Dat zou ik dan wel weer leuk vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |