Op de stream volgen ze de chat en de chat gaat nergens over, maar leef jezelf uit cap er op los zou ik zeggenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:02 schreef Maanvis het volgende:
Mensne met half commentaar wat als een tang op een varken slaat, zonder caps etc
Dan ben je nog wel even onderweg. Klein uurtje, drie kwartier.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Kan ik nog douchen? Hoe lang is het lopen als je dronken bent van Stratumsend naar SV?
Ik word altijd niet lekker van dat soort quasi interessante leuteraars met zgn normen en waardenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:19 schreef Chanel5 het volgende:
Hansie was voordat hij mod werd aldusss
Hansie2010 heeft zelf een mongooltje gehad zegt 'ie wat''ie daarmee zeggen wil is mij ook geheel onduidelijk.. want het blijven natuurlijk gewoon mongooltjes in welke context je ze ook plaatsen wil...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:17 schreef Jian het volgende:
hansie2010 vind het woord mongool gebruiken niet goed overkomen. Hansie is politiek correct, Hansie gebruikt zulke woorden niet, dat is de overtuiging van Hansie, Daaag Nijntje Hansie
11:21 DuhCon: nee hans maar wat wil je nou melij ofzoquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hansie2010 heeft zelf een mongooltje gehad zegt 'ie wat''ie daarmee zeggen wil is mij ook geheel onduidelijk.. want het blijven natuurlijk gewoon mongooltjes in welke context je ze ook plaatsen wil...
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:10 schreef Chanel5 het volgende:
Heb geen zin om hier lappen tekst neer te gaan plempen, kijk dan zelf.
Op wie ging je schelden? Wat was de reden dat je ging schelden ?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zal nog eens keihard stelletje achterlijke teringmongolen over de stream roepen zeg
Nee het ging erom Mera ging voor de grap schelden en schold met mongool en ja dat raakte hem.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:24 schreef Jian het volgende:
[..]
11:21 DuhCon: nee hans maar wat wil je nou melij ofzo
Die DuhCon heeft gewoon gelijk in dit geval, kom niet met dat soort verhalen op zo'n chat aanzetten, wat wil je daar nou mee ........ ?
Ja doe nog es, ik heb wel zin in nog een Dominee-Hansie-preekquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zal nog eens keihard stelletje achterlijke teringmongolen over de stream roepen zeg
Sorry hoor Fluiter, ik doe ook mijn best en vergeet wel eens te cappen, of ben met wat anders bezig.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:38 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
![]()
Probeer zo wel wat tekst te tikken..
En bedoelde ze daarmee het mongooltje dat Hansie ooit heeft gekregen dan ??? of gebruikte ze gewoon een term die zo vaak wordt gebruikt en had ze helemaal niet de intentie om daarmee iemand te kwetsen ofzo. Zender en ontvanger noemen ze dat en ik dit geval moet die ontvanger niet op dit soort chats of topics gaan zitten als ie daar niet tegen kan en al helemaal niet als modquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee het ging erom Mera ging voor de grap schelden en schold met mongool en ja dat raakte hem.
Nee hoor Chanel5 ik vind het fantastisch hoe leuk je met cappen bezig bent, is onmogelijk omquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:42 schreef Chanel5 het volgende:
Sorry hoor Fluiter, ik doe ook mijn best en vergeet wel eens te cappen, of ben met wat anders bezig.
Peter is nu weer gaan chattenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Da's zo weer voorbij als je een half uurtje de chat hebt gevolgd !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |