Is niet te volgen , je moet echt die stream erbij aan hebben en de chat , anders snap je het niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:58 schreef Maanvis het volgende:
ik begrijp geen barst van de COS.
Op de stream volgen ze de chat en de chat gaat nergens over, maar leef jezelf uit cap er op los zou ik zeggenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:02 schreef Maanvis het volgende:
Mensne met half commentaar wat als een tang op een varken slaat, zonder caps etc
Dan ben je nog wel even onderweg. Klein uurtje, drie kwartier.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Kan ik nog douchen? Hoe lang is het lopen als je dronken bent van Stratumsend naar SV?
Ik word altijd niet lekker van dat soort quasi interessante leuteraars met zgn normen en waardenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:19 schreef Chanel5 het volgende:
Hansie was voordat hij mod werd aldusss
Hansie2010 heeft zelf een mongooltje gehad zegt 'ie wat''ie daarmee zeggen wil is mij ook geheel onduidelijk.. want het blijven natuurlijk gewoon mongooltjes in welke context je ze ook plaatsen wil...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:17 schreef Jian het volgende:
hansie2010 vind het woord mongool gebruiken niet goed overkomen. Hansie is politiek correct, Hansie gebruikt zulke woorden niet, dat is de overtuiging van Hansie, Daaag Nijntje Hansie
11:21 DuhCon: nee hans maar wat wil je nou melij ofzoquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hansie2010 heeft zelf een mongooltje gehad zegt 'ie wat''ie daarmee zeggen wil is mij ook geheel onduidelijk.. want het blijven natuurlijk gewoon mongooltjes in welke context je ze ook plaatsen wil...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |