quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:01 schreef 5thencounter het volgende:
Ze zien ze alletwéé vliegen.. ik wist het wel...
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:47 schreef liesje1979 het volgende:
Johan vindt het onzinnig om zomaar op slakken te stappen.
Hij was laatst ergens en daar waren mensen die er bewust op stapten,
Johan loopt er wel omheen.
Hij, en dat moet hij eerlijk bekennen, slaat wel eens een vlieg dood in zijn slaapkamer.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:00 schreef 5thencounter het volgende:
De mobiele webcam-TV dinges voor Johan wordt getest....
quote:
Te paard!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
PeterN bezig met het verdedigen van Soesdijk II ...
[ link | afbeelding ]
Zo gemeen voel ik me nu ook weer niet. Het was ook wel een beetje grappigquote:
is toch juist perfect gecastquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:47 schreef Jian het volgende:
Peter gaat alle chatters uitnodigen en dan kun je een avond kleppen en dan krijg je toch een ander beeld van iemand .................. en gaan ze misschen beter met elkaar en met de mensen bij Vlemmix om. Hij en z'n 2 wereldvreemde gansjes snappen niet zo heel veel van dit wereldje denk ik
Peter komt toch ook op de RLS meeting 23 januari, of is dat in Studio Vlemmix?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:47 schreef Jian het volgende:
Peter gaat alle chatters uitnodigen en dan kun je een avond kleppen en dan krijg je toch een ander beeld van iemand .................. en gaan ze misschen beter met elkaar en met de mensen bij Vlemmix om. Hij en z'n 2 wereldvreemde gansjes snappen niet zo heel veel van dit wereldje denk ik
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo gemeen voel ik me nu ook weer niet. Het was ook wel een beetje grappig.
Dát is PeterN's vriendinnetje... vandaar die Chatoorlog net.. let je wel op?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:53 schreef Jian het volgende:
Wie is dat blonde timide, beetje bleke gansje trouwens? of moest ik die allang kennen
Peter riep het gewoon weer helemaal over zichzelf af. Begon te schelden en zette zichzelf weer voor lul zoals alleen hij dat kan.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo gemeen voel ik me nu ook weer niet. Het was ook wel een beetje grappig.
Ja, sorry ik was er even weg van .... Kutje, wat een trutje zegquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dát is PeterN's vriendinnetje... vandaar die Chatoorlog net.. let je wel op?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter riep het gewoon weer helemaal over zichzelf af. Begon te schelden en zette zichzelf weer voor lul zoals alleen hij dat kan.
Out of the blue, regerend op één zinnetje begon hij de chatters uit te maken voor geteisem. Het ging weer zoals dat bij Peter gaat: het ene moment zegt hij dat hij dat kissebissen op de chat héél leuk vindt, het andere moment staat-ie bijna te huilen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:59 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Jij kan erg goed samenvatten , wat was er precies?
Zo atypisch dit!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:37 schreef Maanvis het volgende:
livedinges in geldropmierloenidhoven gaat niet door, het is te glad
Nou zeg dat is een teleurstelling.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:37 schreef Maanvis het volgende:
livedinges in geldropmierloenidhoven gaat niet door, het is te glad
Er komt geen klap.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:47 schreef Copycat het volgende:
Het is weertechnisch erg rustig, in deze contreien.
Maar inderdaad: beter safe than sorry ....
Chatoorlog??????quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dát is PeterN's vriendinnetje... vandaar die Chatoorlog net.. let je wel op?
Jaahh.. Peter en zijn 'dinnetje werden even "aangepakt..' en daar werd PeterN even emo van....quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Chatoorlog??????
Heeft deze sensatiehoer weer wat gemist net?????
Peter heeft een erg kort lontje en een erg klein tentje dus dat gebeurd regelmatig hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Chatoorlog??????
Heeft deze sensatiehoer weer wat gemist net?????
Chatvoorlezer/ster is een hele eer hoor!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:12 schreef Copycat het volgende:
Is het decor al klaar?
Men leest de chat en dat is het werk van vandaag? Johan mag trots zijn op zijn crew. Exact in zijn geest.
Ja! Dat soort dingen dus! Briljant!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:15 schreef mootie het volgende:
Peter zei net dat hij helemaal gebroken was door het werk! Onderschat met je handen in je zakken rondhangen dus niet.
Polen!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Waar is Johan zelf eigenlijk gebleven?
Waar?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter wil vanavond nog wel een borrel gaan drinken
En een bonte koe. Twitterde ie net. Op z'n pokki.quote:
Jij kijkt echt te vaak naar de stream.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
En een bonte koe. Twitterde ie net. Op z'n pokki.
Nee, snood fluitertje! Hij heeft zijn jas aangetrokken en is weggegaan terwijl ie mompelde dat ie even wat moest doen. Ergens.quote:
Ja. Ik ben echt met vlagen gefascineerd en die vlagen volgen elkaar razendsnel op.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij kijkt echt te vaak naar de stream.
Johan in de regie; ''Sow, dat zijn me daar een boel knopjes'quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, snood fluitertje! Hij heeft zijn jas aangetrokken en is weggegaan terwijl ie mompelde dat ie even wat moest doen. Ergens.
Sowieso: Johan in de regie.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Ik ben echt met vlagen gefascineerd en die vlagen volgen elkaar razendsnel op.
Ik vraag iemand om m'n modem te verstoppen van woensdag op donderdag.quote:Ik hoop dat ik er woensdag/donderdag met een bang uit kan stappen.
*zucht van verlichting.quote:
Dat wil je toch niet missen?quote:Ik vraag iemand om m'n modem te verstoppen van woensdag op donderdag.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:27 schreef Copycat het volgende:
Leo doet gewoon goed zijn ding, no matter what.
Fading Leo is BAAS!
Leo komt daar tenminste niet om de getapte jongen op de streams uit te hangen. Dat waardeer ik wel in hem.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:27 schreef Copycat het volgende:
Leo doet gewoon goed zijn ding, no matter what.
Fading Leo is BAAS!
I feel ya! En het duurt natuurlijk ook van woensdag 00.00 tot 23.00quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
In de nacht na de show van Jaap, bedoel ik.
Ga jij nou maar inloggen op die chat want Sly komt net binnenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:33 schreef Copycat het volgende:
Jullie worden ook een beetje bang van me, hè?
Dat bedoel ik! Ook een topic voor Leo.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Leo komt daar tenminste niet om de getapte jongen op de streams uit te hangen. Dat waardeer ik wel in hem.
Echt wel.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:33 schreef Copycat het volgende:
Jullie worden ook een beetje bang van me, hè?
Iets zegt me dat ze geen copywriter is.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:00 schreef Copycat het volgende:
Liesbeth: Ik zit in promotie. Producten en mensen en artikelen en producten.
Nee, overduidelijk een grafisch ontwerper. Webdesign.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Iets zegt me dat ze geen copywriter is.
Ze is nu de website aan het maken die René niet gemaakt heeft?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, overduidelijk een grafisch ontwerper. Webdesign.
Tabula Rasa: Liveshow van Terror-Jaap op StudioVlemmixquote:
ik zit net ff mee te lezen. sv wordt een soort van verslavingszorg voor dgk fans ofzo.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het niveau op de chat is er met Jaap op ook niet op vooruit gegaan
En vergeet de leeggelopen gefrustreerde Forumbezitters niet hé?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:09 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zit net ff mee te lezen. sv wordt een soort van verslavingszorg voor dgk fans ofzo.
Ik trek die gast zo slecht. Vind 'm zoooo ughghgruhj. And then some.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Het niveau op de chat is er met Jaap op ook niet op vooruit gegaan
die vooral iddquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En vergeet de leeggelopen gefrustreerde Forumbezitters niet hé?
als palma en jaap nu een een webcam aanzetten en gaan zitten schijten. krijg je op de chat te horen dat t een wel hele mooie drol is is. 'ooh, aah, wat mooi. perfect gewoon'quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:14 schreef Jian het volgende:
"ahah haahha haaa, Palmaaaaaa"
grmblgrhhhhg
Ik heb het niet gauw, maar ik wordt onpasselijk van die groupiesquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:16 schreef gomi het volgende:
[..]
als palma en jaap nu een een webcam aanzetten en gaan zitten schijten. krijg je op de chat te horen dat t een wel hele mooie drol is is. 'ooh, aah, wat mooi. perfect gewoon'
ik snap t ook gewoon echt niet hequote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb het niet gauw, maar ik wordt onpasselijk van die groupies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |