O mèn, dat belooft watquote:
oh een vrijgezelligfeestje, nou dit was van zeer korte duur, hoop maar dat haar huwelijk dan langer stand houd, was er echt in en er weer uit.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:42 schreef Copycat het volgende:
Oh! Eentje heeft een roze boa en ik ving vaag iets op van een vrijgezellenfeestje. Dolle boel!
Wat doen die twee daar nou eigenlijk de hele tijd?? Aanwezig zijn?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:01 schreef 5thencounter het volgende:
Ze zien ze alletwéé vliegen.. ik wist het wel...![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat doen die twee daar nou eigenlijk de hele tijd?? Aanwezig zijn?
De donkerharige zit vooral achter een groot beeldscherm te Hyven en de ander zit. En ademt.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:19 schreef Leandra het volgende:
Gekkie!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:25 schreef Leandra het volgende:
Oh gelukkig.... is er behalve Alsido ook nog iemand die werkelijk wat uitvoert??
Uhh AaltSje moet wel in de ochtend met -15 op de fiets naar haar werk.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:27 schreef Copycat het volgende:
De donkerharige zit vooral achter een groot beeldscherm te Hyven en de ander zit. En ademt.
Aha!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:29 schreef tuinfluiter het volgende:
Uhh AaltSje moet wel in de ochtend met -15 op de fiets naar haar werk.![]()
Af en toe een one-liner erin pleuren kan geen kwaad hoor..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:54 schreef Jian het volgende:
Af en toe heb ik de neiging om in te loggen op de chat, maar dan lees ik gewoon even een stukje mee en dan verdwijnt dat gevoel vanzelf
Zit jij niet op de chat, dacht dat je freak...... was.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:54 schreef Jian het volgende:
Af en toe heb ik de neiging om in te loggen op de chat, maar dan lees ik gewoon even een stukje mee en dan verdwijnt dat gevoel vanzelf
Ik vind die chat eigenlijk alleen leuk als het een beetje scherp wordtquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zit jij niet op de chat, dacht dat je freak...... was.
En Bommie is er nog niet.
Ze had waarschijnlijk al snel door dat sigaretjes roken meer haar ding is.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:12 schreef Chanel5 het volgende:
Aalstje probeert aardappels te schillen maar volgens mij heeft ze het al opgegeven.
Altijd als ik weg ben!!!quote:
Even voor de fans van Marian (die niet de ontaarde moeder van Stefan is, die op zijn beurt trouwens toch niet meedeed aan de Michael Jackson audities omdat hij geen garantie kreeg op televisie te komen, maar dat volledig terzijde):quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:58 schreef tuinfluiter het volgende:
Marian medewerkster Vlemmix Studio gaat vanavond zingen 20:30 in een cafe in Eindhoven,
via de stream te volgen, Liesbeth komt kijken.
Roken en achter de laptop hangen. Hier dreigt een burn-out.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk uit voor een ban.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:24 schreef 5thencounter het volgende:
Jeetje, die KutSeS zeg...tss..![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:09 schreef Copycat het volgende:
Even voor de fans van Marian (die niet de ontaarde moeder van Stefan is, die op zijn beurt trouwens toch niet meedeed aan de Michael Jackson audities omdat hij geen garantie kreeg op televisie te komen, maar dat volledig terzijde):
Het optreden vindt plaats in een café aan de Mierloseweg in Geldrop!
[IMG]Fluitertje probeert jullie snood om de tuin te leiden [/IMG].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |