Zal wel meevallen, Leo is er ook.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar het wordt vast heel mooi. En hoewel Alsido ook nog niet weet hoe dat er uit komt te zien heeft hij al wel besloten dat er niet gerepeteerd hoeft te worden. Immers: ze weten toch al waar alle camera's hangen.
Het wordt oorlog woensdag.
Je moet wel meer dan alleen camerastandpunten repeteren. Zodat je bijvoorbeeld niet de verkeerde in beeld hebt als er een winnaar wordt uitgeroepen. Ik noem maar een dwarsstraat.quote:
Je kunt ook ergens niet klaar voor zijn en het gewoon proberen, maar goed we zien wel wat er op af gaat komen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja maar als het knulletje in een of ander dorp net buiten Eindhoven woont, een MBO-opleiding doet en nog lang niet aan het serieuze werk in Hilversum toe is qua stage, dan is SV toch lekker dichtbij.
Tuurlijk, ik denk dat ze best "veilig" gaan werken a.s. woensdag wat betreft camera standpunten.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je moet wel meer dan alleen camerastandpunten repeteren. Zodat je bijvoorbeeld niet de verkeerde in beeld hebt als er een winnaar wordt uitgeroepen. Ik noem maar een dwarsstraat.
Zo'n generale is, zeker bij een eerste live-uitzending, onontbeerlijk.
Voorbereiding is alles. Iedere onduidelijkheid komt bij de opnames genadeloos aan het licht. Aangezien de verantwoordelijkheden ook nog tamelijk onduidelijk zijn zal het verwijten regenen voor, tijdens en/of na de uitzending en zit vooral de presentator voor lul voor de kijker.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, Leo is er ook.
Ik bedoel meer dan ze hooguit schakelen tussen een paar camera's.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:57 schreef Copycat het volgende:
Veilig werken betekent repeteren!
Maar waarschijnlijk zul je inderdaad geen spannende shots en overgangen krijgen. Maar wel een hele hoop gezoek en mensen in beeld die niks zeggen.
Waarom is het nog geen woensdag???
Dat moet ze dan ook wel echt boeien, dat idee heb ik na de bunker nooit meer echt gekregen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voorbereiding is alles. Iedere onduidelijkheid komt bij de opnames genadeloos aan het licht. Aangezien de verantwoordelijkheden ook nog tamelijk onduidelijk zijn zal het verwijten regenen voor, tijdens en/of na de uitzending en zit vooral de presentator voor lul voor de kijker.
O, Johan hamert er vooral op dat het vanaf het begin spectaculair, spraakmakend en er heel gelikt en strak uit moet zien.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik denk dat ze best "veilig" gaan werken a.s. woensdag wat betreft camera standpunten.
Ben alleen een beetje bang dat ze a.s. woensdag als een leermoment voor nieuwe medewerkers gaan zien, dat beeldjes niet op tijd klaar staan of zwaar onscherp live gaan.
Ik ving gister namelijk zoiets op via de stream, dat ze onervaren RCO'ers neer willen gaan zetten.
Werk dan gewoon alleen met mensen die het echt kunnen en laat de rest lekker klooien buiten de uitzendingen om of 's nachts.
We zullen het wel zien.
Daar had hij al maanden terug op moeten hammeren en niet opeens de laatste paar dagen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, Johan hamert er vooral op dat het vanaf het begin spectaculair, spraakmakend en er heel gelikt en strak uit moet zien.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan zit het hem we heel erg hoog.
Ja, dat wordt een interessant gesprek tussen hem en Jaap.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:01 schreef Copycat het volgende:
Jullie kennen Teuntje, één van de spraakmakende gasten, trouwens?
Die was toch gast in DWDD? Dat levende standbeeld dat niet stil kon staan?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:01 schreef Copycat het volgende:
Jullie kennen Teuntje, één van de spraakmakende gasten, trouwens?
Heb je gelijk in , ik had het alleen over de twee personen die me niet echt boeien ,quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:42 schreef Disana het volgende:
Ik heb ook gewoon minder concentratie als het zo dof en zacht klinkt.
Nou ja, ik denk dat we er maar aan moeten wennen dat het gros van wat we te zien liggen aan personen niet helemaal in ons straatje past.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |