Peter moest wel even souffleren, want onze strateeg was even vergeten dat je het ijzer moet smeden ........etcquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:45 schreef Disana het volgende:
Johan maakt reclame voor zichzelf op de radio.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:53 schreef Jian het volgende:
12:49 lelebel: lekker nummer
12:51 spinnetje: leuk nummer jammer dat er doorheen gepraat wordt
Er is een markt voor
12:50 lelebel: ik seg ik hou dr vanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:53 schreef Jian het volgende:
12:49 lelebel: lekker nummer
12:51 spinnetje: leuk nummer jammer dat er doorheen gepraat wordt
Er is een markt voor
Oooohhhh.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee joh; Duschi ken je pyp.... Duschi ben je te hyven (hyves)
Zo zo.. die Peter gaat wel met z'n tijd mee zeg!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:55 schreef Jian het volgende:
't liedje is door Peter geschreven en er is over nagedacht; "Tegenwoordig als je in een bar een leuk meisje ziet vraag je niet meer om haar telefoonnummer, maar om haar Hyves of Twitter" legt Peter uit
Als je in een bar binnenkomt en je ziet een leuk meisje, kan je toch gewoon meteen tongen, dan ga je toch niet eerst om d'r Hyves vragenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo zo.. die Peter gaat wel met z'n tijd mee zeg!
+1quote:
Ja hoor.. Palma achter de bar bij SV.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:09 schreef liesje1979 het volgende:
12:06 Palma01: misschien doe ik zodra het kan wel live verslag vanuit dit huis hahahaha
12:06 liesje: Welk huis Palma?
12:06 liesje: Jij gaat echt achter de bar staan daar?
12:07 Palma01: ik denk dat ik die bar wel is van dichtbij wil zien ja
12:07 Palma01: hahahahaha
12:07 liesje: oh.
12:07 Palma01: tja zo leuk
12:07 lelebel: ja palma plaeseeee gaan
12:07 freakolympics: dat denken wij ook Palma (y)
12:07 lelebel: gezellie
Ach, één ding weet je dan zeker: de zaak is in no time op de fles.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ik verheug me nou niet echt op gouden tijden die herleven. Heb gewoon niet zo'n zin in Palma achter de bar.
John de Mol is zojuist gillend van het lachen van zijn stoel gedonderdquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:14 schreef Gert het volgende:
"Hoe het er echt in de TV-wereld aan toegaat"![]()
![]()
en de flatscreens zijn verdwenenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, één ding weet je dan zeker: de zaak is in no time op de fles.
Wat in dit verband een aparte uitdrukking is, gezien de dranklimietquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, één ding weet je dan zeker: de zaak is in no time op de fles.
Zeg me dat dit uit je grote duim komt.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:13 schreef Gert het volgende:
Een sollicitant (stagiair) krijgt van Bram en Johan te horen dat hij geen financiële vergoeding krijgt.
Hij vindt dat maar raar.
Bram en Johan starten een offensief. Er zijn meerdere studio's man! Vanuit Huissen gaat worden uitgezonden! Bram. veelbetekend kijkend: "Dat is eens spookhuis. Jaha!"
Johan: "En in Weert komt ook nog een studio."
Bram: "Op jouw leeftijd, als je gaat solliciteren, dan kom je op een kantoortje, kun je de hele dag kutklusjes doen."
Johan: "Maar bij ons... dan leer je het echte leven. Hoe het er echt in de TV-wereld aan toegaat! De mooie kanten maar ook de mindere kanten. Het is niet allemaal rozegeur en maneschijn!"
Een leuke aanvulling op haar stufiquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Niet lullig bedoeld hoor.. maar wat ziet die Eline in godesnaam in die Bram???
Nee, heb het zo letterlijk mogelijk weergegeven. Ze probeerden echt een semi-glamoureus beeld neer te zetten van een bedrijf met meerdere studio's dat het klappen van de zweep in TV-land wel kent.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg me dat dit uit je grote duim komt.
Daar raakt zo'n knul toch helemaal van in de war.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, heb het zo letterlijk mogelijk weergegeven. Ze probeerden echt een semi-glamoureus beeld neer te zetten van een bedrijf met meerdere studio's dat het klappen van de zweep in TV-land wel kent.
Maar een reisvergoeding.. hoooooooo.![]()
Gert heeft daar soms het geduld voor.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:38 schreef Disana het volgende:
Daar raakt zo'n knul toch helemaal van in de war.
Knap trouwens dat jij het allemaal verstaat.
Dat 'bedrijf' heeft nog wat te leren op het gebied van geluidstechniek.
Ik heb ook gewoon minder concentratie als het zo dof en zacht klinkt.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Gert heeft daar soms het geduld voor.
Ik op dit moment niet, vind Bram en Martin geen prettige personen, met Johan heb ik geen moeite.
Als ze daar op uit zou zijn zou ze wel betere kandidaten kunnen vinden. Voor zo'n plaatje van een meid vallen de mannen bij bosjes. En niet alleen mannen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een leuke aanvulling op haar stufi
Gelukkig moest Bram gisteren heel hard met me mee lachen toen hij over de enorme ambities begon.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:13 schreef Gert het volgende:
Een sollicitant (stagiair) krijgt van Bram en Johan te horen dat hij geen financiële vergoeding krijgt.
Hij vindt dat maar raar.
Bram en Johan starten een offensief. Er zijn meerdere studio's man! Vanuit Huissen gaat worden uitgezonden! Bram. veelbetekend kijkend: "Dat is eens spookhuis. Jaha!"
Johan: "En in Weert komt ook nog een studio."
Bram: "Op jouw leeftijd, als je gaat solliciteren, dan kom je op een kantoortje, kun je de hele dag kutklusjes doen."
Johan: "Maar bij ons... dan leer je het echte leven. Hoe het er echt in de TV-wereld aan toegaat! De mooie kanten maar ook de mindere kanten. Het is niet allemaal rozegeur en maneschijn!"
Ah, een nieuwe Grote Vijand is gekozen, de Gevaarlijke Heidi. Je kon er ook op wachten hè. Sly kan niet zonder oorlog.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:50 schreef Pearlbitch het volgende:
OMG.. Sly weer in de bocht....![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na de bedreiging in de chat heeft hij nu ook op zijn eigen forum de oorlog aan HiDiHo verklaard.
Echt hè? En het gaat gewoon automatisch daar. De ene na de andere! Zelfs een keer zij ipv zei.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:01 schreef Disana het volgende:
Foei Cc:
1:59 Copycat3: Een investering die zich binnen no time terugbetaald!
Ja maar gelukkig is herder Sly er om zijn arme schaapjes de weg te wijzen...quote:
Dat wordt dus gezellig met de Jaapshow.quote:
Krabbels 1234...1022»
Peter (1192)
vandaag, 13:31
Heeey storm, zekers ff geleden. Had je al gesmst maar ja...maare, ik zie je woensdag Doen we even tabascootje ouwe Grtz Peter
Jij bent gewoon vatbaar voor het nowlivevirusquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt hè? En het gaat gewoon automatisch daar. De ene na de andere! Zelfs een keer zij ipv zei.
Het doet écht iets met me!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |