Iets zegt me dat ze geen copywriter is.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:00 schreef Copycat het volgende:
Liesbeth: Ik zit in promotie. Producten en mensen en artikelen en producten.
Nee, overduidelijk een grafisch ontwerper. Webdesign.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Iets zegt me dat ze geen copywriter is.
Ze is nu de website aan het maken die René niet gemaakt heeft?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, overduidelijk een grafisch ontwerper. Webdesign.
Tabula Rasa: Liveshow van Terror-Jaap op StudioVlemmixquote:
ik zit net ff mee te lezen. sv wordt een soort van verslavingszorg voor dgk fans ofzo.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het niveau op de chat is er met Jaap op ook niet op vooruit gegaan
En vergeet de leeggelopen gefrustreerde Forumbezitters niet hé?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:09 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zit net ff mee te lezen. sv wordt een soort van verslavingszorg voor dgk fans ofzo.
Ik trek die gast zo slecht. Vind 'm zoooo ughghgruhj. And then some.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Het niveau op de chat is er met Jaap op ook niet op vooruit gegaan
die vooral iddquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En vergeet de leeggelopen gefrustreerde Forumbezitters niet hé?
als palma en jaap nu een een webcam aanzetten en gaan zitten schijten. krijg je op de chat te horen dat t een wel hele mooie drol is is. 'ooh, aah, wat mooi. perfect gewoon'quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:14 schreef Jian het volgende:
"ahah haahha haaa, Palmaaaaaa"
grmblgrhhhhg
Ik heb het niet gauw, maar ik wordt onpasselijk van die groupiesquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:16 schreef gomi het volgende:
[..]
als palma en jaap nu een een webcam aanzetten en gaan zitten schijten. krijg je op de chat te horen dat t een wel hele mooie drol is is. 'ooh, aah, wat mooi. perfect gewoon'
ik snap t ook gewoon echt niet hequote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb het niet gauw, maar ik wordt onpasselijk van die groupies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |