Fietskar.... dus..... ben druk op zoek.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:52 schreef Estrys het volgende:
Hij heeft nu niet meer zo'n bol hoofdDus de schattigheidsfactor neemt wat af
![]()
Tegenwoordig klimt hij er uit overigens. En hoe doe je dat in je eentje op de fiets met een tweeling?
Voor als het slecht weer isquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:53 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Fietskar.... dus..... ben druk op zoek.En, lief en ik willen allebei een voorzitje straks....
quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:24 schreef mikoxx het volgende:
Meen je dat MeNicole, ik ga er eens op letten!
Gefeli met de 6 mnd van Leander![]()
![]()
Wat geven jullie als 'laatste fles'? Onze mannen weigeren nog steeds 's nachts in 1 ruk door te slapen (lees: ze zijn pp ongeveer 6 a7 keer wakker). We geven nu nutrix in de laatste fles, maar denken erover om eens iets anders te gaan proberen......
Mogen ze nog geen granen van Bambix?? Die vult misschien meer... anders van een bordje geven, dan is het wat dikker... deze mogen ze al toch?quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:24 schreef mikoxx het volgende:
![]()
Wat geven jullie als 'laatste fles'? Onze mannen weigeren nog steeds 's nachts in 1 ruk door te slapen (lees: ze zijn pp ongeveer 6 a7 keer wakker). We geven nu nutrix in de laatste fles, maar denken erover om eens iets anders te gaan proberen......
Je bedoelt 's avonds van een bordje? Yeps, Lennon heeft tot half december 's morgens nog uit de fles gehad, maar krijgt al veel langer 's avonds van een bordje. Ik heb nooit nutrix en granenpap samen als in de een 's morgens en de ander 's avonds gebruikt. Toen we klaar waren met nutrix, ben ik overgegaan op de granenpap, voor zowel 's morgens als 's avonds. Sinds half december ofzo wilde Lennon de granenpap niet meer, elke keer moeilijk doen. Toen ben ik overgaan naar melkpap met appel 's morgens en avondpapje met biscuit 's avonds. Die laatste krijgt hij nu nog, al krijgt hij nog maar 50 cc, die zijn we aan het afbouwen. Als dat pak op is, stoppen we met de avondpap. Omdat hij nu gewone melk mag hebben en de pap vanaf 12 maanden, zijn we daarmee begonnen 's morgens. En dat gaat wel goed..quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:18 schreef mikoxx het volgende:
Diaan, die mogen ze iddmaar het cb adviseerde ons dat 's morgens te geven. ivm energie overdag enzo. Zou het een probleem zijn als we die 2x per dag geven? En idd, van een bordje is nog wel een idee. Maar: 's avonds...?? Deed jij dat ook zo? Jij geeft nu toch biscuitpap 's avonds?
lquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je bedoelt 's avonds van een bordje? Yeps, Lennon heeft tot half december 's morgens nog uit de fles gehad, maar krijgt al veel langer 's avonds van een bordje. Ik heb nooit nutrix en granenpap samen als in de een 's morgens en de ander 's avonds gebruikt. Toen we klaar waren met nutrix, ben ik overgegaan op de granenpap, voor zowel 's morgens als 's avonds. Sinds half december ofzo wilde Lennon de granenpap niet meer, elke keer moeilijk doen. Toen ben ik overgaan naar melkpap met appel 's morgens en avondpapje met biscuit 's avonds. Die laatste krijgt hij nu nog, al krijgt hij nog maar 50 cc, die zijn we aan het afbouwen. Als dat pak op is, stoppen we met de avondpap. Omdat hij nu gewone melk mag hebben en de pap vanaf 12 maanden, zijn we daarmee begonnen 's morgens. En dat gaat wel goed..
nee, helaas niet. Al hebben wij nooit problemen gehad met Lennon en doorslapen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:37 schreef mikoxx het volgende:
[..]
l
Dank je, dat gaan we vanavond maar eens uitproberen dan. Er is zeker geen doorslaapgarantiebewijs bij?Jullie staan dus bovenaan, dat lijkt me zó gek: je kindje 1! Dubbel gevoel...
ik ga je pm-en over dit slaapprobleem hebben wij ook (gehad) even afkloppenquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:24 schreef mikoxx het volgende:
![]()
Niks nie pmmen. De mijne moet ook doorslapen. Tis er dan wel 1 maar jaquote:Op donderdag 14 januari 2010 07:43 schreef MamaNik het volgende:
[..]
ik ga je pm-en over dit slaapprobleem hebben wij ook (gehad) even afkloppen
hahaha Sorry, zal het even in het kort neer typen wil je meer weten moet je mij maar pm-enquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:16 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Niks nie pmmen. De mijne moet ook doorslapen. Tis er dan wel 1 maar ja![]()
De laatste paar dagen is het zwaar belabbert. Voor 00:00 ben ik er al 4 keer uitgeweest meestal. En dan tot 04:00 weer keer of 4. Begin het nu echt te merken.
hmm raar inderdaad, wel proberen te doorbreken. Maar ik ben altijd als de dood dat de andere 2 ook wakker worden :S Succes het weekend!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:17 schreef MeNicole2 het volgende:
Stomme is dat Leander dus de ene keer wel gewoon door slaapt en de andere keer het bagger is. Nu is het misschien ook wel weer een sprongentje ofzo hoor. Maar ik ben bang dat het zo langzaam een gewoonte word om die fles van 04:00. want als ie om 00:00 een fles krijgt wil ie om 04:00 ook weer. En de laatste tijd word ie ook tussendoor tig keer wakker. Eerst dacht ik dat ie het koud had maar ook met extra warmte slaapt ie niet. Hij wil zelfs niet bij ons in bed. Dus tis ook niet dat ie zich eenzaam ofzo voelt.
Maar van het weekend gaan we het anders doen hebben we vannacht besloten. De 5-10-15 minuten methode eens proberen. Want we merken wel dat is na 10 minuten huilen (gillen) vanzelf weer in slaap valt en dan meestal langer achter elkaar slaapt dan als we hem troosten enzo.
Helemaal iets anders.. Waar dweilen jullie de vloer mee? Eerst deed ik altijd gewoon met laminaatreiniger maar nu Leander geregeld aan de vloer ligt te likken lijkt me dat niet zo lekker. Wat is verstandig om te gebruiken? Kan ik daar dat denthol spul voor gebruiken?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:21 schreef Vicky het volgende:
nou het hek is van de dam hoor..![]()
Ik heb een tijgerende baby
![]()
ze gaat nu echt de hele kamer door!!
Ik heb niets gebarricardeerdquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:02 schreef mikoxx het volgende:
Tess!!Filmpje??
Knappe meid!
Dank voor jullie meedenken hoor! Superfijn is dat, is echt het grote voordeel van fok vind ik, je krijgt lekker snel respons![]()
MeNicole,het lijkt me niet nodig om met iets anders te dweilen dan met laminaatreiniger. Maar, als t jou 'rust' geeft, zou ik idd naar groene zeep gaan. Dettol vind ik stinken (maar da's persoonlijk natuurlijk)
Hier wordt trouwens de kamer doorgerold. Best lastig met verwarmingen en hoekige uitsteeksels hier en daar. Hoe doen jullie dat? Barricaderen of?
Oh, en Leander!!![]()
Ik zeg ook niks, maar die ene nacht is nu al meegenomenquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:13 schreef mikoxx het volgende:
Vannacht ging goed! We zijn er 1x uit geweest, dus het mag in de krant! Nu nog doorzetten, ze liggen nu, dus ik ben benieuwd..... ik zeg niks![]()
Ik bedoel met barricaderen eigenlijk meer dat onze man er tegenaan rolt, dus hij gooit zijn hoofd opzij en rollen maar en dat dus tegen de verwarming. Niet dat hij t aanraakt met z'n handen.....
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:10 schreef tessie het volgende:
Wanneer zou je dat dan eigenlijk gebruiken, zo'n ligstand?
Aankomende tandjes jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:47 schreef miss_sly het volgende:
Even een vraagje aan de mama's van grotere baby'tjes: draadjespoep, wat is dat?
Hier net toen ik de luier uitdeed echt poep die in draadjes van de ene bil naar de andere ging. Wordt dat bedoeld met draadjespoep? En is dat een symptoom van aankomende tandjes?
Die van prenatal hadden ze hier in Enschede gisteren nog staan, voldoende in het zwart..quote:Op zondag 17 januari 2010 19:52 schreef mikoxx het volgende:
Jula en Mees![]()
Arme Ko, zo'n last van je tandjes...![]()
Hier ook regelmatig prenatal kleertjes, maar heb laatst bij c&a ook leuke dingen gekocht!![]()
Graeme aan de schuif![]()
Ik wacht geduldig op wat komen gaat
Dank voor de buggy tips. Ga eens even op zoektocht! Die van McLaren vind ik wel duur, maar mss via mp idd. En die van prenatal is in de aanbieding (70 euro), maar is uitverkochttuurlijk...
Almelo is denk ik ook te ver weg of niet? Ik zou ze voor je kunnen kopen in Enschede en meenemen naar mn werk in Almelo. Evt. kan het ook mee naar de OUD-meet eind februari, maar dat duurt nog zooo lang.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:57 schreef mikoxx het volgende:
Ah, dank voor de tip Diaan. Enschede... is wel een eindje rijden vanaf hier.... even over nadenken hoe k dat kunnen fixen...
was toevallig laatst bij c&a, voor t eerst eigenlijk naar babykleding gekeken. Ik vond t leuk!
Nou als je nog gebruik wil maken van mn aanbod, hoor of lees ik het wel. Succes!!! Die buggy zag er trouwens erg goed uit, ook een mooie voetenzak erbij. Het is dat ik al een nieuwe had....quote:Op zondag 17 januari 2010 20:03 schreef mikoxx het volgende:
dat is lief aangeboden. Almelo is nog niet erg ver in deze richting idd. Ik ga hier in de buurt nog wel even kijken bij prenatal. In de webshop waren ze uitverkocht. Maar, dank voor je aanbod, erg lief!
Of kunnen ze misschien nog laten overkomen van een ander filiaal, sommige ketens doen dat ook wel.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:12 schreef tessie het volgende:
Ik zou gewoon even bellen naar vestigingen die bij jou (redelijk) in de buurt zijn Mikoxx, wie weet hebben ze er ergens gewoon nog eentje, of komen ze binnenkort weer binnen.
Goed plan!quote:Op zondag 17 januari 2010 20:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou als je nog gebruik wil maken van mn aanbod, hoor of lees ik het wel. Succes!!! Die buggy zag er trouwens erg goed uit, ook een mooie voetenzak erbij. Het is dat ik al een nieuwe had....
Heerlijk shoppen... nu mag ik even niet meer. Ik heb afgelopen week in totaal denk ik wel 10 shirts en 3 broeken gekocht. De week daarvoor ook al een shirt en een broek. Nou ja, je kunt er nooit teveel kleding hebben, toch? Binnenkort toch maar even maatjes 68 en 74 op de foto zetten en in V&A zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |