quote:Op maandag 11 januari 2010 19:35 schreef Ticootje het volgende:
Je kan overwegen om een EHBO cursus voor kinderen te volgen. Gewoon voor jezelf, dat je weet hoe te handelen als het fout gaat. Niet dat het snel fout gaat, maar voor je eigen gemoedsrust.
wat zij zegtquote:Op maandag 11 januari 2010 19:49 schreef Basboussa het volgende:
Mikoxx, ja, het lijkt dan net of ze stikken en dan opeens komt het er weer uit, of gaat het terug in de mond en kauwen ze het dan toch nog fijn ofzo.
Ik maak me weinig zorgen over het kokhalzen, ze doet het nog steeds (gulzig) en ik merk dat ze er weinig last van heeft. Als het stukje te groot is, dan komt het er vanzelf weer uit. Ik hou het in de gaten, maar ik ga er niet heel hyper op reageren, want dan gaat het dus niet zo lekker. Ze schrikt dan zo van mijn reactie, dat ze zelf ook in paniek raakt.
Ik ken niemand in mn directe omgeving die er één heeft en ik vind ze erg leuk eruit zien, maar verder heb ik er weinig mee.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:02 schreef mikoxx het volgende:
Diaan, en zo'n wheelybug? Die vind ik zo grappig! Ik heb er alleen geen ervaring mee, dus weet niet hoe of wat hoor. Dingen als duplo oid zijn natuurlijk oneindig uit te bouwen, dus nooit een slechte investering mijns insziens...
quote:Op maandag 11 januari 2010 19:10 schreef seilram het volgende:
Hihi Diaan, mijn kind wordt nog lang geen 1, maar ik ben er nu al over na aan het denken hahaha en ik twijfel ook echt bij alles... Gelukkig heb ik nog ff![]()
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:55 schreef oeke het volgende:
Moet je eigenlijk al gaan poetsen bij de eerste tandjes? Ik begreep van wel. Doen jullie dat? En dan 1 keer per dag?
ik geef Tess regelmatig dezelfde tandeborstelquote:Op maandag 11 januari 2010 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Wij doen het wel, 1x per dag, 's avonds voordat hij gaat slapen. Dan was ik hem en mag hij zn tanden poetsen, hij vindt het geweldig en lekker
Wij gebruiken een babytandenborstel. Ik vind hem erg prettig in gebruik en Lennon kan hem zelf ook goed vasthouden en op de onderkant lekker kauwen.
[ afbeelding ]
Poetsen is ook een groot woord. Ik ga even heen en weer over zn welgetelde 2 ondertanden en dan gaat hij zelf verder. Ik leg hem dan neer en ga zn luier verschonen, pyjama aan. Zo werkt hij gezellig mee.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:01 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik geef Tess regelmatig dezelfde tandeborstel
Echt poetsen doen we nog niet eigenlijk
quote:
Als jullie schuiven schuiven wij lekker meequote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:15 schreef McLaura het volgende:
Vanaf vandaag schuiven wij een topic op.... Hoi grote baby's!
Hoe herkenbaarquote:Op maandag 11 januari 2010 22:14 schreef mikoxx het volgende:
Wij hebben ook pogingen gedaan om met tanden poetsen te beginnen, maar ik vergeet t steeds.Liggen ze al in bed en denk ik..... oohh jaaa!
erg...
Wij hebben Mila vandaag pas voor het eerst in een karretje gezetquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:15 schreef mikoxx het volgende:
Vanaf wanneer kan je kindje eigenlijk in het stoeltje van een winkelkar zitten?
Negen van de tien keer deed Milanese 's avonds boodschappen (omdat ik de boodschappen niet zelf kan tillen namelijk). Of, toen het nog warmer was, ging ik weleens voor wat kleine boodschapjes en dan zat ze gewoon in de wandelwagen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:43 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben Lennon volgens mij rond 8 maanden zelf in een karretje gezet, hij vindt en vond het ontzettend interessant. Hij kon toen al een beetje zitten.
Raissa hoe heb je dat tot nu toe gedaan? Of is Mila niet mee geweest of in wandelwagen?
hier met 8 maanden:quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:15 schreef mikoxx het volgende:
Vanaf wanneer kan je kindje eigenlijk in het stoeltje van een winkelkar zitten?
Ah okay. Wij doen altijd elke week samen op zaterdag boodschappen. Lennon gaat al mee vanaf 6 weken jong ofzo. Als Lennon ziek oid is, gaat één van ons alleen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:46 schreef Raissa het volgende:
[..]
Negen van de tien keer deed Milanese 's avonds boodschappen (omdat ik de boodschappen niet zelf kan tillen namelijk). Of, toen het nog warmer was, ging ik weleens voor wat kleine boodschapjes en dan zat ze gewoon in de wandelwagen.
Kun je gewoon kopen bij de Etos. "Onze" Etos heeft ze in zetpillen en van die pipetjes. Ik heb zelf het idee dat de zetpillen beter werken, in ieder geval voor Lennon. Omdat het homeopathisch is, is het zeker de moeite waard om te proberen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:47 schreef Tinuviel het volgende:
Diaan ik had idd het idee dat hij pijn had. Het is aan hem te merken, dat hij tanden krijgt. Het huiltje klonk erg naar pijn maar ook het feit, dat hij midden in de nacht wakker wordt ontroostbaar is enzo. Ik zal eens die Viburcol kopen. Kopen jullie die bij de apotheek?
Fietskar.... dus..... ben druk op zoek.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:52 schreef Estrys het volgende:
Hij heeft nu niet meer zo'n bol hoofdDus de schattigheidsfactor neemt wat af
![]()
Tegenwoordig klimt hij er uit overigens. En hoe doe je dat in je eentje op de fiets met een tweeling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |