abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76709877
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 08:15 schreef McLaura het volgende:
Vanaf vandaag schuiven wij een topic op.... Hoi grote baby's!
Als jullie schuiven schuiven wij lekker mee
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  dinsdag 12 januari 2010 @ 09:01:34 #77
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_76710072
Welkom McLaura, Thijs, NeNicole en Leander
Make love, not war ☮
pi_76710135
Hallo

Zijn jullie kids ook van die brokkenpliloten? Leander heeft bijna elke dag wel een paar keer een bloedneus. Hij is zo wild Ligt ie op de grond, kont omhoog (net als Tess) en dan gewoon je handen weg trekken of in de box je gewoon laten vallen en dan met de neus op de rand Dis is er een hoor
pi_76710390
Thijs is wat meer easygoing, maar kent van rug op buik rollen niet. Hij doet aan van rug op buik smijten!

Zijn 'verwondingen' zijn tnt beperkt gebleven tot krasjes door te lange nagels (die van hem)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_76710875
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:14 schreef mikoxx het volgende:
Wij hebben ook pogingen gedaan om met tanden poetsen te beginnen, maar ik vergeet t steeds. Liggen ze al in bed en denk ik..... oohh jaaa! erg...
Hoe herkenbaar

Allemaal bedankt voor de felicitaties, Mila is erg verwend en we hebben een leuke dag gehad zondag. Ze heeft staan smullen van de taart, toen ze eenmaal doorhad dat je het kon eten Het kaarsje op de taart heeft ze samen met papa uitgeblazen, maar toen ie uit ging moest ze huilen

Het cadeau van opa en oma

Tot snel allemaal, in het volgende topic!
  dinsdag 12 januari 2010 @ 09:43:37 #81
114177 Diaan73
pi_76711013
Ziet er gezellig uit Raissa... tot over 11 dagen!!!

MeNikole, Lennon is geen brokkenpiloot, hij doet alles heel voorzichtig en met beleid. Erg leuk om te zien.
Make love, not war ☮
pi_76711805
Voorzichtig komt in het woordenboek van Leander niet voor ben ik bang. Hij doet ook zo onbenullig. Soms moet ik er ook zo om lachen. Hij doet zich dan pijn ergens aan, gilt een keer boos om daarna gewoon nog een keer weer te doen, dan weer keer gillen en dan schuift ie maar door naar het volgende waar zich vaak hetzelfde weer afspeelt!!
  dinsdag 12 januari 2010 @ 10:56:09 #83
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_76712987
MeNicole en Mclaura!

Raissa, klinkt en ziet eruit als een hele gezellige dag. Je straalt op de tweede foto echt van oor tot oor!

Leander de brokkenpiloot Tja... wat wil je eraan doen he? Niks...dus.... maar wel sneu soms als ze hard vallen vind ik hoor. Daar moet mijn mama-hart iig nog erg aan wennen
pi_76713049
Ja de mijne ook. Mikael was helemaal niet zo. Denk dat we met Leander ook nog wel wat te doen krijgen. Ik hou mijn hart vast
  dinsdag 12 januari 2010 @ 20:15:08 #85
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_76735640
Vanaf wanneer kan je kindje eigenlijk in het stoeltje van een winkelkar zitten?
pi_76736523
Als ie goed kan zitten lijkt me..
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 12 januari 2010 @ 20:32:38 #87
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_76736577
hmmm... ja, zover kwam ik ook. Maar: zelf goed zitten of in de kinderstoel goed zitten?
pi_76736725
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 20:15 schreef mikoxx het volgende:
Wij hebben Mila vandaag pas voor het eerst in een karretje gezet
Maar ik denk dat als ze goed zelfstandig kunnen zitten dat het wel kan.. Zelfstandig kunnen zitten is natuurlijk wel belangrijk omdat ze in de meeste karretjes vrijwel geen ondersteuning aan de zijkant hebben..
pi_76737123
Ja precies wat Raissa zegt lijkt mij ook.
We waren laatst ook in een restaurant, en daar heeft Graeme heel even in een kinderstoel gezeten van hun, zonder stoelverkleiner, en dat zag er al niet heel relaxed uit vanwege te weinig steun.

Anders als je denkt dat het al kan, gewoon een keer even proberen als je in de supermarkt bent en kijken hoe het zit?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 12 januari 2010 @ 20:43:45 #90
114177 Diaan73
pi_76737129
Wij hebben Lennon volgens mij rond 8 maanden zelf in een karretje gezet, hij vindt en vond het ontzettend interessant. Hij kon toen al een beetje zitten.

Raissa hoe heb je dat tot nu toe gedaan? Of is Mila niet mee geweest of in wandelwagen?
Make love, not war ☮
  dinsdag 12 januari 2010 @ 20:45:04 #91
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_76737187
t Is hier nog geen optie hoor, nog hartstikke wiebelig allemaal. Zitten in de kinderstoel lukt wel, maar idd met stoelverkleiner en een extra handdoekje als ondersteuning. Was meer gewoon nieuwsgierig eigenlijk. Dank!
pi_76737266
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 20:43 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben Lennon volgens mij rond 8 maanden zelf in een karretje gezet, hij vindt en vond het ontzettend interessant. Hij kon toen al een beetje zitten.

Raissa hoe heb je dat tot nu toe gedaan? Of is Mila niet mee geweest of in wandelwagen?
Negen van de tien keer deed Milanese 's avonds boodschappen (omdat ik de boodschappen niet zelf kan tillen namelijk). Of, toen het nog warmer was, ging ik weleens voor wat kleine boodschapjes en dan zat ze gewoon in de wandelwagen.
pi_76737312
Maar wat ik me dan weer afvraag mikoxx... Hoe wil je twee kindjes in één karretje krijgen? Of is dat een hele domme vraag?
pi_76737322
Mila en Raissa ziet er uit als een geslaagde verjaardag. Tot gauw in het volgende topic

Welkom MC Laura en Thijs.

Jair is ook niet altijd voorzichtig. Soms drukt hij zich naar achteren als hij zit. Dan knalt hij vol met zijn hoofd op de grond. Ik wil hem dat niet laten doen. Zou hij niet weten wat er gebeurt als hij dat doet? Verder probeert die zich ook weleens van de bank af te schuiven, van schoot te drukken of zoiets.

Diaan ik had idd het idee dat hij pijn had. Het is aan hem te merken, dat hij tanden krijgt. Het huiltje klonk erg naar pijn maar ook het feit, dat hij midden in de nacht wakker wordt ontroostbaar is enzo. Ik zal eens die Viburcol kopen. Kopen jullie die bij de apotheek?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_76737411
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 20:15 schreef mikoxx het volgende:
hier met 8 maanden:
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 12 januari 2010 @ 20:49:52 #96
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_76737444
Da's geen domme vraag Raissa, dat vraag ik me ook wel eens af. Ik denk dat je dan 1 kindje in t zitje zet en de ander 'los' in de wagen. Maar dan moeten ze wel heel goed kunnen zitten (of ik neem een lading kussens mee ). Ook weer zoiets wat ik dus tegenkom. Ik pleit voor een wagentje met twee zitjes, qua breedte moet dat toch kunnen Ik ga meedoen aan t beste idee van nederland! Maar, als iemand tips heeft voor bovenstaande...
  dinsdag 12 januari 2010 @ 20:50:37 #97
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_76737475
Seb wat ben je toch ook een mooi manneke sdb ?
  dinsdag 12 januari 2010 @ 20:51:16 #98
114177 Diaan73
pi_76737506
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 20:46 schreef Raissa het volgende:

[..]

Negen van de tien keer deed Milanese 's avonds boodschappen (omdat ik de boodschappen niet zelf kan tillen namelijk). Of, toen het nog warmer was, ging ik weleens voor wat kleine boodschapjes en dan zat ze gewoon in de wandelwagen.
Ah okay. Wij doen altijd elke week samen op zaterdag boodschappen. Lennon gaat al mee vanaf 6 weken jong ofzo. Als Lennon ziek oid is, gaat één van ons alleen.
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 20:47 schreef Tinuviel het volgende:
Diaan ik had idd het idee dat hij pijn had. Het is aan hem te merken, dat hij tanden krijgt. Het huiltje klonk erg naar pijn maar ook het feit, dat hij midden in de nacht wakker wordt ontroostbaar is enzo. Ik zal eens die Viburcol kopen. Kopen jullie die bij de apotheek?
Kun je gewoon kopen bij de Etos. "Onze" Etos heeft ze in zetpillen en van die pipetjes. Ik heb zelf het idee dat de zetpillen beter werken, in ieder geval voor Lennon. Omdat het homeopathisch is, is het zeker de moeite waard om te proberen.
Make love, not war ☮
pi_76737596
Hij heeft nu niet meer zo'n bol hoofd Dus de schattigheidsfactor neemt wat af

Tegenwoordig klimt hij er uit overigens. En hoe doe je dat in je eentje op de fiets met een tweeling?
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 12 januari 2010 @ 20:53:49 #100
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_76737652
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 20:52 schreef Estrys het volgende:
Hij heeft nu niet meer zo'n bol hoofd Dus de schattigheidsfactor neemt wat af

Tegenwoordig klimt hij er uit overigens. En hoe doe je dat in je eentje op de fiets met een tweeling?
Fietskar.... dus..... ben druk op zoek. En, lief en ik willen allebei een voorzitje straks....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')