abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76900119
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 19:47 schreef miss_sly het volgende:
Even een vraagje aan de mama's van grotere baby'tjes: draadjespoep, wat is dat?
Hier net toen ik de luier uitdeed echt poep die in draadjes van de ene bil naar de andere ging. Wordt dat bedoeld met draadjespoep? En is dat een symptoom van aankomende tandjes?
Aankomende tandjes ja !
  zaterdag 16 januari 2010 @ 20:34:49 #177
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_76901000
Haha, Miss... draadjespoep? Hier onbekend!

Wie heeft DE tip voor een buggy? We denken erover om er 2 aan te schaffen ivm makkelijk manouvreren en makkelijk mee te nemen, maar welke? Niet te duur, maar wel degelijk!
pi_76901052
Mikoxx, ik vind zelf de Quinny Zapp prettig. Kanje lekker klein opvouwen, is wendbaar maar de rugleuning is alleen niet verstelbaar.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 20:43:06 #179
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_76901254
Draadjespoep is idd aankomende tandjes, maar dat wil niet zeggen dat ze ook echt komen helaas. Lennon heeft er bij tijd en wijle last van, maar niet altijd tandjes erbij helaas.

Mikoxx, wij hebben er een van het eigen merk van Prenatal. Ik vind hem erg handig, rugleuning in meerdere standen verstelbaar. Hij is ook niet belachlijk duur. Voor Twan had ik een McLaren, had ik nu ook wel weer willen hebben, maar vond ze gewoon veel te duur ook omdat de buggy van Prenatal dezelfde functies heeft. Het is vooral proberen en testen in de winkel denk ik.

Tinuviel, als het water niet te heet is, mag hij gewoon in bad... Als hij hangerig of zo is, zou ik het niet doen... is zo'n gedoe voor zo'n kleintje en helemaal als je je niet lekker voelt.

Oeke, hoe is het vannacht gegaan met Kobus?

Lennon was gisterenavond ook een beetje onrustig, heeft ook last van zn tanden die maar niet willen doorkomen. Hij heeft gelukkig wel vanaf het moment dat ik naar bed ging tot vanmorgen 9 uur geslapen. Alleen dacht ik hem om half 7 te horen en zat ik rechtop in bed, toen hoorde ik niets meer... en ben maar weer verder gaan slapen.
Make love, not war ☮
pi_76904306
Draadjespoep hebben we nog niet gesignaleerd, maar wel al tandjes! Sowieso weinig actie op het poepgebied.

Mikoxx, wij hebben een macLaren, van Snoopy gekocht en hij rijdt als een tierelier! Echt erg fijn, alleen ik hou niet zo van buggy's, ik ben echt een draagdoekmama.

Kusje voor Jair!

Lekker lang geslapen die Lennon. Hier niet hoor, het was bal! Om half 5 kwam mijn lief uit zijn werk en 3 maal raden wie er wakker waren.
Gelukkig vielen we alledrie snel in slaap maar om half 8 was Ko wel erg wakker weer.
Zielig voor lief. Dus het ochtendslaapje hebben ze tegelijk gedaan en 's middags heeft P. ook nog even kunnen slapen.
Vannacht moet hij weer werken en ik ben benieuwd hoe hij ons dan aantreft.
Zo zielig, ik deed wat dentinox op Ko zijn aanstormende tandjes en hij trok echt zijn hoofd terug en begon heel hard te brullen.

Vanmiddag de Triptrap gehaald en Ko zit er heerlijk in! Ik ben er erg blij mee, vind het ook heel gezellig dat hij zo bij je aan tafel zit.
Verder heb ik niet veel gekocht, en moet ik eerlijk zeggen dat ik het een vreselijke winkel vind met stom personeel. Hele jonge meiden die niet erg behulpzaam waren. En ook niks op voorraad. En helemaal geen leuke schoentjes/laarsjes.
Het was wel heel gezellig met mijn mama, die Ko vandaag eens in zijn hele 'actieve' bui heeft gezien. Ze was ervan onder de indruk.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_76905467
piept weer eens om een hoekje
Ben hier een tijdje niet geweest, ik kon gewoon de tijd niet vinden om er even voor te gaan zitten....ik ben superdruk met werk (er moet een proefschrift af ) en de tijd daarnaast ben ik lekker met die mannen in de weer. En ik begon er net een beetje in te komen hier..... nougoed, ik begin gewoon weer opnieuw

En ondertussen heb ik allemaal verjaardagen gemist (Elin, Seb, Annicka, Fee, nog gefeliciteerd!!)
En ook weer nieuwe kleine grote beebjes hier!

Met Mees gaat het erg goed, het is gewoon zo'n lekker vrolijk clowntje

Helaas ook tandenleed hier, twee ondertandjes zijn net door, en nu staan er twee boventanden op doorbreken. Althans, dat hoop ik echt, want hij heeft er superveel last van. Dus Oeke, die nachtelijke tafereeltjes klinken bekend... Wat ik wel heel schattig vind is dat hij er altijd bij probeert te lachen, ook als hij er duidelijk veel last van heeft (dus ook om half 4 's nachts is het hier best gezellig )

Wow Tess die tijgert, en Graeme met zijn eerste tijgerpogingen! Dan kan dan zo snel gaan ineens!

Mikoxx, wij hebben ook een mclaren (via mp voor een leuk prijsje), en die bevalt prima. We hebben ook een buggy van prenatal gehad, maar ik vind deze echt beter rijden.

Jair, beterschap!

En sorry voor alle gebeurtenissen van jullie kleintjes die ik gemist heb de afgelopen weken en waar ik nu niet op reageer
pi_76906524
Mikoxx, wij hebben ook die van Prenatal, bevalt prima.

Oeke, wat sneu voor Ko dat hij zo last heeft van zn tandjes En de Prenatal vind ik eigenlijk ook altijd een beetje tegenvallen. Vooral veel kleertjes voor meisjes, en voor jongens vind ik er meestal niet zoveel bijzonders tussen hangen, wat dan ook nog betaalbaar is... En idd, dat personeel

Jula, wat een ontzettend leuke foto van Mees!

Wij hebben Graeme vanmorgen even boven op de grond laten spelen. Boven hebben we laminaat (beneden tegels). Hij heeft best wel snel achteruit geschoven door de kamer heen, zo cute! Het laminaat is veel gladder dan onze tegels beneden, dus dat ging natuurljk een stuk makkelijker. Voortaan maar wat vaker ook boven spelen, en dan kijken of hij het tijgeren vooruit ook helemaal door kan krijgen haha
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_76906913
Hele leuke foto inderdaad! Wat is Mees een vrolijkerd en wat lief dat hij door alle pijn nog heen probeert te lachen.

Ko die wil dan het liefst met me knuffelen maar ook met zijn papa, dan draait hij echt van de een naar de ander als hij tussen ons in ligt. Zo lief!

Graeme ook al zo lekker aan de schuif! Goed idee om wat vaker boven te spelen als het daar wat schuif-vriendelijker is.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_76923465
Apart dat het bij jullie ook zo is doorkomende boventanden en een kind (jongen) wat daar veel last van heeft. Jair heeft precies hetzelfde. Hij ligt nu in bed. Hij is doodmoe en heeft duidelijk veel last van zijn tanden. Joh als je zijn kwijl zou opvangen zou je er om een uur of twee een hele schaal mee kunnen vullen. Wij zijn dus nu weer vaker per dag aan het omkleden omdat het t-shirt en romper gewoon heel nat worden.

Leuke foto van Mees idd, heel vrolijk en lekker spelend mannetje. En zijn haar staat alle kanten op.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zondag 17 januari 2010 @ 15:30:06 #185
114177 Diaan73
pi_76925564
Wat een vrolijke Mees

Tinuviel ik heb slabbetjes van SillyBillyz en die houden nog wel wat kwijl tegen. Als Lennon zoveel kwijlt, krijgt hij die om en zo houden we het rompertje en shirt redelijk droog. Het ziet er niet zo mooi uit, maar werkt wel. Ik heb ze via internet besteld, maar ik zag gisteren bij Prenatal dat ze daar nu ook te koop zijn.

Ik koop heel vaak kleertjes bij Prenatal trouwens, ik vind ze daar erg leuke jongenskleding hebben. Gewoon van het Prenatalmerk zelf. Ik kom in 3 verschillende (Almelo, Hengelo en Enschede) en zie wel dat er wat verschillen zijn voor wat betreft de collectie. Gisteren trouwens goed geslaagd bij Villa Happ: "alles" met 50% korting en daarna ook nog 20% extra kassakorting. Ik had 6 shirtjes en een broek voor ong. 33 euro. Normale waarde was ruim 80 euro. Leuk shoppen

Graeme ook al aan het schuiven!!
Make love, not war ☮
pi_76930044
Bedankt voor de tip. manlief heeft net wat Sillybillyz gekocht. Hij heeft echt twee t-shirts en een romper tot op uitwringen volgekwijld.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zondag 17 januari 2010 @ 19:52:41 #187
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_76935578
Jula en Mees

Arme Ko, zo'n last van je tandjes...

Hier ook regelmatig prenatal kleertjes, maar heb laatst bij c&a ook leuke dingen gekocht!

Graeme aan de schuif Ik wacht geduldig op wat komen gaat

Dank voor de buggy tips. Ga eens even op zoektocht! Die van McLaren vind ik wel duur, maar mss via mp idd. En die van prenatal is in de aanbieding (70 euro), maar is uitverkocht tuurlijk...
  zondag 17 januari 2010 @ 19:55:54 #188
114177 Diaan73
pi_76935720
quote:
Op zondag 17 januari 2010 19:52 schreef mikoxx het volgende:
Jula en Mees

Arme Ko, zo'n last van je tandjes...

Hier ook regelmatig prenatal kleertjes, maar heb laatst bij c&a ook leuke dingen gekocht!

Graeme aan de schuif Ik wacht geduldig op wat komen gaat

Dank voor de buggy tips. Ga eens even op zoektocht! Die van McLaren vind ik wel duur, maar mss via mp idd. En die van prenatal is in de aanbieding (70 euro), maar is uitverkocht tuurlijk...
Die van prenatal hadden ze hier in Enschede gisteren nog staan, voldoende in het zwart..

C&A moet je net geluk hebben, vind ik...
Make love, not war ☮
  zondag 17 januari 2010 @ 19:57:53 #189
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_76935810
Ah, dank voor de tip Diaan. Enschede... is wel een eindje rijden vanaf hier.... even over nadenken hoe k dat kunnen fixen...

was toevallig laatst bij c&a, voor t eerst eigenlijk naar babykleding gekeken. Ik vond t leuk!
  zondag 17 januari 2010 @ 20:00:51 #190
114177 Diaan73
pi_76935945
quote:
Op zondag 17 januari 2010 19:57 schreef mikoxx het volgende:
Ah, dank voor de tip Diaan. Enschede... is wel een eindje rijden vanaf hier.... even over nadenken hoe k dat kunnen fixen...

was toevallig laatst bij c&a, voor t eerst eigenlijk naar babykleding gekeken. Ik vond t leuk!
Almelo is denk ik ook te ver weg of niet? Ik zou ze voor je kunnen kopen in Enschede en meenemen naar mn werk in Almelo. Evt. kan het ook mee naar de OUD-meet eind februari, maar dat duurt nog zooo lang.
Make love, not war ☮
  zondag 17 januari 2010 @ 20:03:46 #191
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_76936083
dat is lief aangeboden. Almelo is nog niet erg ver in deze richting idd. Ik ga hier in de buurt nog wel even kijken bij prenatal. In de webshop waren ze uitverkocht. Maar, dank voor je aanbod, erg lief!
pi_76936287
Jair ook al zo'n last van zijn tanden, hopelijk komen ze snel door! Slim trouwens om een slabbetje om te doen, dat verschonen de hele dag is ook niets (Mees heeft er in ieder geval een hekel aan).

Diaan, dat is nog eens fijn shoppen zo
pi_76936515
Ik zou gewoon even bellen naar vestigingen die bij jou (redelijk) in de buurt zijn Mikoxx, wie weet hebben ze er ergens gewoon nog eentje, of komen ze binnenkort weer binnen.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 17 januari 2010 @ 20:13:09 #194
114177 Diaan73
pi_76936544
quote:
Op zondag 17 januari 2010 20:03 schreef mikoxx het volgende:
dat is lief aangeboden. Almelo is nog niet erg ver in deze richting idd. Ik ga hier in de buurt nog wel even kijken bij prenatal. In de webshop waren ze uitverkocht. Maar, dank voor je aanbod, erg lief!
Nou als je nog gebruik wil maken van mn aanbod, hoor of lees ik het wel. Succes!!! Die buggy zag er trouwens erg goed uit, ook een mooie voetenzak erbij. Het is dat ik al een nieuwe had....

Heerlijk shoppen... nu mag ik even niet meer. Ik heb afgelopen week in totaal denk ik wel 10 shirts en 3 broeken gekocht. De week daarvoor ook al een shirt en een broek. Nou ja, je kunt er nooit teveel kleding hebben, toch? Binnenkort toch maar even maatjes 68 en 74 op de foto zetten en in V&A zetten.
Make love, not war ☮
  zondag 17 januari 2010 @ 20:13:40 #195
114177 Diaan73
pi_76936561
quote:
Op zondag 17 januari 2010 20:12 schreef tessie het volgende:
Ik zou gewoon even bellen naar vestigingen die bij jou (redelijk) in de buurt zijn Mikoxx, wie weet hebben ze er ergens gewoon nog eentje, of komen ze binnenkort weer binnen.
Of kunnen ze misschien nog laten overkomen van een ander filiaal, sommige ketens doen dat ook wel.
Make love, not war ☮
  zondag 17 januari 2010 @ 20:17:55 #196
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_76936790
quote:
Op zondag 17 januari 2010 20:13 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Nou als je nog gebruik wil maken van mn aanbod, hoor of lees ik het wel. Succes!!! Die buggy zag er trouwens erg goed uit, ook een mooie voetenzak erbij. Het is dat ik al een nieuwe had....

Heerlijk shoppen... nu mag ik even niet meer. Ik heb afgelopen week in totaal denk ik wel 10 shirts en 3 broeken gekocht. De week daarvoor ook al een shirt en een broek. Nou ja, je kunt er nooit teveel kleding hebben, toch? Binnenkort toch maar even maatjes 68 en 74 op de foto zetten en in V&A zetten.
Goed plan!
  zondag 17 januari 2010 @ 20:18:21 #197
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_76936812
* mikoxx doet morgen een belronde voor buggy's
  maandag 18 januari 2010 @ 03:53:22 #198
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_76952621
Wat een vrolijke foto van Mees! Jula, hopen dat het snel over is met dat tandenleed...

En wat veel beginnende kruipers!

Hier ben ik eindelijk weer online, mijn laptop had het begeven op vrijdag morgen, gisteren een nieuwe aangeschaft, want die oude, dat kon echt niet meer... Enige voorwaarde is dat dochter er niet meer aan mag komen, want die heeft van de oude laptop wel 4 toetsen afgesloopt.....

Verder geeft Beisan regelmatig over 's ochtends. Steeds kleine beetjes, maar het heeft wel echt die zurige overgeeflucht... Ze heeft er verder weinig last van, en ik heb het vaak pas door als ze weer lekker met haar handen door die troep heeft zitten vegen, maar ik vind het toch een beetje naar voor haar. Herkent een van jullie dit? Ik heb geen idee of het te maken heeft met bepaalde voeding oid, maar ze eet niets nieuws of bijzonders, en al helemaal niet 's ochtends vroeg...
De man denkt dat het de kou is (hij denkt bij alles dat ze kou heeft gevat........) en mijn moeder denkt dat ze teveel melk krijgt. Andere ideeen?
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_76953314
Ik herken het niet Basboussa.

Pfff Tess heeft een bovenste luchtweginfectie. Ze hoest dr longen uit dr lijf. M is vannacht naar de hap geweest.
Dit was slapeloze nacht nummer 3.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 18 januari 2010 @ 10:29:49 #200
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_76956313
He, Tess toch. Balen Vicky. Veel beterschap.

Basboussa, ik herken het ook niet. Ook veel beterschap!

Jula, wat een leuke foto!

Ook hier tandenleed. De onderste 2 deden niet zo'n pijn. Er is nu bovenin een hoektand door en daar heeft ie ook niet echt last van gehad. Maar de voorste 2 van boven komen er nu aan en hij moppert de hele dag, arm ding. Gelukkig zorgt wandelen voor de nodig afleiding, dus we zijn om 08.30 al naar oma vertrokken en weer terug.
Niet mieten! Door gieten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')