Aankomende tandjes jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:47 schreef miss_sly het volgende:
Even een vraagje aan de mama's van grotere baby'tjes: draadjespoep, wat is dat?
Hier net toen ik de luier uitdeed echt poep die in draadjes van de ene bil naar de andere ging. Wordt dat bedoeld met draadjespoep? En is dat een symptoom van aankomende tandjes?
Die van prenatal hadden ze hier in Enschede gisteren nog staan, voldoende in het zwart..quote:Op zondag 17 januari 2010 19:52 schreef mikoxx het volgende:
Jula en Mees![]()
Arme Ko, zo'n last van je tandjes...![]()
Hier ook regelmatig prenatal kleertjes, maar heb laatst bij c&a ook leuke dingen gekocht!![]()
Graeme aan de schuif![]()
Ik wacht geduldig op wat komen gaat
Dank voor de buggy tips. Ga eens even op zoektocht! Die van McLaren vind ik wel duur, maar mss via mp idd. En die van prenatal is in de aanbieding (70 euro), maar is uitverkochttuurlijk...
Almelo is denk ik ook te ver weg of niet? Ik zou ze voor je kunnen kopen in Enschede en meenemen naar mn werk in Almelo. Evt. kan het ook mee naar de OUD-meet eind februari, maar dat duurt nog zooo lang.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:57 schreef mikoxx het volgende:
Ah, dank voor de tip Diaan. Enschede... is wel een eindje rijden vanaf hier.... even over nadenken hoe k dat kunnen fixen...
was toevallig laatst bij c&a, voor t eerst eigenlijk naar babykleding gekeken. Ik vond t leuk!
Nou als je nog gebruik wil maken van mn aanbod, hoor of lees ik het wel. Succes!!! Die buggy zag er trouwens erg goed uit, ook een mooie voetenzak erbij. Het is dat ik al een nieuwe had....quote:Op zondag 17 januari 2010 20:03 schreef mikoxx het volgende:
dat is lief aangeboden. Almelo is nog niet erg ver in deze richting idd. Ik ga hier in de buurt nog wel even kijken bij prenatal. In de webshop waren ze uitverkocht. Maar, dank voor je aanbod, erg lief!
Of kunnen ze misschien nog laten overkomen van een ander filiaal, sommige ketens doen dat ook wel.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:12 schreef tessie het volgende:
Ik zou gewoon even bellen naar vestigingen die bij jou (redelijk) in de buurt zijn Mikoxx, wie weet hebben ze er ergens gewoon nog eentje, of komen ze binnenkort weer binnen.
Goed plan!quote:Op zondag 17 januari 2010 20:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou als je nog gebruik wil maken van mn aanbod, hoor of lees ik het wel. Succes!!! Die buggy zag er trouwens erg goed uit, ook een mooie voetenzak erbij. Het is dat ik al een nieuwe had....
Heerlijk shoppen... nu mag ik even niet meer. Ik heb afgelopen week in totaal denk ik wel 10 shirts en 3 broeken gekocht. De week daarvoor ook al een shirt en een broek. Nou ja, je kunt er nooit teveel kleding hebben, toch? Binnenkort toch maar even maatjes 68 en 74 op de foto zetten en in V&A zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |