ik ga je pm-en over dit slaapprobleem hebben wij ook (gehad) even afkloppenquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:24 schreef mikoxx het volgende:
Meen je dat MeNicole, ik ga er eens op letten!
Gefeli met de 6 mnd van Leander![]()
![]()
Wat geven jullie als 'laatste fles'? Onze mannen weigeren nog steeds 's nachts in 1 ruk door te slapen (lees: ze zijn pp ongeveer 6 a7 keer wakker). We geven nu nutrix in de laatste fles, maar denken erover om eens iets anders te gaan proberen......
Niks nie pmmen. De mijne moet ook doorslapen. Tis er dan wel 1 maar jaquote:Op donderdag 14 januari 2010 07:43 schreef MamaNik het volgende:
[..]
ik ga je pm-en over dit slaapprobleem hebben wij ook (gehad) even afkloppen
hahaha Sorry, zal het even in het kort neer typen wil je meer weten moet je mij maar pm-enquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:16 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Niks nie pmmen. De mijne moet ook doorslapen. Tis er dan wel 1 maar ja![]()
De laatste paar dagen is het zwaar belabbert. Voor 00:00 ben ik er al 4 keer uitgeweest meestal. En dan tot 04:00 weer keer of 4. Begin het nu echt te merken.
hmm raar inderdaad, wel proberen te doorbreken. Maar ik ben altijd als de dood dat de andere 2 ook wakker worden :S Succes het weekend!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:17 schreef MeNicole2 het volgende:
Stomme is dat Leander dus de ene keer wel gewoon door slaapt en de andere keer het bagger is. Nu is het misschien ook wel weer een sprongentje ofzo hoor. Maar ik ben bang dat het zo langzaam een gewoonte word om die fles van 04:00. want als ie om 00:00 een fles krijgt wil ie om 04:00 ook weer. En de laatste tijd word ie ook tussendoor tig keer wakker. Eerst dacht ik dat ie het koud had maar ook met extra warmte slaapt ie niet. Hij wil zelfs niet bij ons in bed. Dus tis ook niet dat ie zich eenzaam ofzo voelt.
Maar van het weekend gaan we het anders doen hebben we vannacht besloten. De 5-10-15 minuten methode eens proberen. Want we merken wel dat is na 10 minuten huilen (gillen) vanzelf weer in slaap valt en dan meestal langer achter elkaar slaapt dan als we hem troosten enzo.
Helemaal iets anders.. Waar dweilen jullie de vloer mee? Eerst deed ik altijd gewoon met laminaatreiniger maar nu Leander geregeld aan de vloer ligt te likken lijkt me dat niet zo lekker. Wat is verstandig om te gebruiken? Kan ik daar dat denthol spul voor gebruiken?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:21 schreef Vicky het volgende:
nou het hek is van de dam hoor..![]()
Ik heb een tijgerende baby
![]()
ze gaat nu echt de hele kamer door!!
Ik heb niets gebarricardeerdquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:02 schreef mikoxx het volgende:
Tess!!Filmpje??
Knappe meid!
Dank voor jullie meedenken hoor! Superfijn is dat, is echt het grote voordeel van fok vind ik, je krijgt lekker snel respons![]()
MeNicole,het lijkt me niet nodig om met iets anders te dweilen dan met laminaatreiniger. Maar, als t jou 'rust' geeft, zou ik idd naar groene zeep gaan. Dettol vind ik stinken (maar da's persoonlijk natuurlijk)
Hier wordt trouwens de kamer doorgerold. Best lastig met verwarmingen en hoekige uitsteeksels hier en daar. Hoe doen jullie dat? Barricaderen of?
Oh, en Leander!!![]()
Ik zeg ook niks, maar die ene nacht is nu al meegenomenquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:13 schreef mikoxx het volgende:
Vannacht ging goed! We zijn er 1x uit geweest, dus het mag in de krant! Nu nog doorzetten, ze liggen nu, dus ik ben benieuwd..... ik zeg niks![]()
Ik bedoel met barricaderen eigenlijk meer dat onze man er tegenaan rolt, dus hij gooit zijn hoofd opzij en rollen maar en dat dus tegen de verwarming. Niet dat hij t aanraakt met z'n handen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |