abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76737685
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 20:53 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Fietskar.... dus..... ben druk op zoek. En, lief en ik willen allebei een voorzitje straks....
Voor als het slecht weer is
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_76737796
Ja ik zou met twee kinderen ook gewoon in het weekend samen boodschappen gaan doen voor de hele week. Lijkt me anders geen doen. Als je één kindje los in de kar zet, gaat die denk ik ook wel lopen 'klieren' met je boodschappen... Ik zie het al voor me, alles wordt uit de wagen gesmeten enzo
Een wagentje met twee zitjes zou ideaal zijn. Schrijf een brief naar je buurtsuper!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_76737862
Wij doen dus ook bijna nooit boodschappen met beide kinders erbij, is gewoon geen doen. Meestal doet M. de boodschappen voo de hele week.

We zijn vandaag aan het kokerellen geweest voor Tess. Vanavond had ze paksoi met wortel, couscous, vis en rozijntjes lang leve het opperdepopboek en ze vond het ZALIG!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 21:00:44 #104
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_76737944
Ja ik ga t maar eens in de ideenbus mikken, wie weet. Het is wel echt weer zoiets van: oh ja, dat dus niet met een tweeling. Zo kom je toch best wel eens dingetjes tegen hoor, alsof ik de enige ben ofzo

Wat je zegt Tessie ' erin eruit erin eruit ' haha! Gaan we maar niet doen. Gaat ook niet passen ben ik bang, als ik de 'grote boodschappen' doe. Nee, dan maar alleen! (of 1 kindje mee natuurlijk )
  dinsdag 12 januari 2010 @ 21:01:38 #105
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_76737993
vicky! en Tess
pi_76738802
Oeh klinkt lekker Vicky! En hoe geef je dat dan? Is dat gepureerd ofzo?
pi_76751691
Van die winkelwagentjes bestaan idd wel. Ze hebben ze hier bij de intratuin.

Vandaag is Leander precies 6 maand. En wat is het snel gegaan Misschien voor mijn gevoel nog sneller als bij Mikael. Maar hij is zo leuk ook. Zo anders dan zijn broer. Zo vrolijk en ondeugend, zo lief en gek op stofjes. Zo gek op knuffelen en zo gek op gek doen. Hij moet zo lachen om bepaalde woorden hepatitus en zo lachen om zijn broer. Hij is zo blij altijd als Mikael terug komt van zijn papa, dan pakt ie hem echt met 2 handjes vast om hem helemaal uitgebreid te bekijken en te bekwijlen Ja de kleine man is een half jaar
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  woensdag 13 januari 2010 @ 09:24:26 #108
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_76751775
Meen je dat MeNicole, ik ga er eens op letten!
Gefeli met de 6 mnd van Leander

Wat geven jullie als 'laatste fles'? Onze mannen weigeren nog steeds 's nachts in 1 ruk door te slapen (lees: ze zijn pp ongeveer 6 a7 keer wakker ). We geven nu nutrix in de laatste fles, maar denken erover om eens iets anders te gaan proberen......
pi_76751840
Wij hebben ook al vanalles geprobeert door de laatste fles. Maar niks helpt. Nu krijgt ie alleen rijstebloem erdoor. Of hij nu pap of gewoon alleen fv krijgt hij wil om 4 uur weer een fles. Of ie de laatste fles nu om 20:00 krijgt of om 23:00. Ben bang dat het er al in zit
pi_76751927
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 09:24 schreef mikoxx het volgende:

Wat geven jullie als 'laatste fles'? Onze mannen weigeren nog steeds 's nachts in 1 ruk door te slapen (lees: ze zijn pp ongeveer 6 a7 keer wakker ). We geven nu nutrix in de laatste fles, maar denken erover om eens iets anders te gaan proberen......
welkom MeNicole en Leander
Idd, Intratuin heeft dubbele zitjes in de wagens

Tess krijgt rond 19.30 haar laatste fles en daar zit nutrix in.

Tess is echt een mama's kindje... Ze zat gister bij M. en ze bleef me maar zoeken. Als ze me zag was het goed, als ze me niet meer zag was het piepen.
Gister lag ze op de grond en ze was aan het piepen, ik loop nar haar toe, kijk haar aan en ze doet haar armpjes omhoog.. ik moest haar oppakken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 13 januari 2010 @ 09:52:11 #111
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_76752346
tess Dat gebaar ken ik Vicky, zo lieieieieieffff!!
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:12:56 #112
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_76754907
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 09:24 schreef mikoxx het volgende:

Mogen ze nog geen granen van Bambix?? Die vult misschien meer... anders van een bordje geven, dan is het wat dikker... deze mogen ze al toch?

Tess wat een lief gebaar.

Nikole, Leander alweer een half jaar... wat fijn dat het zo'n vrolijk mannetje is.

Edit:
Make love, not war ☮
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:18:08 #113
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_76755142
Diaan, die mogen ze idd maar het cb adviseerde ons dat 's morgens te geven. ivm energie overdag enzo. Zou het een probleem zijn als we die 2x per dag geven? En idd, van een bordje is nog wel een idee. Maar: 's avonds...?? Deed jij dat ook zo? Jij geeft nu toch biscuitpap 's avonds?
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:25:25 #114
114177 Diaan73
pi_76755424
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:18 schreef mikoxx het volgende:
Diaan, die mogen ze idd maar het cb adviseerde ons dat 's morgens te geven. ivm energie overdag enzo. Zou het een probleem zijn als we die 2x per dag geven? En idd, van een bordje is nog wel een idee. Maar: 's avonds...?? Deed jij dat ook zo? Jij geeft nu toch biscuitpap 's avonds?
Je bedoelt 's avonds van een bordje? Yeps, Lennon heeft tot half december 's morgens nog uit de fles gehad, maar krijgt al veel langer 's avonds van een bordje. Ik heb nooit nutrix en granenpap samen als in de een 's morgens en de ander 's avonds gebruikt. Toen we klaar waren met nutrix, ben ik overgegaan op de granenpap, voor zowel 's morgens als 's avonds. Sinds half december ofzo wilde Lennon de granenpap niet meer, elke keer moeilijk doen. Toen ben ik overgaan naar melkpap met appel 's morgens en avondpapje met biscuit 's avonds. Die laatste krijgt hij nu nog, al krijgt hij nog maar 50 cc, die zijn we aan het afbouwen. Als dat pak op is, stoppen we met de avondpap. Omdat hij nu gewone melk mag hebben en de pap vanaf 12 maanden, zijn we daarmee begonnen 's morgens. En dat gaat wel goed..
Make love, not war ☮
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:30:34 #115
114177 Diaan73
pi_76755613
Ik zag trouwens net de OP en ik zie dat Elodie ook jarig was afgelopen maandag en ik heb haar en Bass-Miss helemaal niet gefeliciteerd Bij deze alsnog van harte gefeliciteerd Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad.

En nu staat Lennon bovenaan...
Make love, not war ☮
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:37:24 #116
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_76755861
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:25 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Je bedoelt 's avonds van een bordje? Yeps, Lennon heeft tot half december 's morgens nog uit de fles gehad, maar krijgt al veel langer 's avonds van een bordje. Ik heb nooit nutrix en granenpap samen als in de een 's morgens en de ander 's avonds gebruikt. Toen we klaar waren met nutrix, ben ik overgegaan op de granenpap, voor zowel 's morgens als 's avonds. Sinds half december ofzo wilde Lennon de granenpap niet meer, elke keer moeilijk doen. Toen ben ik overgaan naar melkpap met appel 's morgens en avondpapje met biscuit 's avonds. Die laatste krijgt hij nu nog, al krijgt hij nog maar 50 cc, die zijn we aan het afbouwen. Als dat pak op is, stoppen we met de avondpap. Omdat hij nu gewone melk mag hebben en de pap vanaf 12 maanden, zijn we daarmee begonnen 's morgens. En dat gaat wel goed..
l
Dank je, dat gaan we vanavond maar eens uitproberen dan. Er is zeker geen doorslaapgarantiebewijs bij? Jullie staan dus bovenaan, dat lijkt me zó gek: je kindje 1! Dubbel gevoel...
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:47:27 #117
114177 Diaan73
pi_76756237
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:37 schreef mikoxx het volgende:

[..]

l
Dank je, dat gaan we vanavond maar eens uitproberen dan. Er is zeker geen doorslaapgarantiebewijs bij? Jullie staan dus bovenaan, dat lijkt me zó gek: je kindje 1! Dubbel gevoel...
nee, helaas niet. Al hebben wij nooit problemen gehad met Lennon en doorslapen.

Het is inderdaad heel gek... helemaal omdat ik ook al een zoon heb van bijna 8...en het dus al een keer heb meegemaakt, is het toch weer bijzonder.
Make love, not war ☮
pi_76756415
Ik moet zowiezo wennen aan de papjes allemaal. Mikael ging rond deze leeftijd al bijna van de fles af helemaal. Soms sta ik ook in de winkel te kijken wat ze toch allemaal hebben. Gelukkig hebben we hier qau Leander niet veel keus. Die vind pap vies.
pi_76759891
Leander ook 6 maanden gefeliciteerd MeNicole

Ik heb Finn nu 's ochtends 2x pap gegeven (melkpap met appel) de eerste keer hield hij zijn mond stijf dicht na 2 happen maar vanochtend hapte hij zelf naar de lepel toe! Hij heeft nog niet veel gehad, maar we bouwen het hopelijk langzaam op!
(de melkpap appel is trouwens in de bonus bij de ah, 2e gratis)

Mikoxx ik zag van de melkpap ook pakken staan met vanille voor 's avonds wat een extra verzadigd gevoel zou moeten geven, misschien is dat iets?
pi_76760183
Gefeliciteerd met de halfjaardag van Leander, MeNicole!

Mikoxx, rijstbloempap zit in principe niet echt iets in, het is alleen dikker. Dus dat werkt bij lang niet alle kindjes om langer een verzadigd gevoel te geven.
Ik zou idd dat granenpapje van bambix eens proberen. Je kan dat ook gewoon in een flesje geven. En als dat niet werkt, dan zou ik idd wat meer erdoor doen en een bordje proberen.

Wel vermoeiend dat ze allebei zo vaak wakker worden 's nachts. Geef je ze dan een speentje ofzo? En maken ze elkaar dan niet wakker?
pi_76770264
Welkom Thijs en Leander!

We hebben de biobimpap van de natuurwinkel met bananensmaak. Maar hij vond het ook niks, dus morgen weer eens proberen. Hij vindt eten steeds leuker! Hij grist alles uit je handen en trekt ook niet meer zo'n vieze smoel, maar probeert echt. Lekker smakken.

Ik voelde net even, maar voortand 1 is door! Een richeltje.
Vandaar dat hij vandaag een stuk relaxter was.
Ik heb hem meegesleept naar allerlei werkafspraken en hij heeft zich voorbeeldig gedragen.
Geslapen tijdens vergaderingen en wakker tijdens de lunch.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 13 januari 2010 @ 18:11:02 #122
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_76771485
Ko een tand

Dank voor jullie tips allemaal! We gaan vanavond de granenpap maar eens uitproberen. Resultaat volgt (morgenavond dan, moet morgen werken). Tessie, t is idd vermoeiend. Ze slapen op aparte kamers, dus elkaar wakker maken, neu dat niet zo zeer. Het is de afwisseling die het zwaar maakt. Soms lig ik er 10 min weer in en dan is nr 2 wakker. Lief en ik wisselen elkaar wel af hoor, maar t maakt dat je zo'n gebroken nacht hebt.
pi_76772560
Ik hoop dat de granenpap helpt bij het doorslapen Mikoxx!

En wat fijn dat Ko zich zo goed gedragen heeft Oeke
pi_76773436
Mikoxx, ik heb een zakje pyamapapje bij de post gehad. Moet ik het naar je opsturen?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:04:19 #125
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_76776210
Welkom Thijs!

Kobus, ben jij vandaag even lekker voorbeeldig geweest

Mila, wat een leuke dag heb jij gehad zo te zien!

Diaan, dies heel gaaf zeg!

Mikoxx, dat lijkt me best een halve volksverhuizing inderdaad... maar je hebt ook van die karren met een soort maxicosi zitje... en dan kan de ander in zijn eigen maxicosi in de wagen zelf. For now... toch?

Dat filmpje van Tess

Hier vandaag weer een halve maaginhoud eruit met het eten van brood. Arm ding... hij doet zo zijn best.
Niet mieten! Door gieten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')