Voor als het slecht weer isquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:53 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Fietskar.... dus..... ben druk op zoek.En, lief en ik willen allebei een voorzitje straks....
quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:24 schreef mikoxx het volgende:
Meen je dat MeNicole, ik ga er eens op letten!
Gefeli met de 6 mnd van Leander![]()
![]()
Wat geven jullie als 'laatste fles'? Onze mannen weigeren nog steeds 's nachts in 1 ruk door te slapen (lees: ze zijn pp ongeveer 6 a7 keer wakker). We geven nu nutrix in de laatste fles, maar denken erover om eens iets anders te gaan proberen......
Mogen ze nog geen granen van Bambix?? Die vult misschien meer... anders van een bordje geven, dan is het wat dikker... deze mogen ze al toch?quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:24 schreef mikoxx het volgende:
Meen je dat MeNicole, ik ga er eens op letten!
Gefeli met de 6 mnd van Leander![]()
![]()
Wat geven jullie als 'laatste fles'? Onze mannen weigeren nog steeds 's nachts in 1 ruk door te slapen (lees: ze zijn pp ongeveer 6 a7 keer wakker). We geven nu nutrix in de laatste fles, maar denken erover om eens iets anders te gaan proberen......
Je bedoelt 's avonds van een bordje? Yeps, Lennon heeft tot half december 's morgens nog uit de fles gehad, maar krijgt al veel langer 's avonds van een bordje. Ik heb nooit nutrix en granenpap samen als in de een 's morgens en de ander 's avonds gebruikt. Toen we klaar waren met nutrix, ben ik overgegaan op de granenpap, voor zowel 's morgens als 's avonds. Sinds half december ofzo wilde Lennon de granenpap niet meer, elke keer moeilijk doen. Toen ben ik overgaan naar melkpap met appel 's morgens en avondpapje met biscuit 's avonds. Die laatste krijgt hij nu nog, al krijgt hij nog maar 50 cc, die zijn we aan het afbouwen. Als dat pak op is, stoppen we met de avondpap. Omdat hij nu gewone melk mag hebben en de pap vanaf 12 maanden, zijn we daarmee begonnen 's morgens. En dat gaat wel goed..quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:18 schreef mikoxx het volgende:
Diaan, die mogen ze iddmaar het cb adviseerde ons dat 's morgens te geven. ivm energie overdag enzo. Zou het een probleem zijn als we die 2x per dag geven? En idd, van een bordje is nog wel een idee. Maar: 's avonds...?? Deed jij dat ook zo? Jij geeft nu toch biscuitpap 's avonds?
lquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je bedoelt 's avonds van een bordje? Yeps, Lennon heeft tot half december 's morgens nog uit de fles gehad, maar krijgt al veel langer 's avonds van een bordje. Ik heb nooit nutrix en granenpap samen als in de een 's morgens en de ander 's avonds gebruikt. Toen we klaar waren met nutrix, ben ik overgegaan op de granenpap, voor zowel 's morgens als 's avonds. Sinds half december ofzo wilde Lennon de granenpap niet meer, elke keer moeilijk doen. Toen ben ik overgaan naar melkpap met appel 's morgens en avondpapje met biscuit 's avonds. Die laatste krijgt hij nu nog, al krijgt hij nog maar 50 cc, die zijn we aan het afbouwen. Als dat pak op is, stoppen we met de avondpap. Omdat hij nu gewone melk mag hebben en de pap vanaf 12 maanden, zijn we daarmee begonnen 's morgens. En dat gaat wel goed..
nee, helaas niet. Al hebben wij nooit problemen gehad met Lennon en doorslapen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:37 schreef mikoxx het volgende:
[..]
l
Dank je, dat gaan we vanavond maar eens uitproberen dan. Er is zeker geen doorslaapgarantiebewijs bij?Jullie staan dus bovenaan, dat lijkt me zó gek: je kindje 1! Dubbel gevoel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |