fakansiequote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:15 schreef -Hans- het volgende:
Maar dat kan toch helemaal niet Timoer !
Waar is Annemieke?
Jeetje, nog steeds?! Maar lekker voor haarquote:
Senk joe!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:29 schreef borisz het volgende:
Mag Timurdoen? Ja dat mag ik
[/mart smeets]
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:50 schreef themauster het volgende:kijk de HH van Pauw en Witteman van gister, zie ik ineens een dorpsgenoot van mij. Jaap Nienhuis die vertelt in half gronings half nederlands over onze ijsbaan
Een cover een klassieker noemenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:28 schreef -Hans- het volgende:
Een klassieker !Soft Cell - Tainted Love
Sorry hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Een cover een klassieker noemen
Het is ook wel goed gedaan hoor, maar geef mij maar het origineelquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wel een goede plaat
2 minuten, damn wat kort maar blijft wel erg lekker inderdaadquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het is ook wel goed gedaan hoor, maar geef mij maar het origineel![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:39 schreef borisz het volgende:
Net definitief mijn handtekening gezet onder de D66kieslijst van Velsen.
Nou dan heeft ze mazzel van volgens mij ligt het minimumloon van een 15 jarige ergens op 3 euro..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:42 schreef -Hans- het volgende:
Beiden verdienen 4 euro in een uur. Wow. Maar ja, ze zijn ook nog jong natuurlijk
.
3 euro?! Tsjonge jonge dat is wel weinig zeg. Betwijfel of je bij de AH of een andere winkel heel veel meer zou verdienen. Ben trouwens benieuwd naar deze Flirt Je Stijfquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:46 schreef alors het volgende:
[..]
Nou dan heeft ze mazzel van volgens mij ligt het minimumloon van een 15 jarige ergens op 3 euro..
Ik verdiende als 17 jarige ook maar 4 euro, kijken hoeveel ik nu ga verdienenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:42 schreef -Hans- het volgende:
Beiden verdienen 4 euro in een uur. Wow. Maar ja, ze zijn ook nog jong natuurlijk
.
Maar jij doet hetzelfde werk ?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:49 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik verdiende als 17 jarige ook maar 4 euro, kijken hoeveel ik nu ga verdienenZal wel 25 cent omhoog gaan
.
2,76 inc vakantiegeld zelfsquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
3 euro?! Tsjonge jonge dat is wel weinig zeg. Betwijfel of je bij de AH of een andere winkel heel veel meer zou verdienen. Ben trouwens benieuwd naar deze Flirt Je Stijf.
lolquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:52 schreef alors het volgende:
75 euro daar moet ze bijna 4 volle dagen voor werkenik had het wel geweten.
je quote te snel, ik had het met 2,76 berekent, maar ze verdient meer. Maar alsnog veel werken voor haarquote:
Haha, ja iddquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:54 schreef alors het volgende:
[..]
je quote te snel, ik had het met 2,76 berekent, maar ze verdient meer. Maar alsnog veel werken voor haar
Heb er ook ervaring mee en het was idd altijd wel geinigquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:55 schreef Paul het volgende:
Ik werkte ook altijd voor een paar euro bij de supermarkt, maarja boeiend het was wel altijd dikke pret met elkaar
Wat een fake gelul 3fm zit op 88.60 terwijl de piraat op 94.50 zitquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=9222
Ik ook. En zeker met die periode. Top 1000... Alsof er 1000 topplaten in de laatste tien jaar gemaakt zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:00 schreef alors het volgende:
[..]
ik heb het nu wel gehad met al die top zoveels eigenlijk...
Roels top10.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ook. En zeker met die periode. Top 1000... Alsof er 1000 topplaten in de laatste tien jaar gemaakt zijn.
Ah, als ze mijn lijst pakken zijn ze al op de helft.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
1 t/m 10 = commerciële Coldplay baggerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ookquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:39 schreef Brennel het volgende:
Middag
Wat vind ik dit een waardeloze, irritante k*tplaat
Waarom denk je dat we daar heen gaan?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:38 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Netjes!
Death Valley, dat doet mij altijd denken aan Bassie en Adriaan.
http://www.3fm.nl/page/3fm_uitzendinggemist/dag/vrijdagquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:25 schreef Bol_Wan het volgende:
goedeMiddag!
heb Der rudy gister gemist, is het ergens terg te luisteren?
http://www.3fm.nl/page/3fm_uitzendinggemist/dag/vrijdagquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:25 schreef Bol_Wan het volgende:
goedeMiddag!
heb Der rudy gister gemist, is het ergens terg te luisteren?
Tour door de USA, met al die pretparken, nationale parken etcquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:44 schreef Timo20 het volgende:
goedeMIDDAG!!![]()
![]()
[..]
Waarom denk je dat we daar heen gaan?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:44 schreef Timo20 het volgende:
goedeMIDDAG!!![]()
![]()
[..]
Waarom denk je dat we daar heen gaan?
tof, thnx.. trouwens: Little Lion manquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:32 schreef themauster het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/page/3fm_uitzendinggemist/dag/vrijdag
Die gaan nog wel stijgen! Heb het idee dat hij steeds meer wordt gedraaid.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
Heerlijl Little lion man in de top 50
draaien wil nog niet zeggen kopenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:09 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Die gaan nog wel stijgen! Heb het idee dat hij steeds meer wordt gedraaid.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op je desktop ruimte , nog meer ruimte om te vervuilen
Maakt niet uitquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
draaien wil nog niet zeggen kopen
stuurt mp3 aan sj0rszquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:48 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Maakt niet uitZolang hij gedraaid wordt, ben ik een gelukkig man
Whehe, niet nodigquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lol kom in de nieuwsgroepen Dalet Radiostation tegen, dacht dat Dalet custom 3fm was.
Jij hebt al sneeuw? 't is hier atm nog geen sneeuw maar volgens mij kan het binnen enkele minuten echt los barsten.. Die wind is echt zwaar klote. Ben door de wind bijna 45 minuten onderweg geweest waar normaliter 30 minuten wel haalbaar is.quote:
ja is ook klote, hier bij zee is het nooit windstil dus het waait hier nog veel harder dan landinwaarts. niet echt fijnquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij hebt al sneeuw? 't is hier atm nog geen sneeuw maar volgens mij kan het binnen enkele minuten echt los barsten.. Die wind is echt zwaar klote. Ben door de wind bijna 45 minuten onderweg geweest waar normaliter 30 minuten wel haalbaar is.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lol kom in de nieuwsgroepen Dalet Radiostation tegen, dacht dat Dalet custom 3fm was.
3 na 12 radioquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Dus we kunnen ons eigen 3FM gaan draaien?
3.1FM,
Dat is wel een nadeel van het wonen in het Noorden, de wind. Het is eigenlijk zelden echt windstil.. Naja, normaliter geen probleem maar op dit soort dagen wel erg vervelend. Ik ga er in elk geval niet meer uitquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:10 schreef themauster het volgende:
[..]
ja is ook klote, hier bij zee is het nooit windstil dus het waait hier nog veel harder dan landinwaarts. niet echt fijn
Stel hem straks wel beschikbaarquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Dus we kunnen ons eigen 3FM gaan draaien?
3.1FM.
In 3na 12 radio gooien we de hophip eruit en alleen nog maar dance en gitaren draaienquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kane wordt verbannen van 3.1FM radio
Hier sneeuwt het al sinds 6.30 onafgebroken. En die wind inderdaadquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij hebt al sneeuw? 't is hier atm nog geen sneeuw maar volgens mij kan het binnen enkele minuten echt los barsten.. Die wind is echt zwaar klote. Ben door de wind bijna 45 minuten onderweg geweest waar normaliter 30 minuten wel haalbaar is.
Jup, hier nu ook maar het stelt nog niet heel veel voorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:34 schreef themauster het volgende:
Hans hier in het noorden van de provincie sneeuwt het hevig en bij jou daar in de stad?
Vanaf 's ochtends vroeg al?! damnquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:36 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hier sneeuwt het al sinds 6.30 onafgebroken. En die wind inderdaadbizar weer zo
Iemand vond ergens in de nieuwsgroepen Dalet, dus nu willen mensen 3.1 FM, 3 na 12 radio gaan doenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:35 schreef naatje_1 het volgende:
Maar ik volg het ff niet, 3.1FM, hoedatzo?
is een grapje omdat de dalet die 3fm gebruikt te downloaden is. Daarop kwam de parodie 3 na 12quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:35 schreef naatje_1 het volgende:
Maar ik volg het ff niet, 3.1FM, hoedatzo?
quote:Top 20 in de 3FM-reeks op 08-01-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruikerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.02. 087 Roel_Jewel
03. 060 morpheus_at_work
04. 048 naatje_1
05. 048 themauster
06. 047 alors
07. 039 gerbenp
08. 036 Piles
09. 022 Litton-Lane
10. 022 Sirolf
11. 022 3FMaster
12. 017 Sunnythesun
13. 017 Brennel
14. 015 TradeMarkie
15. 015 Ofyles2
16. 011 Derek010
17. 011 Captain_Slow
18. 010 Briggy
19. 010 borisz
20. 009 Sersjee
Reeks-statistieken!
In het weekend krijg je Hans Closed Radio. Natuurlijk ook de COSclassics op vrijdag 18.00quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is een grapje omdat de dalet die 3fm gebruikt te downloaden is. Daarop kwam de parodie 3 na 12
Wordt die plaat nog steeds gedraaid?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:54 schreef -Hans- het volgende:
Broodje bakpao staat nog op 1 mensen !!
Wie is hier nou de snackbar, jij of ik ?! Hakkuuuuuhh![]()
Die plaat schijnt nog altijd vreselijk populair te zijn. Anders sta je ook niet op 1 natuurlijkquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:22 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Wordt die plaat nog steeds gedraaid?
Klein detail'tje.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:54 schreef -Hans- het volgende:
Wie is hier nou de snackbar, jij gij of ik ?! Hakkuuuuuhh![]()
Maar jij stond toch zeker ook los te gaan op het hakkuh stukje?!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:24 schreef Sj0rSz het volgende:
Ik hoorde hem gister bij ons in de kroeg ook weer! En iedereen gaat dan los.
Dus ja, populair issie zeker.
Is het gij?! Wist ik nietquote:
Haha, dat kan ik inderdaad nog welquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar jij stond toch zeker ook los te gaan op het hakkuh stukje?!
Eens! het echte oldskool werk is dat. Geweldigquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:28 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Haha, dat kan ik inderdaad nog wel
Maar dan hoor ik liever iets van Dune of Charly Lownoise en Mental Theo
Nostalgie ende zo!
Direct andere kroeg opzoeken.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:24 schreef Sj0rSz het volgende:
Ik hoorde hem gister bij ons in de kroeg ook weer! En iedereen gaat dan los.
Dus ja, populair issie zeker.
Van de week hoorde ik Dune bij RabRadioquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eens! het echte oldskool werk is dat. Geweldig
Drie minuten afzien lukt in dat geval nog wel hoorquote:
Die heb ik ook gehoord! geluid ging toen ook even extra hardquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:32 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Van de week hoorde ik Dune bij RabRadio
Jammer dat ik niet ff los kon gaan xD
[..]
Drie minuten afzien lukt in dat geval nog wel hoor
Broodje is zo oud dat het vast loopt te schimmelenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:22 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Wordt die plaat nog steeds gedraaid?
Zo te zien blijft het zuiden des lands gespaard , moet morgen om 9:30 richting de efteling rijdenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:51 schreef themauster het volgende:
zo weeralarm afgegeven hier, inmiddels zijn de sneeuwduinen zichtbaar. Gelukkig hoeft de vrouw des huizes dit weekend niet te werken in UMCG in Groningen
Succesquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zo te zien blijft het zuiden des lands gespaard , moet morgen om 9:30 richting de efteling rijden
Midden des lands tot nu toe ook , beetje nep sneeuwen veel waaien.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:55 schreef Cee het volgende:
[..]
SuccesHier is het inderdaad op dit moment kalm wat sneeuw-volume betreft. Weinig gevallen, veel gewaaid.
Toch dan maar weer eens luisteren straksquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:59 schreef themauster het volgende:
@paul3fm:Zin in een fuif. Komt goed uit. Straks Sense of Dance invallen van Ajoud.
ja ik ook, hij werkt veel dit weekend als hij moet invallen voor ajoud en annemiekequote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Toch dan maar weer eens luisteren straks
Lange avond met Paul , ook wel weer eens lekker.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:02 schreef themauster het volgende:
[..]
ja ik ook, hij werkt veel dit weekend als hij moet invallen voor ajoud en annemieke
YES ! YES! YES!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:59 schreef themauster het volgende:
@paul3fm:Zin in een fuif. Komt goed uit. Straks Sense of Dance invallen van Ajoud.
Dus Paul Gabbering vanavond
Idem hiero ! SoD heb ik dan weer wat vaker gehoord. Tof programmaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:31 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb echt suuuuperlang geen Weekend DNA gehoord.
Haha ja ik ook, ging een beetje laat slapen steeds.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Idem hiero ! SoD heb ik dan weer wat vaker gehoord. Tof programma.
lolquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:43 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Haha ja ik ook, ging een beetje laat slapen steeds.
Het is wel weer leuk geweest inderdaad.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
lol. Leuk die tips, maar hoor liever vette hits..!
Zal kijken wat ik voor je kan doen !quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:47 schreef Noortje. het volgende:
Nou Hans, strooi jij eens cayennepeper in je sokken.
Maak je wel een stappenplan dmv foto's?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal kijken wat ik voor je kan doen !
Als mijn cam het weer doet lijkt me dat geen probleemquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:49 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maak je wel een stappenplan dmv foto's?
Jup, toffe plaat dit !quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:53 schreef Noortje. het volgende:
SiaIk kon d'r stem niet plaatsen maar Sia. Wow. Da's iets anders.
Sorry !quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:48 schreef Noortje. het volgende:
Ik wist dat je iets negatiefs ging zeggen.
Misschien kom je er wel mee in de uitzending.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als mijn cam het weer doet lijkt me dat geen probleem
Dat zou wat zijn zegquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:53 schreef Noortje. het volgende:
Misschien kom je er wel mee in de uitzending.
Ah, gelukkig! was trouwens Waylon.. wist ik niet. Vond zijn vorige single echt een stuk toffer.quote:
jaa! misschien win ik er wel een prijs meequote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:56 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Alle tips uitvoeren en er een animatie van maken.
IK ZEG DOEN!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
jaa! misschien win ik er wel een prijs mee.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb samen met m'n vriendin ook het Wij zijn Nietig wij zijn Pietig liedje gezongen in Yosemite, toen we bij de sequoia bomen stonden.
''Dat kan toch helemaal niet Timo''quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:01 schreef Timo20 het volgende:
Het is trouwens maar goed dat Ekdom en Veenstra niet iedere week de freaknacht samen doen: het was na 04.30 vannacht voordat ik ging pitten![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaaa sorry, daar wordt aangewerktquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:58 schreef borisz het volgende:
Hans uw a loopt vast.
* Sirolf zit te wachten op een flashmob...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:03 schreef -Hans- het volgende:
Just Say Yes in tha mix. Here we go !
Ik stel voor dat jij begint en dan doe ik wel meequote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf zit te wachten op een flashmob...
Ik help wel gewoon door een linkje te geven naar http://www.youtube.com/improveverywherequote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij begint en dan doe ik wel mee
Klinkt wel tof dit![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:03 schreef themauster het volgende:
[..]
''Dat kan toch helemaal niet Timo''
Haha, lekker makkelijk !quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik help wel gewoon door een linkje te geven naar http://www.youtube.com/improveverywhere
Scheelt me een hoop gereis en ander gedoe.
Goede vraag, Maurice. Ken hem nietquote:Snow Patrol – Just say Yes (Thin White Duke Remix)
Ou Est Le Swimming – Dance the way I Feel (Armand van Helden Remix)
Medina – You and I (Deadmau5 Remix)
Martin Solveig – Poptimistic (Bingo Players Vox)
DJ Delicious & Till West – NYPD (Funkerman Remix)
Weekly Classic:
Whirpool Productions – From Disco to Diso
Massive Attack – Paradise Circus (Gui Boratto Remix) 1st time NL Exclusive
quote:Stroomuitval in bollenstreek. 80.000 huishoudens zonder stroom! Toch jammer als je naar 'My Name Is Michael' zat te kijken... #NOT
hehe eindelijk. wordt tijd dat die wat vaker gedraaid wordt. is een stuk beter dan het origineelquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:11 schreef -Hans- het volgende:
Playlist eerste uur!
[Ou Est Le Swimming – Dance the way I Feel (Armand van Helden Remix)]
quote:" Wie verwacht je? Danny de Munk ofzo?"
Eens!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hehe eindelijk. wordt tijd dat die wat vaker gedraaid wordt. is een stuk beter dan het origineel
kun je me een beetje in de richting wijzen waar ik die kan vinden? (en aan nieuwsgroepen heb ik niks want ik ben nog van de torrentsquote:
Je moet wel een beetje ervaringen hebben met engels iigquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:23 schreef themauster het volgende:
[..]
kun je me een beetje in de richting wijzen waar ik die kan vinden? (en aan nieuwsgroepen heb ik niks want ik ben nog van de torrents)
Dat heb ik ik zit sinds 2002 al op een engelse forum voor popmuziekquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:24 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje ervaringen hebben met engels iig
quote:Vanavond 'My name is Michael' op tv... Ik heb alvast een windbugs gekocht om de tv aan flarden te knallen!
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/gerardekdom/status/7565943794
[..]
Ik vraag het me ook af, kan 'm met torrent- en nieuwsgroepzoekmachines in ieder geval niet vinden...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:23 schreef themauster het volgende:
[..]
kun je me een beetje in de richting wijzen waar ik die kan vinden? (en aan nieuwsgroepen heb ik niks want ik ben nog van de torrents)
Dus nu al een Kwalitatief Uitermate Teleurstellend jaar voor jequote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:49 schreef themauster het volgende:
De muziekwereld krijgt dit jaar weer een klap in zijn gezichtDe Spice Girls komen weer bij elkaar
![]()
Ik hoorde mijn vriendin net gillen(Spice fan) en toen vroeg ik wat er was toen zei ze dat Melanie B op haar eigen site weer vragen had beantwoord.
Dus ik kijken stond er dit:
Q: Hello Melanie,
i'd like to ask you a question about the Spice Girls.
would you like to release a new album with the Spice girls in 2010 and another tour?I'd like to see your solo gig too!!!!
i love you so much..i've all your cd singles,albums,dvd,everything about you and the Spice Girls.
A: we actually have some big spice plans that will be announced this month,so you won't be let down at all!!
(en ja ze beantwoord haar vragen zelf)
Als je op FTD kijkt dan vind je 'm vast welquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af, kan 'm met torrent- en nieuwsgroepzoekmachines in ieder geval niet vinden...
Arme jongenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:49 schreef themauster het volgende:
De muziekwereld krijgt dit jaar weer een klap in zijn gezichtDe Spice Girls komen weer bij elkaar
![]()
Ik hoorde mijn vriendin net gillen(Spice fan) en toen vroeg ik wat er was toen zei ze dat Melanie B op haar eigen site weer vragen had beantwoord.
Dus ik kijken stond er dit:
Q: Hello Melanie,
i'd like to ask you a question about the Spice Girls.
would you like to release a new album with the Spice girls in 2010 and another tour?I'd like to see your solo gig too!!!!
i love you so much..i've all your cd singles,albums,dvd,everything about you and the Spice Girls.
A: we actually have some big spice plans that will be announced this month,so you won't be let down at all!!
(en ja ze beantwoord haar vragen zelf)
Gezellig !quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:45 schreef Pixie. het volgende:
Ik sluit me ook weer is aan hier
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gezellig !
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA de polka house plaat. Deze is geniaal !
![]()
Riva Starr And Noze - I Was Drunk
![]()
![]()
Stond eerst nog gericht op de studio maar volgens mij nu gericht op de gangquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:48 schreef Pixie. het volgende:
[..]
![]()
Jaa lekker nummer dit![]()
![]()
Maar waar staat die webcam ingodsnaam?
Dave Clark met zijn White Noisequote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:52 schreef Pixie. het volgende:
Oh dat is ook lullig
Wie krijgen we hierna ?
Ik bedoelde DJ hahaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dave Clark met zijn White Noise
Armin van Buuren's RecordCheck.. ben benieuwd!
DJ Dave Clarkquote:
Crap ik wil dat Annemieke weer is komt ik mis haarquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
DJ Dave Clark.
Damn, wederom een prima keuze van Armin. GEweldige track dit ! Geluid lekker hard en flink knalluh!
Voor mij normaal ook niet maar vind dit plaatje wel lekkerquote:
Die schijnt op vakantie te zijn ofzo iets. Morgen dus wederom Paul Rabbering. Verwacht dat ze er volgende week weer isquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:56 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Crap ik wil dat Annemieke weer is komt ik mis haar![]()
Ja heerlijk nummer hij staat lekker hard hier![]()
Valt mij nog reuze mee! Geen moeilijk gedoe, maar een lekker stevige beatquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:56 schreef Cassius het volgende:
Neh, trance is niet echt 'mijn ding'.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die schijnt op vakantie te zijn ofzo iets. Morgen dus wederom Paul Rabbering. Verwacht dat ze er volgende week weer is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |