Een cover een klassieker noemenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:28 schreef -Hans- het volgende:
Een klassieker !Soft Cell - Tainted Love
Sorry hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Een cover een klassieker noemen
Het is ook wel goed gedaan hoor, maar geef mij maar het origineelquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wel een goede plaat
2 minuten, damn wat kort maar blijft wel erg lekker inderdaadquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het is ook wel goed gedaan hoor, maar geef mij maar het origineel![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:39 schreef borisz het volgende:
Net definitief mijn handtekening gezet onder de D66kieslijst van Velsen.
Nou dan heeft ze mazzel van volgens mij ligt het minimumloon van een 15 jarige ergens op 3 euro..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:42 schreef -Hans- het volgende:
Beiden verdienen 4 euro in een uur. Wow. Maar ja, ze zijn ook nog jong natuurlijk
.
3 euro?! Tsjonge jonge dat is wel weinig zeg. Betwijfel of je bij de AH of een andere winkel heel veel meer zou verdienen. Ben trouwens benieuwd naar deze Flirt Je Stijfquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:46 schreef alors het volgende:
[..]
Nou dan heeft ze mazzel van volgens mij ligt het minimumloon van een 15 jarige ergens op 3 euro..
Ik verdiende als 17 jarige ook maar 4 euro, kijken hoeveel ik nu ga verdienenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:42 schreef -Hans- het volgende:
Beiden verdienen 4 euro in een uur. Wow. Maar ja, ze zijn ook nog jong natuurlijk
.
Maar jij doet hetzelfde werk ?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:49 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik verdiende als 17 jarige ook maar 4 euro, kijken hoeveel ik nu ga verdienenZal wel 25 cent omhoog gaan
.
2,76 inc vakantiegeld zelfsquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
3 euro?! Tsjonge jonge dat is wel weinig zeg. Betwijfel of je bij de AH of een andere winkel heel veel meer zou verdienen. Ben trouwens benieuwd naar deze Flirt Je Stijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |