fakansiequote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:15 schreef -Hans- het volgende:
Maar dat kan toch helemaal niet Timoer !
Waar is Annemieke?
Jeetje, nog steeds?! Maar lekker voor haarquote:
Senk joe!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:29 schreef borisz het volgende:
Mag Timurdoen? Ja dat mag ik
[/mart smeets]
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:50 schreef themauster het volgende:kijk de HH van Pauw en Witteman van gister, zie ik ineens een dorpsgenoot van mij. Jaap Nienhuis die vertelt in half gronings half nederlands over onze ijsbaan
Een cover een klassieker noemenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:28 schreef -Hans- het volgende:
Een klassieker !Soft Cell - Tainted Love
Sorry hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Een cover een klassieker noemen
Het is ook wel goed gedaan hoor, maar geef mij maar het origineelquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wel een goede plaat
2 minuten, damn wat kort maar blijft wel erg lekker inderdaadquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het is ook wel goed gedaan hoor, maar geef mij maar het origineel![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:39 schreef borisz het volgende:
Net definitief mijn handtekening gezet onder de D66kieslijst van Velsen.
Nou dan heeft ze mazzel van volgens mij ligt het minimumloon van een 15 jarige ergens op 3 euro..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:42 schreef -Hans- het volgende:
Beiden verdienen 4 euro in een uur. Wow. Maar ja, ze zijn ook nog jong natuurlijk
.
3 euro?! Tsjonge jonge dat is wel weinig zeg. Betwijfel of je bij de AH of een andere winkel heel veel meer zou verdienen. Ben trouwens benieuwd naar deze Flirt Je Stijfquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:46 schreef alors het volgende:
[..]
Nou dan heeft ze mazzel van volgens mij ligt het minimumloon van een 15 jarige ergens op 3 euro..
Ik verdiende als 17 jarige ook maar 4 euro, kijken hoeveel ik nu ga verdienenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:42 schreef -Hans- het volgende:
Beiden verdienen 4 euro in een uur. Wow. Maar ja, ze zijn ook nog jong natuurlijk
.
Maar jij doet hetzelfde werk ?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:49 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik verdiende als 17 jarige ook maar 4 euro, kijken hoeveel ik nu ga verdienenZal wel 25 cent omhoog gaan
.
2,76 inc vakantiegeld zelfsquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
3 euro?! Tsjonge jonge dat is wel weinig zeg. Betwijfel of je bij de AH of een andere winkel heel veel meer zou verdienen. Ben trouwens benieuwd naar deze Flirt Je Stijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |