Goede vraag, Maurice. Ken hem nietquote:Snow Patrol – Just say Yes (Thin White Duke Remix)
Ou Est Le Swimming – Dance the way I Feel (Armand van Helden Remix)
Medina – You and I (Deadmau5 Remix)
Martin Solveig – Poptimistic (Bingo Players Vox)
DJ Delicious & Till West – NYPD (Funkerman Remix)
Weekly Classic:
Whirpool Productions – From Disco to Diso
Massive Attack – Paradise Circus (Gui Boratto Remix) 1st time NL Exclusive
quote:Stroomuitval in bollenstreek. 80.000 huishoudens zonder stroom! Toch jammer als je naar 'My Name Is Michael' zat te kijken... #NOT
hehe eindelijk. wordt tijd dat die wat vaker gedraaid wordt. is een stuk beter dan het origineelquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:11 schreef -Hans- het volgende:
Playlist eerste uur!
[Ou Est Le Swimming – Dance the way I Feel (Armand van Helden Remix)]
quote:" Wie verwacht je? Danny de Munk ofzo?"
Eens!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hehe eindelijk. wordt tijd dat die wat vaker gedraaid wordt. is een stuk beter dan het origineel
kun je me een beetje in de richting wijzen waar ik die kan vinden? (en aan nieuwsgroepen heb ik niks want ik ben nog van de torrentsquote:
Je moet wel een beetje ervaringen hebben met engels iigquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:23 schreef themauster het volgende:
[..]
kun je me een beetje in de richting wijzen waar ik die kan vinden? (en aan nieuwsgroepen heb ik niks want ik ben nog van de torrents)
Dat heb ik ik zit sinds 2002 al op een engelse forum voor popmuziekquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:24 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje ervaringen hebben met engels iig
quote:Vanavond 'My name is Michael' op tv... Ik heb alvast een windbugs gekocht om de tv aan flarden te knallen!
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/gerardekdom/status/7565943794
[..]
Ik vraag het me ook af, kan 'm met torrent- en nieuwsgroepzoekmachines in ieder geval niet vinden...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:23 schreef themauster het volgende:
[..]
kun je me een beetje in de richting wijzen waar ik die kan vinden? (en aan nieuwsgroepen heb ik niks want ik ben nog van de torrents)
Dus nu al een Kwalitatief Uitermate Teleurstellend jaar voor jequote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:49 schreef themauster het volgende:
De muziekwereld krijgt dit jaar weer een klap in zijn gezichtDe Spice Girls komen weer bij elkaar
![]()
Ik hoorde mijn vriendin net gillen(Spice fan) en toen vroeg ik wat er was toen zei ze dat Melanie B op haar eigen site weer vragen had beantwoord.
Dus ik kijken stond er dit:
Q: Hello Melanie,
i'd like to ask you a question about the Spice Girls.
would you like to release a new album with the Spice girls in 2010 and another tour?I'd like to see your solo gig too!!!!
i love you so much..i've all your cd singles,albums,dvd,everything about you and the Spice Girls.
A: we actually have some big spice plans that will be announced this month,so you won't be let down at all!!
(en ja ze beantwoord haar vragen zelf)
Als je op FTD kijkt dan vind je 'm vast welquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af, kan 'm met torrent- en nieuwsgroepzoekmachines in ieder geval niet vinden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |