Maakt niet uitquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
draaien wil nog niet zeggen kopen
stuurt mp3 aan sj0rszquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:48 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Maakt niet uitZolang hij gedraaid wordt, ben ik een gelukkig man
Whehe, niet nodigquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lol kom in de nieuwsgroepen Dalet Radiostation tegen, dacht dat Dalet custom 3fm was.
Jij hebt al sneeuw? 't is hier atm nog geen sneeuw maar volgens mij kan het binnen enkele minuten echt los barsten.. Die wind is echt zwaar klote. Ben door de wind bijna 45 minuten onderweg geweest waar normaliter 30 minuten wel haalbaar is.quote:
ja is ook klote, hier bij zee is het nooit windstil dus het waait hier nog veel harder dan landinwaarts. niet echt fijnquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij hebt al sneeuw? 't is hier atm nog geen sneeuw maar volgens mij kan het binnen enkele minuten echt los barsten.. Die wind is echt zwaar klote. Ben door de wind bijna 45 minuten onderweg geweest waar normaliter 30 minuten wel haalbaar is.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lol kom in de nieuwsgroepen Dalet Radiostation tegen, dacht dat Dalet custom 3fm was.
3 na 12 radioquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Dus we kunnen ons eigen 3FM gaan draaien?
3.1FM,
Dat is wel een nadeel van het wonen in het Noorden, de wind. Het is eigenlijk zelden echt windstil.. Naja, normaliter geen probleem maar op dit soort dagen wel erg vervelend. Ik ga er in elk geval niet meer uitquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:10 schreef themauster het volgende:
[..]
ja is ook klote, hier bij zee is het nooit windstil dus het waait hier nog veel harder dan landinwaarts. niet echt fijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |