Ja, je moet je plaatje natuurlijk wel heel zorgvuldig kiezen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 08:46 schreef peaceman het volgende:
en dat is een lange zoektocht geworden...
Maar de middagploeg is er. Daar zitten ook goede raders tussen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:41 schreef brother52 het volgende:
Stop maar met zoeken Broer. De ochtendploeg is al weer naar huis.
Da's die hippe (?) Duitse zanger, Peter Fox.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:43 schreef broer het volgende:
Ja, je moet je plaatje natuurlijk wel heel zorgvuldig kiezen.
[ afbeelding ]
Bron!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gellius zei eens dat er aan mij een Groot Schrijver verloren was gegaan.
quote:Op maandag 11 januari 2010 17:55 schreef Gellius het volgende:
Goeie hemel, net als je dacht dat Stevie Nicks er niet beroerder uit kon zien in de jaren tachtig, kreeg je de jaren negentig, en nu dit!.
quote:Op maandag 14 december 2009 19:55 schreef Gellius het volgende:
Als je jandorie niet zo aartslui was, was je nu een Groot Schrijver, scrutinizer.
Je was dronken, zeker?quote:Op maandag 11 januari 2010 18:09 schreef Gellius het volgende:
Ah, het was een decemberpost. Die hou ik niet zo goed vast.
Dan moet je niet op Linda Rondstad googlen Gellius.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:55 schreef Gellius het volgende:
Goeie hemel, net als je dacht dat Stevie Nicks er niet beroerder uit kon zien in de jaren tachtig, kreeg je de jaren negentig, en nu dit!.
Moet je kennen Diaan....... Ze speelde ook Whittlesey in Oz.quote:
Jackie. Over een coke snuivende, hoererende verpleegsterquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Huh? Dat was toch Nurse Betty of zo?
Dat zijn de bestenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jackie. Over een coke snuivende, hoererende verpleegster
Whehehe. Maar ik heb de serie aan me voorbij laten gaan.quote:
Ik baal er van dat Dexter nu op vrijdagavond uitgezonden wordt. Daar ga ik onherroepelijk uitzendingen van missenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe. Maar ik heb de serie aan me voorbij laten gaan.
Vorige keer heb je toch ook wat ingehaald op Uitzendinggemist, of was dat Diaan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik baal er van dat Dexter nu op vrijdagavond uitgezonden wordt. Daar ga ik onherroepelijk uitzendingen van missen
Eén uitzending. Omdat het dagelijks uitgezonden werd dacht ik er aan. Met wekelijkse uitzendingen vergeet ik dat eerder.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vorige keer heb je toch ook wat ingehaald op Uitzendinggemist, of was dat Diaan?
Dan noteer je het in je agenda, of je schrijft zo'n Post-itbriefje aan jezelfquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Eén uitzending. Omdat het dagelijks uitgezonden werd dacht ik er aan. Met wekelijkse uitzendingen vergeet ik dat eerder.
Dat kan ook: de weg van de minste weerstand. Ik vond de tweede serie beter dan de eerste.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat het makkelijker is om gewoon te stoppen met kijken naar die serie.
Degene die hem een 'freak' noemt?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik verwacht wel iedere keer dat Dexter gaat zoenen met die zwarte politie-collega.
Yep, die lijkt op het vriendje van Dexter in Six Feet Under, dat was ook een copper.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Degene die hem een 'freak' noemt?
Die link had ik nooit gelegd. Jij denkt dat als het karakter in de ene serie iets heeft met een ander, hij in een andere serie automatisch met een look-alike gaat zoenen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Yep, die lijkt op het vriendje van Dexter in Six Feet Under, dat was ook een copper.
Ik denk zelfs dat het allemaal echt gebeurd isquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die link had ik nooit gelegd. Jij denkt dat als het karakter in de ene serie iets heeft met een ander, hij in een andere serie automatisch met een look-alike gaat zoenen?
Ze hebben een kaal hoofd, zijn nogal gespierd en spelen beide een politie-agent. Genoeg overeenkomsten voor mij.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vind ze helemaal niet op elkaar lijken.
Ik heb niks geraden, hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
Ga je zelf nog een plaatje posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |