Nope.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
Is het KIm van Sonic Youth? Nee hè. Daarom kan ik dit binnen drie minuten posten
Andere topics op FOK! Over 3FM. En over I.R.Baboon. En zo.quote:
Mocht je ziek zijn, willen we wel een briefje van de dokter via PM ontvangen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:29 schreef broer het volgende:
Moet je hier altijd verantwoording afleggen als je even weg bent?
Sorryquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:29 schreef broer het volgende:
Moet je hier altijd verantwoording afleggen als je even weg bent?
Mijn dokter zit niet op FOK!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Mocht je ziek zijn, willen we wel een briefje van de dokter via PM ontvangen.
Heet ze Beth?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:34 schreef broer het volgende:
[..]
Ja. En ik ben al blij met 'de zangeres van [naam band]'.
Zal ik het voorzeggen?
Last van geldingsdrang?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:37 schreef Wickedangel het volgende:
Twee nieuwe topics geopend in één nacht. Ik bof maar.
Erg grappig. Wat is het en van wanneer is het?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ken je deze, broer? Erg grappige tekst.
Brooklyn Funk Essentials. Staat op hun album Cool and Steady and Easy uit 1995.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:46 schreef broer het volgende:
[..]
Erg grappig. Wat is het en van wanneer is het?
Yepquote:
Ga ik opzoeken. Is het verder ook goed? (Ik ken het niet, en dat is vast een schande...)quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Brooklyn Funk Essentials. Staat op hun album Cool and Steady and Easy uit 1995.
Het genoemde album is een aanraderquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:54 schreef broer het volgende:
[..]
Ga ik opzoeken. Is het verder ook goed?
Geen schande. Ze hebben een klein hitje gehad met The Creator has a Masterplan.quote:(Ik ken het niet, en dat is vast een schande...)
Is ze dan van Fleetwood Mac?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat een belediging voor deze mevrouw.
Dat is weer eens iets anders dan plassenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:03 schreef tong80 het volgende:
Sorry ik moest poepen.
quote:De dochter van Corry Konings ?
Tong moet altijd poepen van mijn muziekjes.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is weer eens iets anders dan plassen![]()
Klinkt best goed. Maar ik vind dit soort muziek na een tijdje iets te kabbelend. Kan mijn aandacht er niet lang genoeg bij houden.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Het genoemde album is een aanrader
Dit staat er ook op
Geen schande. Ze hebben een klein hitje gehad met The Creator has a Masterplan.
Zij is nog steeds mooi! En een heldin!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit is wat er van Stevie Nicks is geworden?
Het is ook wel een cd die je opzet om iets anders bij te doen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:07 schreef broer het volgende:
[..]
Klinkt best goed. Maar ik vind dit soort muziek na een tijdje iets te kabbelend. Kan mijn aandacht er niet lang genoeg bij houden.
Zou kunnen, ik kijk niet zo vaak naar de Belgische tv. Ze was iig zangeres.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:13 schreef Wickedangel het volgende:
Die weet ik niet. Presentatrice?
Zou kunnen.quote:Weet ze trouwens dat ze een scheur in haar knie heeft?![]()
quote:Ik ga ook zo pitten.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:18 schreef broer het volgende:
Is dat die zangeres van Won Ton Ton?
Dat weet Wickedangel wel.quote:Geen idee hoe die heet.
Dan reken ik het antwoord van broer goed. Bea van der Maat heet ze.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:22 schreef Wickedangel het volgende:
"I lie and I cheat"![]()
Heb er geen naam bij.
Ik moet ook nodig naar bed. Welterusten, Wickedangel en broerquote:![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |