Kennen we hem tegenwoordig nog steeds van zijn getrompetter?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kijk in m'n photobucket en zoek dan naar een andere, bij voorkeur moeilijkere, foto van die persoon.
Ja, ik had net een half jaar internet of zo en ik was intensief aan het chattenquote:
Waar trad U2 toen op?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:31 schreef broer het volgende:
Dat was in 2001. Dat nummer vond ik ook leuk en ik was dus wel benieuwd hoe ze het live zou doen. Helaas was het dus erg slecht.
Hij speelt nog af en toe trompet, ook bij optredens met z'n bandje. Maar hij bespeelt nu voornamelijk een ander instrument.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:32 schreef broer het volgende:
[..]
Kennen we hem tegenwoordig nog steeds van zijn getrompetter?
Meneer's staat van dienst is dusdanig dat hij behoorlijk kansloos voor het presidentschap is.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou hoor, ik dacht dat ik een gelijkenis zag.
Oh oké. De laatste keer heb ik ze gezien tijdens Zoo TV in De Kuip, dat moet begin jaren negentig zijn geweest? Sindsdien nooit meer kaarten kunnen krijgen. Hoeft inmiddels ook niet meer.quote:
Drugs?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Meneer's staat van dienst is dusdanig dat hij behoorlijk kansloos voor het presidentschap is.
Nee, hoeft inderdaad niet meer. Ik was eigenlijk ook al te laat. Maar ik vond het wel zo'n band 'die je een keer live moet hebben gezien'.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
Oh oké. De laatste keer heb ik ze gezien tijdens Zoo TV in De Kuip, dat moet begin jaren negentig zijn geweest? Sindsdien nooit meer kaarten kunnen krijgen. Hoeft inmiddels ook niet meer.
Onder andere. Hoewel zijn bandleden daar meer en problematischer aan deden.quote:
Een in Australië geboren Amerikaan.quote:Wel een Amerikaan dus?
Meneer speelt bas bij een band die je eigenlijk een keer live moet hebben gezien.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:43 schreef broer het volgende:
En Scrutinizer: ik snap dat je het spannend wilt houden door dat andere instrument niet te noemen, maar ik wil het nu toch wel graag weten.
Morgen naar de FRS in de Kalverstraatquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:45 schreef Wickedangel het volgende:
Ook niet op David Guetta in iTunes. Ik zal toch niet een cd-single in een winkel moeten kopen?
Als je erdoorheen komt met die sneeuwjachtquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Morgen naar de FRS in de Kalverstraat
Paul McCartney?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Meneer speelt bas bij een band die je eigenlijk een keer live moet hebben gezien.
Sisqo zit op het moment in het Britse Big Brother House.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als je erdoorheen komt met die sneeuwjacht![]()
Net Kelis op mijn iPod afgespeeld en nu ga ik Sisqo zoeken.
Volg je dat?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Sisqo zit op het moment in het Britse Big Brother House.
Het is een punk-rocker die van jaren '30 jazz houdt. Logischerwijs kom je dan al gauw in de funk-rock terecht.quote:
Geboren in Australië maar we kennen hem als Amerikaan.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:01 schreef Wickedangel het volgende:
Een bassende p/funkrocker uit Australië. Ik weet het niet![]()
quote:Kunnen we een recente foto van hem krijgen?
Nauwelijks. Misschien kan ik beter naar de buren. Daar kennen ze de RHCP niet eens.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:10 schreef Wickedangel het volgende:
Was dit beter dan "Scheer je weg, kutnewbie"?
Nee, maar daar weten ze waarschijnlijk feilloos een plaatje van een 17e-eeuwse filosoof te raden.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Nauwelijks. Misschien kan ik beter naar de buren. Daar kennen ze de RHCP niet eens.
Yep. Hij heeft rechts niet zoveel zichtbare tattoos en het is een foto van een videowall waardoor hij wat "schoner" lijkt.quote:
Je kijkt The shining?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:20 schreef Scrutinizer het volgende:
All work and no play makes Jack a dull boy
Is het KIm van Sonic Youth? Nee hè. Daarom kan ik dit binnen drie minuten postenquote:
Waar is "elders"?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:23 schreef broer het volgende:
Ik dacht dat het toch niet goed was en was dus elders aan het lezen.
Gellius zei eens dat er aan mij een Groot Schrijver verloren was gegaan. Nu laat ik me inspireren door het ingesneeuwd raken en lijk ik opeens niets anders meer te kunnen bedenken dan dit.quote:
Ach ja, in die film was ook sprake van sneeuw.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Gellius zei eens dat er aan mij een Groot Schrijver verloren was gegaan. Nu laat ik me inspireren door het ingesneeuwd raken en lijk ik opeens niets anders meer te kunnen bedenken dan dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |