Die denkt nog steeds dat we in de jaren vijftig levenquote:
Een dwaalspoor. Jimi was een Amerikaan in Groot-Brittannië. Dus op welk continent moeten we het zoeken?quote:
Niet in Europa en niet in Noord-Amerika dus.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een dwaalspoor. Jimi was een Amerikaan in Groot-Brittannië. Dus op welk continent moeten we het zoeken?
Je bedoelt waarschijnlijk dat negers op negers lijken en hoeren op hoeren.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:00 schreef tong80 het volgende:
Negers en hoeren lijken altijd op elkaar
Afrika? Oh, is het Fela Kuti? Die heb je wel eens eerder gepost.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Niet in Europa en niet in Noord-Amerika dus.
Fela Kutiquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Afrika? Oh, is het Fela Kuti? Die heb je wel eens eerder gepost.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ja, deze man noemde zich An African Man Original. Het ligt dus wel voor de hand dat er veel zwarte mannen op hem lijken.
Het was dan ook een kleurrijk type.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:05 schreef Wickedangel het volgende:
Muziekkrant OOR had vroegâh elke maand wel een verhaal over hem. Tenminste, zo leek het.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:05 schreef Wickedangel het volgende:
Muziekkrant OOR had vroegâh elke maand wel een verhaal over hem. Tenminste, zo leek het.
Wat een intelligente bijdrage.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:00 schreef tong80 het volgende:
Negers en hoeren lijken altijd op elkaar
Ik meen dat hij er nogal middeleeuwse ideeën op na hield. Ben al snel gestopt met lezen. OORs derdewereldman (Pieter Franssen?) was daar zo ongeveer kind aan huis.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij was nog meer in trek bij de dames dan Yelloman is.
Hij was een fel tegenstander van zowel de Islam als het Christendom en pleitte voor de originele Afrikaanse spiritualiteit. Monogamiteit behoort niet bij die stroming, althans voor de mannen. Hij trouwde in 1978 met 27 vrouwen tegelijk. Het merendeel van die vrouwen zijn net als hij al lang overleden aan de gevolgen van aids.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik meen dat hij er nogal middeleeuwse ideeën op na hield.
Ja, ik kan me herinneren dat hij erg veel vrouwen had. En dat hij dood is, wist ik ook. Voor het overige weet ik bitter weinig over de man. Met dank aan OORquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij was een fel tegenstander van zowel de Islam als het Christendom en pleitte voor de originele Afrikaanse spiritualiteit. Monogamiteit behoort niet bij die stroming, althans voor de mannen. Hij trouwde in 1978 met 27 vrouwen tegelijk. Het merendeel van die vrouwen zijn net als hij al lang overleden aan de gevolgen van aids.
Hij is dé grondlegger van de Afrobeat. "Ontdekt" door Ginger Baker.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, ik kan me herinneren dat hij erg veel vrouwen had. En dat hij dood is, wist ik ook. Voor het overige weet ik bitter weinig over de man. Met dank aan OOR
Daar hou ik wel van.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
Dezelfde mevrouw. Misschien kennen we haar zo beter.
[ afbeelding ]
Jaaaaaaa tong, hoerige foto
EEN NAAM, EEN NAAM!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Doe mij maar een milkshaky banaan.
Kelis.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
EEN NAAM, EEN NAAM!!!!!!!!!!!!
Toen ik hoorde dat Balkenende dat had gezegd, ben ik extra sneeuw van elders gaan halen om op mijn stoepje te gooien.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:22 schreef Wickedangel het volgende:
Heb jij je stoepje al geveegd, broer?
quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:26 schreef broer het volgende:
Toen ik hoorde dat Balkenende dat had gezegd, ben ik extra sneeuw van elders gaan halen om op mijn stoepje te gooien.
Jawel.quote:Is dat Kelis?
Ik vond haar al leuk toen ze tien jaar (?) geleden schreeuwde: I HATE SO MUCH RIGHT NOW!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:28 schreef broer het volgende:
Kelis heeft zich wel leuk ontwikkeld. In 2001 werd ze zo ongeveer van het podium gefloten toen ze in het voorprogramma van U2 stond. (En eerlijk is eerlijk: ze was toen ook echt heel slecht.) Maar inmiddels heeft ze wat meer fans, geloof ik.
Ik kijk in m'n photobucket en zoek dan naar een andere, bij voorkeur moeilijkere, foto van die persoon.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, maar die weet ik. Je hebt ze gewoon klaarstaan hè, Scrutinizer?
Dat was idd in 2000.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vond haar al leuk toen ze tien jaar (?) geleden schreeuwde: I HATE SO MUCH RIGHT NOW!!!!!!!!!!!!!
Dat was in 2001. Dat nummer vond ik ook leuk en ik was dus wel benieuwd hoe ze het live zou doen. Helaas was het dus erg slecht.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:29 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vond haar al leuk toen ze tien jaar (?) geleden schreeuwde: I HATE SO MUCH RIGHT NOW!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |