Dan reken ik het antwoord van broer goed. Bea van der Maat heet ze.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:22 schreef Wickedangel het volgende:
"I lie and I cheat"![]()
Heb er geen naam bij.
Ik moet ook nodig naar bed. Welterusten, Wickedangel en broerquote:![]()
Ja, je moet je plaatje natuurlijk wel heel zorgvuldig kiezen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 08:46 schreef peaceman het volgende:
en dat is een lange zoektocht geworden...
Maar de middagploeg is er. Daar zitten ook goede raders tussen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:41 schreef brother52 het volgende:
Stop maar met zoeken Broer. De ochtendploeg is al weer naar huis.
Da's die hippe (?) Duitse zanger, Peter Fox.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:43 schreef broer het volgende:
Ja, je moet je plaatje natuurlijk wel heel zorgvuldig kiezen.
[ afbeelding ]
Bron!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gellius zei eens dat er aan mij een Groot Schrijver verloren was gegaan.
quote:Op maandag 11 januari 2010 17:55 schreef Gellius het volgende:
Goeie hemel, net als je dacht dat Stevie Nicks er niet beroerder uit kon zien in de jaren tachtig, kreeg je de jaren negentig, en nu dit!.
quote:Op maandag 14 december 2009 19:55 schreef Gellius het volgende:
Als je jandorie niet zo aartslui was, was je nu een Groot Schrijver, scrutinizer.
Je was dronken, zeker?quote:Op maandag 11 januari 2010 18:09 schreef Gellius het volgende:
Ah, het was een decemberpost. Die hou ik niet zo goed vast.
Dan moet je niet op Linda Rondstad googlen Gellius.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:55 schreef Gellius het volgende:
Goeie hemel, net als je dacht dat Stevie Nicks er niet beroerder uit kon zien in de jaren tachtig, kreeg je de jaren negentig, en nu dit!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |