Moet je kennen Diaan....... Ze speelde ook Whittlesey in Oz.quote:
Jackie. Over een coke snuivende, hoererende verpleegsterquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Huh? Dat was toch Nurse Betty of zo?
Dat zijn de bestenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jackie. Over een coke snuivende, hoererende verpleegster
Whehehe. Maar ik heb de serie aan me voorbij laten gaan.quote:
Ik baal er van dat Dexter nu op vrijdagavond uitgezonden wordt. Daar ga ik onherroepelijk uitzendingen van missenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe. Maar ik heb de serie aan me voorbij laten gaan.
Vorige keer heb je toch ook wat ingehaald op Uitzendinggemist, of was dat Diaan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik baal er van dat Dexter nu op vrijdagavond uitgezonden wordt. Daar ga ik onherroepelijk uitzendingen van missen
Eén uitzending. Omdat het dagelijks uitgezonden werd dacht ik er aan. Met wekelijkse uitzendingen vergeet ik dat eerder.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vorige keer heb je toch ook wat ingehaald op Uitzendinggemist, of was dat Diaan?
Dan noteer je het in je agenda, of je schrijft zo'n Post-itbriefje aan jezelfquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Eén uitzending. Omdat het dagelijks uitgezonden werd dacht ik er aan. Met wekelijkse uitzendingen vergeet ik dat eerder.
Dat kan ook: de weg van de minste weerstand. Ik vond de tweede serie beter dan de eerste.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat het makkelijker is om gewoon te stoppen met kijken naar die serie.
Degene die hem een 'freak' noemt?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik verwacht wel iedere keer dat Dexter gaat zoenen met die zwarte politie-collega.
Yep, die lijkt op het vriendje van Dexter in Six Feet Under, dat was ook een copper.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Degene die hem een 'freak' noemt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |