Die link had ik nooit gelegd. Jij denkt dat als het karakter in de ene serie iets heeft met een ander, hij in een andere serie automatisch met een look-alike gaat zoenen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Yep, die lijkt op het vriendje van Dexter in Six Feet Under, dat was ook een copper.
Ik denk zelfs dat het allemaal echt gebeurd isquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die link had ik nooit gelegd. Jij denkt dat als het karakter in de ene serie iets heeft met een ander, hij in een andere serie automatisch met een look-alike gaat zoenen?
Ze hebben een kaal hoofd, zijn nogal gespierd en spelen beide een politie-agent. Genoeg overeenkomsten voor mij.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vind ze helemaal niet op elkaar lijken.
Ik heb niks geraden, hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
Ga je zelf nog een plaatje posten?
Nee, John is van de Mississippi-Delta-blues. Deze meneer was de grondlegger van de New Orleans blues.quote:
quote:Nadat hij eerder aan de kost kwam als tapdanser, beroepsgokker en bokser brak hij in 1940 door als pianist. Zijn populariteit duurde voort tot de vroege jaren 60 en leverde hits op als Mardi Grass in New Orleans en Big Chief. Toch slaagde hij er daarna niet meer in om met muziek zijn brood te verdienen. Hij maakte opnieuw van gokken zijn beroep en raakte uiteindelijk berooid.
Dankzij navolgers als Fats Domino, Allen Toussaint en Dr. John had hij inmiddels wel de status van icoon bereikt en toen de belangstelling voor traditionele New Orleans-muziek begin jaren 70 een opleving kende begonnen de organisatoren van het New Orleans Jazz and Heritage Festival een zoektocht naar. Ze vonden hem terug in een platenzaak waar hij werkzaam was als schoonmaker en boodschappenjongen. Hij had al jaren geen piano meer aangeraakt omdat hij zich geen eigen instrument kon veroorloven. Op het New Orleans Jazz and Heritage Festival van 1971 maakte hij niettemin een succesvolle comeback.
Gedurende rest van de jaren zeventig bleef hij optreden en platen opnemen. Hij overleed in 1980 aan een hartaanval.
Dr John is niet alleen een volgeling van hem maar naamsgewijs zou je kunnen zeggen dat de Doctor door hem opgeleid is.quote:
Agnes Kant is niet goed.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:35 schreef Wickedangel het volgende:
Agnes Kant klinkt gewoon hysterisch
Klopt. Het leek wel alsof ze zou overgeven van walgingquote:
Agnes is slecht en Femke is een lievje, die wordt steeds beter.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Klopt. Het leek wel alsof ze zou overgeven van walgingHalsema zette ook zwaar aan, maar die houdt het zakelijk.
Sorry, ik wil er geen politiek topique van maken. Maar ik post niet in NWS en POL
Hij heeft net als Dr. John een wetenschappelijke titel als voornaam.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:02 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb het geluid afgezet.
Goed, ik weet niet wie meneer is. Kan ik (nog) een hint krijgen? Initialen, bijvoorbeeld?
Jawohlquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
Professor Longhair, als ik me niet vergis.
Heel af en toe en dat met name voor iTunes.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
Heeft Apple ook van die irritante automatische updates of doen ze daar niet aan?
iTunes heb ik ook en dan kun je upgraden (updaten?), maar je kunt het ook zo laten. Maar niet voor (andere) software?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Heel af en toe en dat met name voor iTunes.
Precies, die updates bedoel ik.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
iTunes heb ik ook en dan kun je upgraden (updaten?), maar je kunt het ook zo laten.
Heel erg zelden, volgens mij heb ik 'm nu twee jaar en heb ik alleen een nieuwere versie van m'n browser (Safari) gehad. In tegenstelling tot bij MS is bij de Mac de software wel gewoon af als ze het aan de klant verkopen.quote:Maar niet voor (andere) software?
Ha, dat dacht ik nou precies. En dan ook nog automatischquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
In tegenstelling tot bij MS is bij de Mac de software wel gewoon af als ze het aan de klant verkopen.
Het is iedere keer weer raak bij Microsoft. Ze noemen een datum waarop ze een nieuw product gaan lanceren. Op een gegeven moment komen ze in het ontwikkelingsproces fouten tegen waarop ze niet gerekend hadden. Vervolgens moeten de programmeurs tot zo'n 20 uur per dag werken om op de release-datum een min of meer werkend product te kunnen leveren. Daardoor komen er nog meer fouten die allemaal weer opgelapt moeten worden met allerlei Service Packs.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ha, dat dacht ik nou precies. En dan ook nog automatisch
Om doodmoe van te worden, toch.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is iedere keer weer raak bij Microsoft. Ze noemen een datum waarop ze een nieuw product gaan lanceren. Op een gegeven moment komen ze in het ontwikkelingsproces fouten tegen waarop ze niet gerekend hadden. Vervolgens moeten de programmeurs tot zo'n 20 uur per dag werken om op de release-datum een min of meer werkend product te kunnen leveren. Daardoor komen er nog meer fouten die allemaal weer opgelapt moeten worden met allerlei Service Packs.
In de praktijk was ik met Windows altijd weer geruime tijd bezig om alles met de juiste plug-ins werkend te krijgen zoals voor de verplichte updates.
MS is vooral een uitgekookte verkooporganisatie. Ik ben echt niet zo'n halleluja-apple-fanboy of zo, ook zij hebben zo hun problemen (altijd wachten tot een nieuw model een maandje of wat op de markt is ivm hardware-problemen) maar het gepruts met Windows heeft me teveel van mijn leven gekost. Altijd weer dat gekloot om de juiste codecs na een update weer te vinden, instellingen die je op twee of meer totaal verschillende plaatsen moest wijzigen, het gebrek aan logica, onbegrijpelijke foutmeldingen en ga zo maar door.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Om doodmoe van te worden, toch.
Mensen die zo hoog stijgen als hij kunnen het zich ook permitteren een beetje gek te zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:07 schreef Wickedangel het volgende:
Laatst zag ik een herhaling van de NOVA College Tour met Steve Ballmer. Gekke vent maar ik werd enthousiast van hem. Hij zei allerlei dingen die een CEO () volgens mij moet zeggen zoals investeren in jong talent etc. Hij zal best een keiharde baas zijn
Tja, dat zeggen mensen ook van mijn laatste baas, dat-ie visie zou hebben. In hoe zijn bedrijf geleid wordt en hoe ze zich manifesteren naar alle partijen toe, zie ik daar weinig van terug.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
Laat ik het anders zeggen: die Ballmer heeft tenminste visie, iets wat bij mijn bedrijf compleet ontbreekt.
Ja, en het leuke is ook dat dat soort types geen enkele vraag te gek vindt, ze geven gewoon overal antwoord op. Hij zal alle vragen ook wel eens eerder hebben gehad.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Mensen die zo hoog stijgen als hij kunnen het zich ook permitteren een beetje gek te zijn.
Nou vooruit, ik had er gisteren al eentje binnengehaald omdat ik dacht dat John Lee Hooker goed wasquote:Ga jij nog een plaatje doen?
Ik denk dat heel veel, zo niet de meeste, bedrijven geen visie hebben, behalve winst maken. In economisch zware tijden wreekt zich dat extra.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Tja, dat zeggen mensen ook van mijn laatste baas, dat-ie visie zou hebben. In hoe zijn bedrijf geleid wordt en hoe ze zich manifesteren naar alle partijen toe, zie ik daar weinig van terug.
Vorig jaar zag ik een aflevering met Rem Koolhaas. Vond ik ook een heel interessante gast.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, en het leuke is ook dat dat soort types geen enkele vraag te gek vindt, ze geven gewoon overal antwoord op. Hij zal alle vragen ook wel eens eerder hebben gehad.
Zelfoverschatting is helemaal 2010quote:[..]
Nou vooruit, ik had er gisteren al eentje binnengehaald omdat ik dacht dat John Lee Hooker goed was
Die heb ik gemist. Madeleine Albright heb ik bijvoorbeeld wel gezien. Twan Huys zei laatst in een interview dat ze bijna Paul McCartney hadden gehad... Dat was zeker leuk geweest.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Vorig jaar zag ik een aflevering met Rem Koolhaas. Vond ik ook een heel interessante gast.
Whehehe. In de AKQ was ik een van de beste plaatjesraders. Kan ook zijn dat de rest gewoon superslecht wasquote:Zelfoverschatting is helemaal 2010
quote:
quote:
Ik twijfelde even maar zag het aan z'n schouder.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En ik vond hem hier helemáál niet op zichzelf lijken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |