Ik gelóófde heus wel dat het daar was, ik was dr alleen nog nooit geweest omdat ik niks te zoeken heb in die parkeergaragequote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zei ik je toch. Maar mij geleuve.... neeeeeeej.![]()
De openingstijden zijn van 1400 tot 16 uur.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent stoerrrr.![]()
Heb je gezien dat in de nieuwe Elementen SC al een aantal mensen zeggen dat het met de sneeuw wel mee zal vallen?
Hebben we nu al contact gehad met DTH trouwens? Want anders zou ik er wel voor pleiten om daar rond 1 uur aan te komen als dat mag. Kunnen we ook op tijd naar huis, als het 's avonds flink eruit gaat vallen.
Nou, ik weet het niet hoor, maar jullie lezen echt iets heel anders dan dat ik bedoelde hierbovenquote:
Maar nu ben je er geweest.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik gelóófde heus wel dat het daar was, ik was dr alleen nog nooit geweest omdat ik niks te zoeken heb in die parkeergarage
Ik durf t bijna niet te zeggen maar hier sneeuwt het dus echtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:35 schreef Harajuku. het volgende:
Haaaaaaaallo.
Is het weer al beter daar?
Als jij het vervelend vindt om weer contact op te nemen wil ik best bellen hoor.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
De openingstijden zijn van 1400 tot 16 uur.
Als jullie echt aangepaste openingstijden wensen voor ons dan bellen jullie zelf maar
Of ben ik dan heel hard? Want ik wil daar niet te boek staan als 'dat stel zeikerds'.
[..]
Nou, ik weet het niet hoor, maar jullie lezen echt iets heel anders dan dat ik bedoelde hierboven
Ik had er eenen een
bij staan, ik heb geen seconde gedacht dat het hier zoals in dat bericht gaat worden ofzo hoor. Echt echt echt écht niet. Ook al ben ik dan een watje
Als het zelfs dáár begint te sneeuwenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik durf t bijna niet te zeggen maar hier sneeuwt het dus echt
Had ik gelezen. Jammer joh, maar fotoshoot is ook leuk.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:35 schreef Ynske het volgende:
heeft iemand een linkje naar de wiki van t leesclubje?
@cat, had je gelezen dat ik morgen helemaal niet meega?
Mac dan? DTH zijn we pas 14u welkom?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als jij het vervelend vindt om weer contact op te nemen wil ik best bellen hoor.![]()
Kan me niet voorstellen dat ze ons als zeikerts zullen zien en als het echt niet kan kunnen ze me dat gewoon zeggen. Maar met deze omstandigheden hebben ze er hopelijk wat begrip voor.
Wie is er vóór een DTH aankomsttijd van 13.00 uur? *steekt hand op*
Deze storm zou voor de verandering in het zuiden beginnen ipv het noorden. Dat het nog maar effe wacht, ik moet dadelijk richting zuiden voor mijn kattevoer.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als het zelfs dáár begint te sneeuwen
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als het zelfs dáár begint te sneeuwen
Ik bedoel: 12.00 uur in de Mac, 13.00 uur in DTH. Zodat we desnoods na 2 uur wegkunnen als de lucht erg grijs wordt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mac dan? DTH zijn we pas 14u welkom?
Oh op die manier. Nee ik vind het prima hoor, 13u bij DTH!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik bedoel: 12.00 uur in de Mac, 13.00 uur in DTH. Zodat we desnoods na 2 uur wegkunnen als de lucht erg grijs wordt.
Als we om 14.00 uur naar DTH gaan dan zouden we- als alles tegenzit- misschien maar een uurtje kunnen blijven als het weer verslechtert.
Maar als we dus een uur voor openingstijd naar DTH zouden willen dan moet ik natuurlijk even bellen om te vragen of dat mag. Dusch... willen we dat of maakt een uurtje later daar aankomen ons niet uit?
Tot dusver lijkt het mij nog te doen. Maar ik spreek dus alleen voor mezelf.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:37 schreef opinionr het volgende:
[..]
Het gaat de hele dag sneeuwen, maar niet heel veel. ongeveer 1 cm sneeuwval per 3 uur.
In het oosten en het noorden kan het echter 's avonds nog wel eens wat harder gaan spoken.
Het grote nadeel bij autorijden is dat het gaat waaien, waardoor sneeuw horizontaal langs je scherm jaagt. Dit verminderd je zicht. Bovendien kunnen er sneeuwduinen ontstaan, wat voor problemen kan zorgen.
Een heel zinnig antwoord is er dus niet op te geven, maar rijd gewoon voorzichtig
Mijn eerste film op dvd, wat was die slecht zegquote:
Hoe is de film? En de snuffelneus?quote:
Het gaat mij er om dat ik ze tien minuten geleden ook al heb gemaild met de vraag of we morgen gewoon zonder problemen last minute mogen afzeggen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als jij het vervelend vindt om weer contact op te nemen wil ik best bellen hoor.![]()
Kan me niet voorstellen dat ze ons als zeikerts zullen zien en als het echt niet kan kunnen ze me dat gewoon zeggen. Maar met deze omstandigheden hebben ze er hopelijk wat begrip voor.
Wie is er vóór een DTH aankomsttijd van 13.00 uur? *steekt hand op*
De film is leuk en slecht zoals ik me herinnerdequote:
That's a freakin' nightmare!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:52 schreef Harajuku. het volgende:
In mijn droom was ik in shoe heaven, overal schoenen en hakken en ze waren allemaal even prachtig.. Daarna kwam ik erachter dat ze niets in mijn maat hadden.
De witte gebieden geven aan dat er een kans is op lichte regen. Dit loopt op met blauwe, rode en paarse gebieden. Deze laatste staat voor zware regen. De oranje kleur betekent dat er in de neerslag sneeuw wordt verwacht.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:00 schreef Greys het volgende:
Iemand énig benul trouwens wat het verschil is tussen oranje en wit?
Betekent dat iets qua hoeveelheid? Of is het een regen, het ander sneeuw?
Ik weet niet hoe je zo'n kaartje moet lezen![]()
[ afbeelding ]
Awwww..... Dream Cream (Lushquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
De film is leuk en slecht zoals ik me herinnerde
En m'n neus is rood
wit = regenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:00 schreef Greys het volgende:
Iemand énig benul trouwens wat het verschil is tussen oranje en wit?
Betekent dat iets qua hoeveelheid? Of is het een regen, het ander sneeuw?
Ik weet niet hoe je zo'n kaartje moet lezen![]()
[ afbeelding ]
Eens. Ze hebben het daar stervensdruk. Niet doenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:47 schreef Greys het volgende:
Mijn persoonlijke mening is dat als we gaan, we ons gewoon aan hun openingstijden houden. Die zijn er niet voor niets.
En als we dat niet redden of kunnen ivm het weer, dan gaan we een andere keer.
Thats the spiritquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:28 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga gewoon heul veul blikjes Gourmet halen nu.Screw the snow!
![]()
Ngyavumaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gaat mij er om dat ik ze tien minuten geleden ook al heb gemaild met de vraag of we morgen gewoon zonder problemen last minute mogen afzeggen.
En om dan ook alweer te bellen of ze speciaal voor ons de openingstijden willen aanpassen…
Mijn persoonlijke mening is dat als we gaan, we ons gewoon aan hun openingstijden houden. Die zijn er niet voor niets.
En als we dat niet redden of kunnen ivm het weer, dan gaan we een andere keer.
Maar als jullie het anders zien, ik pas me aan aan de meerderheid.
That reminds me.. ik had nog niet verteld dat ik knalpaarse crocjes heb gekocht voor de zomer. Ze waren in de uitverkoop. Model Alicequote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:52 schreef Harajuku. het volgende:
In mijn droom was ik in shoe heaven, overal schoenen en hakken en ze waren allemaal even prachtig.. Daarna kwam ik erachter dat ze niets in mijn maat hadden.
Thanks, kunnen ze al zien welke puffs zijn?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:55 schreef oh-oh het volgende:
Voor Maes:
De pups met de mama:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn favootje:
[ afbeelding ]
En de papa, Bil zn broer:
[ afbeelding ]
Die onderste is dat een windhond?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:55 schreef oh-oh het volgende:
Voor Maes:
De pups met de mama:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn favootje:
[ afbeelding ]
En de papa, Bil zn broer:
[ afbeelding ]
Uhm, het zijn allemaal kruisingen, wss krijgen ze geen van allen een lange vacht, maar meer een normale vacht, tussen de beide ouders in qua lengte.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:59 schreef Maes het volgende:
[..]
Thanks, kunnen ze al zien welke puffs zijn?
Nee die witte, de onderste, das de papa, das een powder puff, de broer van Billy, een chinese naakthond met haar dus.quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
That reminds me.. ik had nog niet verteld dat ik knalpaarse crocjes heb gekocht voor de zomer. Ze waren in de uitverkoop. Model Alice
Knalpaars metallic![]()
![]()
quote:
Oh ik wil zo een trui met zo een mouwen, waar heb je die vandaan?????quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:33 schreef Ynske het volgende:
enorm slechte foto, maar wel een indruk van mn gehaakte muts
http://www.throughmylens.nl/fok/foute_muts.jpg
thnxquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik wil zo een trui met zo een mouwen, waar heb je die vandaan?????
Muts is kjoet, ik kan niks met mutsen, gaat mn haar zo van naar de haaien
Erg is dat hequote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:45 schreef Greys het volgende:
Leuke muts, muts!![]()
Ik hou wel van mutsen, maar het nadeel is dan dat ik hem de rest van de dag op moet houden ivm de door oh-oh al genoemde nadelen
Ah toen ik laatst met die kou naar Blijdorp was had ik gewoon een muts op hoor. Want daarna kom je toch gewoon weer in je eigen huis, boeien of je haar dan rot zitquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Erg is dat he![]()
Ik doe dus echt NOOIT meer een muts op mn kop.
Ik wil wel graag een fijne pet voor in de zomer, dat gaat wel![]()
Kijk mn mannen tussen de middag:
[ afbeelding ]
Mens, haal die boodschappen uit mn buggy, ik kan amper zitten ja!
[ afbeelding ]
Ja ok, dan zou ik het ook wel doen, maar al niet als we dan op de terugweg nog ergens iets zouden gaan drinken of zoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah toen ik laatst met die kou naar Blijdorp was had ik gewoon een muts op hoor. Want daarna kom je toch gewoon weer in je eigen huis, boeien of je haar dan rot zit
Maar naar iets waar ik daarna in gezelschap die muts moet af doen doe ik het ook niet idd
Die onderste foto![]()
Oh en deze cranberrypaté ( van de Aldi notabene ) is echt goddelijk lekkerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:52 schreef Ynske het volgende:rogge brood met paté is zo ontzettend jummie
en een pvcbuisje erin zetten?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:53 schreef Greys het volgende:
Ik ga maar weer eens kijken of ik een gaatje in de vijver kan krijgen, voorzichtig.
Maar volgens de buurman die er verstand van heeft (die heeft al 15 jaar een geweldig mooie vijver) ga ik het niet tegen kunnen houden met zo'n lange vorst dat mijn vijvertje zonder pomp tot de bodem dicht vriest
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:58 schreef Loveless85 het volgende:
Gewoon van dat ruitenwisser spul erin Greys, dat blijft vloeibaar tot -15
Dat kan, maar dan nog vriest de rest om het buisje heen waarschijnlijk allemaal helemaal dicht tot de bodem. Dus daar hebben de visjes dan niet zoveel meer aan, aan dat buisjequote:
Als je zo een buisje er in zet kun je daar elke dag heel voorzichtig een beetje aan wiebelen om het los te houden en dat zou al voldoende moeten zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan nog vriest de rest om het buisje heen waarschijnlijk allemaal helemaal dicht tot de bodem. Dus daar hebben de visjes dan niet zoveel meer aan, aan dat buisje
Barbecueen!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:04 schreef nokwanda het volgende:
Steekt ze die pijp erin, spiest ze net die ene laatste vis
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:05 schreef nokwanda het volgende:
@oh-oh, een muts is er om je hoofd warm te houden tegen de kou als haar niet genoeg is. Want haar is daar ook voor (lees je dat, Haar?) Het zit er eibenlijk niet voor de mooi
Maar op een gegeven moment blijft er toch gewoon geen water meer over?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als je zo een buisje er in zet kun je daar elke dag heel voorzichtig een beetje aan wiebelen om het los te houden en dat zou al voldoende moeten zijn.
Echt, ik had zo een betonbak op mn balkon, die was helemaal bevroren op 1 bubbel na, en die vissen wilden maar niet dood hoor
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:04 schreef nokwanda het volgende:
Steekt ze die pijp erin, spiest ze net die ene laatste vis
Nou die van mij niet toen heur, echt, 1 kleine bubbel water is voldoende, die beestjes gaan ook in een soort van winterslaap he?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar op een gegeven moment blijft er toch gewoon geen water meer over?
Dan raken ze toch zelf ook ingevroren?
Daarom heb ik ook tig leuke en gekke mutsjesquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar mag het dan mooi en functioneel tegelijk zijn please?
Ja maar ik heb haar, dus dan is het kiezen of delen qua mutsen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook tig leuke en gekke mutsjes![]()
En dat ik eruit zie als een stekelvarken als ik em afzet boeit me ook niet langer. De stekelvarkenlook past me eigenlijk wel. Had op mijn 20ste of 25ste noooooooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen
Ik heb ook haar op mijn hoofd. Vrij veel zelfs. Tis allen kort. Vandaar de egeltjeslookquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar ik heb haar, dus dan is het kiezen of delen qua mutsen.
Ja ok maar dat kan dr niet totaal en compleet ontploft uit zien zo kort.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb ook haar op mijn hoofd. Vrij veel zelfs. Tis allen kort. Vandaar de egeltjeslook
Ik blijf erbij dat dat kapsel net boven de schouders het leukst was. Met die foto's in je jurkje in de tuin.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb ook haar op mijn hoofd. Vrij veel zelfs. Tis allen kort. Vandaar de egeltjeslook
quote:
Ik heb geen Daphne decker egelquote:
Ik weet nieteens meer welke foto's. Heb jij die nog? Doe es posten dan.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat dat kapsel net boven de schouders het leukst was. Met die foto's in je jurkje in de tuin.
Nay, ik ben ondertussen al twee keer gecrashedquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik weet nieteens meer welke foto's. Heb jij die nog? Doe es posten dan.
Ik vind het zielig voor de visjes en de mosselquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:22 schreef Greys het volgende:
Operatie Snorkel completed!
Het kostte me twee waterkokers vol warm water om er uberhaupt een gaatje in te krijgen.
En ik geloof dat je geen warm water mag gebruiken, maar *insert drama snik* what other options did I haaaaaave. Dus. Snorkelen zullen ze!
Overigens kwam uiteraard net de buurman uit zijn werk die me hartelijk heeft staan uitlachen 'Dat helpt niet hoor, dat bevriest ook. Maar je bent wel heel begaan!'.
Nou ja, we zien wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |